P: Helesinine suits sooja mootoriga, peale klapisääretihendite vahetust.

P: Helesinine suits sooja mootoriga, peale klapisääretihendite vahetust.

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
t
tarmo65
Suletud kasutaja
Postitusi: 47
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

P: Helesinine suits sooja mootoriga, peale klapisääretihendite vahetust.

Postitus Postitas tarmo65 »

jama siis selline, et sai klapisääre tihendid ära vahetatud, ja sellega koos ka plokikaane tihend, aga suitses ikka. Õhtul tegin autole veel ülivahetuse, vahetasin addinoli zigulli õli vastu, kuid see ei tohiks ju suitsemist mõjutada. Nüüd on niisugune suits taha, ei maanteel 90-ga sõites võib ka seda tahavaate peeglist märgata. Kas asja võis tuksi keerata õlivahetus?
l
leif
Foorumi kasutaja
Postitusi: 34
Liitunud: 14 Aug 2010 22:24
Asukoht: Tallinn
Autod: Audi A8

Postitus Postitas leif »

Vaevalt. Kuidas sa need klapisääretihendid peale panid. Kas lõid ikka põhjani kinni. Äkki jätsid klapisääretihendid kuidagi viltu. Ka kui mootor kuuma on saanud võivad kinni olla õlirõngad siis jääb kah suitsema. :cool::cool::cool: Võimalik miks suitseb ehk on bensiini ja õhu segu vale krt seda teab.;)
t
tarmo65
Suletud kasutaja
Postitusi: 47
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas tarmo65 »

Igavene jura mul selle siksiga:sein kogu aeg on midagi nässus.
k
Kristo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 292
Liitunud: 22 Nov 2002 11:44
Asukoht: Tartu
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas Kristo »

Kui mootor on kuuma saanud siis võib olla plokikaane kõveraks tõmmanud, ja kui ikka kõvasti keema lastud siis võib plokk kah kõver olla ja selle vastu plokikaane tihendi vahetus ei aita.
Ma nüüd hästi küll ei usu, aga huvipärast küsin, et mis tihendid need teeninduse mehed sinna mootorisse panid, kas Vene omad või Saksa omad? Kui mingid koperatiivi omad siis ma ei imesta küll midagi.
Aga muidu enda 05'l on küll nii, et kui segu on liiga rikas siis viskab kah sinakat suitsu (asi ka selles, et 4. silinder saab kuskilt õli), kuid kui segu on paigas siis on heitgaasid täitsa normis. Kuidas on küünalde olukord (valged, helepruunid, tumepruunid, mustad), kui on mustad, kas on ka mingi kerge sade peal?
t
tarmo65
Suletud kasutaja
Postitusi: 47
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas tarmo65 »

1 küünal on jah tahmas, aha millisest kruvist seda segu timmida tuleb, mul see 011 vaakumiga karpa
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

äkki sul mingi jama 1 silindri õlirõngatega . Põletab suurel hulgal õli ja siis tossab. Kui teised küünlad on ilusad pruunid ,siis kahtlustan seda asja . sest ,kui segu olex paigast ,siis oleks ka teised tahmased . SIIs veel ( kuidas lood on jahutusvedelikuga (äkki imeb tosooli sisse ) .
i
inkognito
Suletud kasutaja
Postitusi: 2
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas inkognito »

Algselt postitas: Leif
Kuidas sa need klapisääretihendid peale panid. Kas lõid ikka põhjani kinni.
Just-just, kui põhjani kinni lüüa kenasti siis ongi asi jamas. Venitab kenasti ülemise tihendi osa augu suuremaks, kui klapi säär.
Ühe silindri segu eraldi regullida ei saa.
h
hullmaks
Foorumi kasutaja
Postitusi: 112
Liitunud: 08 Jaan 2004 14:31
Asukoht: Tallinn, mustamäe
Autod: vaz2105
Kontakt:

Postitus Postitas hullmaks »

sul siis enne klapisääretihendite vahetust ka suitses? küllap siis kolvirõngad ka kulunud, sinine suits- õli, must suits -kütus ei põle korralikult
-
t
tarmo65
Suletud kasutaja
Postitusi: 47
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas tarmo65 »

jah suitses ka enne nende vahetamist, sellepärast ma selle vahetuse lasingi ära teha, ah ma juba harjun ära selle suitsuga. Aga vähemaks on nagu tossamist juba jäänud.
n
nganasan
Suletud kasutaja
Postitusi: 14
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas nganasan »

( kuidas lood on jahutusvedelikuga (äkki imeb tosooli sisse ) .
kuidas seda probleemi lahendada oleks võimalik (mul vist tundub olevat nii, vähemalt õli on sattunud tosooli paaki) ?
k
kenu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 195
Liitunud: 14 Mai 2002 15:37
Asukoht: Valga
Autod: 05
Kontakt:

Postitus Postitas kenu »

Kui on kasutatud viletsaid sodi tekitavaid õlisid (odav Addinol, Ziguli), siis oleks kasulik mootorit veega natuke puhastada -- kallad töötamise ajal peenikese nirena karbussi vett sisse ja annad kohe gaasi (siis saad kohe klappide seisukorrast kah aimu -- kui karbussi hakkab tuld lööma, on s.l.klapid ebatihedad.
Vasta