Milline muu mootor sobib ladale?
Milline muu mootor sobib ladale?
- Sander
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 379
- Liitunud: 28 Apr 2011 19:09
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VAZ 2101, VAZ 21011
- Kontakt:
Igaljuhul paigutaks ennem 1.8is mootori siksile, kuna on lihtsam paigaldada ja kw arv on peaaegu sama(103kw). Bemmi 2.0 on tegelt üks kehv mootor ka, peab tunnistama.
www.autokleebised.ee - Läbi minu saab kleepse soodsamalt ja võite saada ka oma kujundatud kleepse jne.
-
vvaz05
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 157
- Liitunud: 18 Mai 2009 18:02
- Asukoht: tartu
- Autod: mitu bmw-d
- Kontakt:
R6 vahele paigutus saab olema sellisel juhul vääga suur ettevõtmine. BMW 1.8 is mootor on ka väga hea ja selle paigutus oleks palju lihtsam kui R6 mootori vahele panek. Is-i mootori vastupidavusest võin isegi rääkida kuna me hiljuti panime enda bmw-le is-i vahele ja kannatab pööret ja kõike muud. is-ile on nö"tuuning juppe" ka suhteliselt palju saada.
- ToM
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Autod: 2107, 2101
Nojah, mina nägin antud küsimuses soovi 05 mootorivahetusega kiiremaks muuta mitte võimalikult ägedat projekti teha. R6 normaalselt vahele ei mahu ja erilist vajadust ei ole ka. See et bmw mootor kuuri all on ei tohiks olla määrav, alati saab ju olemasoleva mootori maha müüa ja midagi sobivamat vaadata:)PuZuP kirjutas:Ühelgi asjal pole mõtet, kui juba eos nii arvad. Ilmselgelt ei saa see olema lihtne projekt, aga kõik on teostatav.
m'kay
-
eesimvaz
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 32
- Liitunud: 12 Okt 2010 19:43
- Asukoht: keila
- Autod: müügikuulutuse lisamiseks, et pakun 2105-te
http://mb3.live.hot.ee/rps/D/2444903.JPG?t=2
niva kapoti alune
http://mb4.live.hot.ee/rps/D/2444898.JPG?t=2
läheb kitsakas, mootor on dislapress koos orig. k.kastiga
niva kapoti alune
http://mb4.live.hot.ee/rps/D/2444898.JPG?t=2
läheb kitsakas, mootor on dislapress koos orig. k.kastiga
Mu enda arvates tundub kõige odavam lahendus osta sierra 2.0 ja siis üks-ühele sealt maha tõsta ja ladale peale panna. Teine variant siis tõesti BMW R4.
Olen mõne kuuga 03ga 10000km läbi sõitnud ja kuna pole mind selle aja jooksul alt vedanud siis nüüd kui detsembris kindlustus läbi saab siis tõstan vana mootori maha ja hangin mingi doonor auto endale töökotta. Korras mootoritega, kuid läbi keredega sierrad maksavad kusagil 250-350€. Ainult BMW mootor maksab umbes nii palju koos juhtmestikuga, aga ma kardan, et niimodi on natukene raskem nullist tegema hakata. Samas mõnisada € sinna-tänna ei ole eriti oluline, töö käigus nagunii seda raha ikka läheb.
Kõige rohkem kardan roolisüsteemi, et kui see nüüd ära ei taha mahtuda. Kellegil kogemust?
Olen mõne kuuga 03ga 10000km läbi sõitnud ja kuna pole mind selle aja jooksul alt vedanud siis nüüd kui detsembris kindlustus läbi saab siis tõstan vana mootori maha ja hangin mingi doonor auto endale töökotta. Korras mootoritega, kuid läbi keredega sierrad maksavad kusagil 250-350€. Ainult BMW mootor maksab umbes nii palju koos juhtmestikuga, aga ma kardan, et niimodi on natukene raskem nullist tegema hakata. Samas mõnisada € sinna-tänna ei ole eriti oluline, töö käigus nagunii seda raha ikka läheb.
Kõige rohkem kardan roolisüsteemi, et kui see nüüd ära ei taha mahtuda. Kellegil kogemust?
Loll jutt suhu tagasi. Mul ajutine mootor(m40b18), mis hetkel peal, maksis koos juhtmestiku, aju, starteri ja genekaga 70€. Kaasa sain veel M10 mootori , mis juppidena. Tõsi, nagu Ohekatkus oli näha, siis kerge pihustiprobleem arvatavasti kallal, kuid klõbiseb vähem, kui enamus liikluses olevaid m40 mootoreid. vaja lihtsalt silmad lahti hoida.Suska kirjutas:Ainult BMW mootor maksab umbes nii palju koos juhtmestikuga
M42 muidugi teine teema, hinnad tavaliselt 250-600€. Kui osta odavam mootor, siis läheb kokkuvõttes ikkagi samapalju maksma, mis kallim:D
Kõige soodsam bmw mootor hetkel m50b20, mis sisuliselt metallihinnaga kättesaadav, kuid r6.
Sierra mootor...

