mootori tuuning
mootori tuuning
-
ttuhajuhe
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 859
- Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
- Asukoht: türi
- Autod: Auto puudub
01,011,05,03 ja06 ei juhtu veel hullu midagi 1,5 mm freesimise juures.Aga see kaan mis minul, onvõetud 3mm maha ja plokist ka ma arvan et vähemalt 3mm.See plokk on tehtud vask rõngaste peale,mida mul ei ole.Ja kui plokk ja see kaan kokku panna sii tekkib selline häda et on kindlasti vaja kanget bentsu ja sellise surveastme puhul ei kesta saaled ka kaua.Nii et ega lihtsalt kärutada sellisega on kallis lõbu.
56506878
Starter: kui tahad korralikku mootorit, millel on ca 160 HP, siis tuleb välja käia ca 30 kilo. 08 mootorist saab ca 35 kilo eest umbes 165 HP.
Ennem aga kui hakkad tegema nukke või hoorattaid, osta korralik karba ja süüde, tee korralik väljalase (kindlasti pea silmas õigeid parameetreid!) ja kasuta korralikku bensiini. Lennujaamas on Elf 102 ca 20 EEK/l, mida tasub panna ca 4 liitrit 20 - se kanku peale, annab juba tulemust. Kui mootorit üldse teha tahad, siis tasub juba teha kõik asjad: nukk, klapid, vänt, hooratas, sisselase - väljalase, kolvid (sepistatud) jne., ei ole mõtet "poolikult" hobuseid püüdma minna
Ennem aga kui hakkad tegema nukke või hoorattaid, osta korralik karba ja süüde, tee korralik väljalase (kindlasti pea silmas õigeid parameetreid!) ja kasuta korralikku bensiini. Lennujaamas on Elf 102 ca 20 EEK/l, mida tasub panna ca 4 liitrit 20 - se kanku peale, annab juba tulemust. Kui mootorit üldse teha tahad, siis tasub juba teha kõik asjad: nukk, klapid, vänt, hooratas, sisselase - väljalase, kolvid (sepistatud) jne., ei ole mõtet "poolikult" hobuseid püüdma minna

Einoh peris tark jutt, kuid äkki räägid, kes teeb ja mis hinnaga need sepistatud kolvid tulevad.....vasta veergu "Kes teab, kust saab"Originaali postitas RS Racing
Starter: kui tahad korralikku mootorit, millel on ca 160 HP, siis tuleb välja käia ca 30 kilo. 08 mootorist saab ca 35 kilo eest umbes 165 HP.
Ennem aga kui hakkad tegema nukke või hoorattaid, osta korralik karba ja süüde, tee korralik väljalase (kindlasti pea silmas õigeid parameetreid!) ja kasuta korralikku bensiini. Lennujaamas on Elf 102 ca 20 EEK/l, mida tasub panna ca 4 liitrit 20 - se kanku peale, annab juba tulemust. Kui mootorit üldse teha tahad, siis tasub juba teha kõik asjad: nukk, klapid, vänt, hooratas, sisselase - väljalase, kolvid (sepistatud) jne., ei ole mõtet "poolikult" hobuseid püüdma minna![]()

Kahjuks täpselt ei oska öelda, kes teeb ja kust saab aga olen kuulnud, et tehaks vist Türil, siis saab ka kusagilt Lätist tellida ja kindlasti on veel seppasid kes neid siin eestis teevad, võimalus on loomulikult ka mõned korralikud firma omad tellida. Aga soovitan kas Laipaigu või Ahu käest küsida, nemad vast kindlasti teavad.
Sepistatud kolvid
Sealt saab küsida sepistatud kolvide kohta infot. Kui õieti mäletan maksid 4 kolbi 4-5K. Eek-i loomulikult http://hot.ee/vrt/staff.htm
-
ttuhajuhe
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 859
- Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
- Asukoht: türi
- Autod: Auto puudub
Mina ei saa teist mehed kottigi aru!Kõik te rõhute torukollektori ja kahe karpa peale.Kui võtta eelnevad jutud näiteks, siis kes teist käiks 30 kilo raha välja, et kuskil ristmikul Ladaga meest mängida? Selle 30 kilo eest saab juba hulga parema auto, millel võib-olla on 160 HP, sõidab palju väiksema küttekuluga ja tunduvalt odavama bensiiniga. Muidugi ega teie mõtted ei ole valed, aga lihtsalt rusikaga vastu rinda taguda ja oma tarkust ainuõigeks pidada ei anna ka mitte midagi. Ja kui on see 30 kilo välja käia lada autole, et tänaval kärutada, siis tehke ja näidake.
