P:Auto jõnksutab
P:Auto jõnksutab
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Kui tahhokas enne nii ei teinud ja nüüd kuidagi ebaloomulikult käitub (kõigub, jõnksutab, hüpleb teatud vahemikus või üleni) siis võib viga olla küll kontaktides. Kontaktid omakorda võivad rikneda kondekast.
Tahhokas saab ju miinustoite just kontaktidelt.
Pane tähele ega kõikumine sinul ei toimu inertsi mõjul järsul pöörete tõstmisel.
Tahhokas saab ju miinustoite just kontaktidelt.
Pane tähele ega kõikumine sinul ei toimu inertsi mõjul järsul pöörete tõstmisel.
C
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
ehee 05 karpa 21063 peal on ikka anomaalia point selles ,et 107 on kütuse düüs ja mootor jummala jõuetu, sõites 50km/h jõnksutab hirmsalt . Kiirenduse ajal ei tunne midagi : kui lahti sai võetud kukkus üx kruvi mootori vahele ( seda otsides leidsin hoopis ülemineku düüsi ,mis oli mingil põhjusel küljest kukkunud) kruvi leitud sai pandud 112 kütusedüüs esimesele lõõrile ja nüüd töötab ilma jõnksutamisetta ja sõidab normilt. ise mõtlen ,et mida see 107 düüs seal nii väike on ,kas tehase insenerid olid lollid või on mingi muu kam ,et auto nii jõnksutab ja jõuetu on selle 107 düüsiga . tegelikult ei tohiks ju nii olla ??? Auto 89 aasta export 06 ja ega vist esines palju praaki sel ajal
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
tehase andmete järgi peabki olema -10 lõppeval 2105 karpal 1k bena 107.Algselt postitas: Laurimetall
ehee 05 karpa 21063 peal on ikka anomaalia point selles ,et 107 on kütuse düüs ja mootor jummala jõuetu, sõites 50km/h jõnksutab hirmsalt . Kiirenduse ajal ei tunne midagi : kui lahti sai võetud kukkus üx kruvi mootori vahele ( seda otsides leidsin hoopis ülemineku düüsi ,mis oli mingil põhjusel küljest kukkunud) kruvi leitud sai pandud 112 kütusedüüs esimesele lõõrile ja nüüd töötab ilma jõnksutamisetta ja sõidab normilt. ise mõtlen ,et mida see 107 düüs seal nii väike on ,kas tehase insenerid olid lollid või on mingi muu kam ,et auto nii jõnksutab ja jõuetu on selle 107 düüsiga . tegelikult ei tohiks ju nii olla ??? Auto 89 aasta export 06 ja ega vist esines palju praaki sel ajal
omal sees 107 ja cämpil kiirendasin ka alguses 107 ga ja sain väga hea aja

viga võib sul karpas mujal ka olla

Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
Ei tea igastahes mootor on sõitunud 28 000 ja surve silindris on 13 at jagajas ma arvan ,et viga pole sest kohapeal pole probleemi selle jõnksutamisega . Probleem on aind siis ,kui näitex 3 nda käiguga sõidad 50ga siis lihtsalt jõnksutab. Sai pandus 112 düüs ja enam ei jõnksuta. Enne oli veel see jama kah ,et pidi hullult gaasi andma . ( mootor oli lihtsalt jõuetu) . Peale düüsi vahetust asi korras, kuid asi ei tundu õige ( originaalis peax korralikult töötama)
-
aAlex
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 134
- Liitunud: 18 Okt 2010 17:31
- Asukoht: Tabasalu
- Autod: Samara 21093
vana teema aga küsimus sama:tahhoka näit sõidu aeg kõigub kuni tuhat pööret(mootori hääl muidugi ei muutu)tühikäik on perfektne,karpa tutikas,küünlad tutikad,jagaja kontaktivaba...ideid milles viga?