.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS

(OIIIIIIO)
.U........U
Ma mõtlengi m42 mootorit. Samas, võib-olla ladale piisab ka tavalisest 1.8 mootorist. Ausaltöeldes ma pean üldse natukene kodutööd tegema nende bmw mootoritega. Natukene segased veel need m40, m43 jne, et mis nende erinevused on.
Ja kui ma nüüd pada ei aja siis bmw käigukast on ka jõle kobakas. Ei viitsi kasti tunnelit suuremaks teha ja ei taha, et pedaalidel vähe ruumi oleks. Ma arvan, et sierra 2.0 on kõige lihtsam ikkagi ja küll ta edasi liigub kui korra üle käia sellest.
Ja kui ma nüüd pada ei aja siis bmw käigukast on ka jõle kobakas. Ei viitsi kasti tunnelit suuremaks teha ja ei taha, et pedaalidel vähe ruumi oleks. Ma arvan, et sierra 2.0 on kõige lihtsam ikkagi ja küll ta edasi liigub kui korra üle käia sellest.
- Sander
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 379
- Liitunud: 28 Apr 2011 19:09
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VAZ 2101, VAZ 21011
- Kontakt:
Kui sõber mu garaaži vana e28 hoiule toob ja sinna 2.5 moto vahele viskab siis saan ka endale sama mootori mis sina. Kas said käpad kaasa või aretad ise midagi?-lada- kirjutas:Ma tõin endale just tavalise bemmi 1.8 m40b18, käigukast väiksem kui ladal..., lühem laius enam-vähem sama
www.autokleebised.ee - Läbi minu saab kleepse soodsamalt ja võite saada ka oma kujundatud kleepse jne.
Kuid selle-eest kõrgem ja vajab hoovastiku jaoks tunneli pikendust natuke. Ja muidugi tükkmaad raskem.-lada- kirjutas:Ma tõin endale just tavalise bemmi 1.8 m40b18, käigukast väiksem kui ladal..., lühem laius enam-vähem sama
Kes tahab head kiirendust, siis e36(getrag 250) käigukast, kes madalaid pöördeid maanteel, e30(getrag 240) kast. Getrag 250 kast ja 3,9 ülekanne, maanteepöörded mälu järgi 3200-3500rpm. Getrag 240-ga maanteepöörded olid vist alla 3000rpm.
Kellel need ei kesta, siis ZF S5D kast M50-lt koos suurema siduriga ka olemas veel.

.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS

(OIIIIIIO)
.U........U
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
doonorauto puhul on mõistlik kogu tunnel bmw-lt võtta alates tuleseinast - jäävad kõik strateegilised mõõdud paika ja väljanägemine proffesionaalsem kui lipp-lapipeal porno..
m40/43 seeria on üsna mõistlik valik just suhteliselt soodsa alginvesteeringu tõttu, samas laialt levinud ja probleemide korral saab abi.
m40/43 seeria on üsna mõistlik valik just suhteliselt soodsa alginvesteeringu tõttu, samas laialt levinud ja probleemide korral saab abi.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Hetkel karter 20-30mm madalamal sillatalast. Iseenesest hea, et raskus maale lähemal, kuid järgmisel autol tahan mootorit kõrgemale saada. Kuid siis peab terve käigukastitunneli kõrgemaks tegema ja teistsuguse strutbar-i tegema. Võibolla teen ka teise karteri, mis laiem ja jääb kõrgemale.Suska kirjutas:Hautz sul jäi karter väga madalale, kas mugavuse pärast ei tõstnud mootorit kõrgemale või milles probleem oli? Kas tegid karteriga ka midagi või mahtus originaal ära? Mille karter all oli kui oli originaal?
.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS

(OIIIIIIO)
.U........U