56506878
To Tuhajuhe:
Loomulikult on Sul õigus, saab ju selle raha eest mõne lääne masina, millel juba loomult sama palju võimu. Siin aga käis jutt selle üle, kuidas siks sama võimsaks saada. Kindlasti üks asi, mis kõik osad taolisele mootorile kalliks teeb on ka nende koormustaluvus ja selleks, et mootorile hea karakteristika saada on vajalik neid osasid ka kasutada.
Minu isiklik arvamus on aga selline, et tänavasõiduks saab siksi mootori edukalt ka originaalosadega sõitma nii, et isegi rehvi suitsema võtab ja piisavalt hea tõmme on. Samas aga tuleb kergelt lõivu maksta bensiinikulu arvelt. Näiteks ainuüksi karba tegemisega saab ca 10 HP juurde.
Loomulikult on Sul õigus, saab ju selle raha eest mõne lääne masina, millel juba loomult sama palju võimu. Siin aga käis jutt selle üle, kuidas siks sama võimsaks saada. Kindlasti üks asi, mis kõik osad taolisele mootorile kalliks teeb on ka nende koormustaluvus ja selleks, et mootorile hea karakteristika saada on vajalik neid osasid ka kasutada.
Minu isiklik arvamus on aga selline, et tänavasõiduks saab siksi mootori edukalt ka originaalosadega sõitma nii, et isegi rehvi suitsema võtab ja piisavalt hea tõmme on. Samas aga tuleb kergelt lõivu maksta bensiinikulu arvelt. Näiteks ainuüksi karba tegemisega saab ca 10 HP juurde.
Terw vaz owners. Ise ehitan praegu 1994 aasta 06'te(1500.- eest sain, 1kuu peale tehast sõitnud) ülesse ja paar ??? märki on tekkinud. Kas keegi teab kust saaks norm hinna ja kvaliteediga sumpa toru ja fiiber plaati. Siis veel kõige huvitavam küsimus millele isegi AS Lada Eesti tüübid ei oska vastata, kas lada 110 16v plokikaas sobib vanematele mudelitele, sest 110 käigukasti kinnitused on igatahes samad mis vanadel vaz tüüpi autodel. Ahh mis kostate, ise olete sellele mõelnud?
-
aasjamees
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 180
- Liitunud: 11 Jaan 2003 21:39
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Auto puudub
forssimine
teatavasti ei ole ladal sisselaskekollektori augud pea aukudega kohakuti ja kui need ilusti paika ajada võin garanteerida et 5HP tuleb mootorile juurde järele proovitud
Kui sa soojenda ploki kaant mida sa arvad mida puksid teeevadEsialgne postitaja eero124
et pukse edukalt kätte saada tuleb süübida natuke termo-dünaamikasse.
vot nii. Vist oli side kriipsuga. Minu arust nimetati seda asja nii, et kui metallist keha mõtmed natsa suurenesi peale soojendamist. Näiteks 100 kraadiga peaks plokist puksid sups ja sups välja tulema. Igal juhul sellega on hullu
pistmist.
Pakuksin välja et neid jahutada
kas v?i süsihappe kaasiga
Algselt postitas: RS Racing
Starter: kui tahad korralikku mootorit, millel on ca 160 HP, siis tuleb välja käia ca 30 kilo. 08 mootorist saab ca 35 kilo eest umbes 165 HP.
Ennem aga kui hakkad tegema nukke või hoorattaid, osta korralik karba ja süüde, tee korralik väljalase (kindlasti pea silmas õigeid parameetreid!) ja kasuta korralikku bensiini. Lennujaamas on Elf 102 ca 20 EEK/l, mida tasub panna ca 4 liitrit 20 - se kanku peale, annab juba tulemust. Kui mootorit üldse teha tahad, siis tasub juba teha kõik asjad: nukk, klapid, vänt, hooratas, sisselase - väljalase, kolvid (sepistatud) jne., ei ole mõtet "poolikult" hobuseid püüdma minna![]()
njah.... kui nüüd sellelt mootorilt see 165hp välla pigistada sis ei ole see mootor vist eriti vastupidav, või mis?
Starter tahtis ju kerget tuuningut ja saada läbi väikse rahaga;)
- Moss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
- Asukoht: Siuntio, Soome
- Autod: erinevad illegaalid
- Kontakt:
Algselt postitas: MossJa soovitaks pukside otsad koonusesse treida kui juba läks remondiks
Minu teada tulevad puksid julmalt kanalitesse välja. Siit ka idee: mis siis kui lõikaks/freesiks asjad nii, et kanali seinaga tasa on?
OK, lisan siiski et nüüd enam nii teha ei soovita.