masinaks siis Niva ja küttekulu kah väga suur...võib äkitse jagaja laager läbi olla?ilmselt lõpeb asi jagaja vahetusega siiski...tuleb odavam kui soolapuhujate juures käia
masinaks siis Niva ja küttekulu kah väga suur...võib äkitse jagaja laager läbi olla?ilmselt lõpeb asi jagaja vahetusega siiski...tuleb odavam kui soolapuhujate juures käia
eile sain alles auto korda... sümptomiteks olid ka alguses tahoka kõikumine kuni 500 pöörde ulatuses, järjest raskem käivitumine mis kulmineerus tee äärde jäämisega - auto ei käivitunud enam. lõpuks läks lükates käima, tulin suure paukumise ja törinaga koju, mootor üle 3000 pöörde ei aretanud. ei käivitunud ka mingit moodi. eelnevate kogemuste tõttu sai ka karpat uuritud küll siit ja sealt, kuid ei midagi. lõpuks tänu ühe klubilise abile sain veale jälile - omadega õhtul oli jagaja rootor. see viga võib vabalt paljudel kahe silma vahele jääda, samuti vahetasin jagajakaane, kuna selle süsikontakt oli liiga sisse jäänud ja vedru ebamäärane, tundus kohe-kohe katki minevat.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
-
aAlex
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 134
- Liitunud: 18 Okt 2010 17:31
- Asukoht: Tabasalu
- Autod: Samara 21093
ilgelt lahe lugu...eile kodust ca 2 km lõppes igasugune jõnksutamine ja kadus ka kütusekulu
s.t. mootor suri lihtsalt sõidu pealt välja ja enam ei käivitu.Sädet süütepoolist ei välju, vool poolini aga jõuab.esimese hooga vahetasin kommutaatori(08 oma aga kas see sobib ei suudetud mulle pealinna autopoodidest öelda...äkki keegi teab??)süütepooli ja tulemus...ümmargune null
kas võib tõsi olla, et 08 kommutaator ei sobi Nivale ?(kaheksa kommu on 7 otsaga ja Niva oma 6-ga)
alex@hetkel täitsa mõistusetu...kuhu säde jäi!!!:sein
s.t. mootor suri lihtsalt sõidu pealt välja ja enam ei käivitu.Sädet süütepoolist ei välju, vool poolini aga jõuab.esimese hooga vahetasin kommutaatori(08 oma aga kas see sobib ei suudetud mulle pealinna autopoodidest öelda...äkki keegi teab??)süütepooli ja tulemus...ümmargune null
kas võib tõsi olla, et 08 kommutaator ei sobi Nivale ?(kaheksa kommu on 7 otsaga ja Niva oma 6-ga)
alex@hetkel täitsa mõistusetu...kuhu säde jäi!!!:sein
Arvasin, et lõpuks sain oma puuritud niva mootori korda, aga ei. Algul ta mul üldse ei töödanud, siis tänu foorumile, raamatule ja papsi õpetustele sain enam vähem tööle. Mootor muidu igati pill: kruusa peal sõites lihtsalt gaas andes rebib ketsi ja teisega asfaldi peal paneb ka asjalikult, kuid kui kiirendan(kiirendab ilusti, ilma tühja kohata ja minekut on ikka mõnusalt tunda(peale kap. rem. 4000 sõitnud)) siis iga käiguga teatud pööreteni kiirendanud hakkab mootor täiega jõnksutama. Kui korra kaasipedaali tagasi lasen või toorest liigutan siis läheb veatult. Igasugu jagaja ja süütejamad on välistatud, kuna hooldasin täielikult ära. Karbussile ostsin remont komplekti sisse. Paps rääkis, et tema käes 8 aastat tagasi, ennem seismist sõitis see mootor vägevalt. Minu ideed on otsas.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Samara hakkas sama jama tegema.
Mind ennast kodus polnud ,naine ei oskanud selle peruks muutunud hobusega enam üldse sõita ja nii mu äiapapi siis õhupuhastajal kaane maha keeraski. Harjunud mosset putitama ,nagu ta on.....aga vea parandas ära ,sest käivitamisel lõi korra karpasse tagasi ning viga kadunud oligi!
Ei tea siiani täpselt milles asi oli ,kahtlustan ,et miski düüs võis umbes olla. Köhis puhtaks ,siiani on käinud.
Mind ennast kodus polnud ,naine ei oskanud selle peruks muutunud hobusega enam üldse sõita ja nii mu äiapapi siis õhupuhastajal kaane maha keeraski. Harjunud mosset putitama ,nagu ta on.....aga vea parandas ära ,sest käivitamisel lõi korra karpasse tagasi ning viga kadunud oligi!
Ei tea siiani täpselt milles asi oli ,kahtlustan ,et miski düüs võis umbes olla. Köhis puhtaks ,siiani on käinud.
