Palun abi, karpaga probleem

Palun abi, karpaga probleem

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
m
Maaddiiss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 13
Liitunud: 08 Nov 2014 17:35
Asukoht: Tartu
Autod: vaz21011

Postitus Postitas Maaddiiss »

Mure. Ostsin uue pingeregulaatori. Kui tuled põlevad on vool 12 tuled kustus 13 aga sõites saab aku ikka tühjaks...
a
ando
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1166
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif

Postitus Postitas ando »

13 pole laadimispinge - 14,4 peaks olema sihtmärgiks. Kui pingeregulaator on uus ja kindlasti töökorras, siis otsi viga generaatori juurest või näiteks kaitsmete seast.
Jõud taga, peab minema.
Kasutaja avatar
student
Foorumi kasutaja
Postitusi: 68
Liitunud: 24 Sept 2014 21:10
Asukoht: Tartu
Autod: jaapanlased

Postitus Postitas student »

Sel genekal on harjad kinni ma pakun .
I Mosse 408E (topelttuledega, ootab paremaid aegu, -müüdud) II Mosse 408, -emex. Lada 21063- leidis oma puu,-Emex. Ülejäänud jaapanlased. Teen ka vaikselt naha ja polsterdustöid. PS või mail romm.koma@gmail.com
m
Maaddiiss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 13
Liitunud: 08 Nov 2014 17:35
Asukoht: Tartu
Autod: vaz21011

Postitus Postitas Maaddiiss »

Lasin genekale ohtralt breakcleanerit vahele ja pingutasin veel rihma, hakkas tööle :), nüüd võtsin starteri ära ja puhastasin selle ka ära, läheb suurepäraselt käima! Aga armatuuris +- tuli põleb, mida see täpselt tähendab? mul pingeregulaator punase ja rohelise tulega, kas mõlemad peavad korraga põlema? :P
a
ando
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1166
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif

Postitus Postitas ando »

Mida tähendab "hakkas tööle"? Kas laadimine on nüüd 14,x ilma tarbijateta?
Jõud taga, peab minema.
Kasutaja avatar
student
Foorumi kasutaja
Postitusi: 68
Liitunud: 24 Sept 2014 21:10
Asukoht: Tartu
Autod: jaapanlased

Postitus Postitas student »

Kui armatuuris +/- põleb, siis pole ju korras. Võta see genekas maha ja vii Betooni tn. poiste kätte, saad vähemalt aastateks toimiva asja. (mõni mähise ots võib vabalt olla ära oksudeerunud , seismisega).
I Mosse 408E (topelttuledega, ootab paremaid aegu, -müüdud) II Mosse 408, -emex. Lada 21063- leidis oma puu,-Emex. Ülejäänud jaapanlased. Teen ka vaikselt naha ja polsterdustöid. PS või mail romm.koma@gmail.com
m
moviir
Foorumi kasutaja
Postitusi: 6
Liitunud: 02 Juun 2015 15:08
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas moviir »

Tere!
Tekkis selline tavapärane mure, et pärast (täismehhaaniline 07) karpa lahtivõtmist, puhastamist, rem.komplekti lisamist ja karpa kokkuladumist jäi üks jupp üle:

Pilt

Oskab keegi ütelda, kust ma selle välja võisin keerata?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

1 kambri segusiibri lõpu piiraja, aku poolt vaadates all nurgas...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
m
moviir
Foorumi kasutaja
Postitusi: 6
Liitunud: 02 Juun 2015 15:08
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas moviir »

mh, ok, kust võtad, et esimese? tundub, et esimese ja teise piirajad on ühesugused? ma olin jõudnud teise vähe lühema keerata, seega oletades, et eelnev oli piiraja, siis järelikult jääb üle hoopis see ülemine ja lühem:

Pilt

Kuhu see lühem/kollakam siis käib. Millegipärast on tunne, et see tuli karpa seest kuskilt.
m
moviir
Foorumi kasutaja
Postitusi: 6
Liitunud: 02 Juun 2015 15:08
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas moviir »

Pole siis keegi leidnud sellist lühemat piirajat karpast? Mitu korda asi lahti võetud ja no ei käi kuhugi. Ega membraanide sees pole midagi sellist ?

edit: ilmselt ikkagi ajasin ise sassi ja üks piiraja oli rem.komplektist pärit. Karpa nagu töötab. eksole.
Vasta