Plokikaas.
Plokikaas.
-
aaretaja
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 7
- Liitunud: 08 Apr 2010 22:26
- Asukoht: Järvamaa
- Autod: Sest lada teenis mind pikki aastaid.
Plokikaas.
Tere foorumlased!
Kes tahab oma ladale jõudu juurde saada,siis mina tegin nii.
Mõni pilt ka.
<http://nagi.ee/photos/aretaja/sets/260947/ >
Kes tahab oma ladale jõudu juurde saada,siis mina tegin nii.
Mõni pilt ka.
<http://nagi.ee/photos/aretaja/sets/260947/ >
-
aaretaja
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 7
- Liitunud: 08 Apr 2010 22:26
- Asukoht: Järvamaa
- Autod: Sest lada teenis mind pikki aastaid.
Jõudu tuli kõvasti.Kanalid said õiged raadiused ja selle tulemusena voolavus paranes kõvasti ja muidugi bensiinikulu ka tavalise nukkvõlliga.
Enne portimist sai vana plokikaas pooleks saetud,kust saab viilida,et kuhugi kanalisse ei läheks.
Lada mootor töötab endale vastu,sest väljalase on väga kehv.
Ja kui kõik õieti teha ,siis kestab vägahästi.
Enne portimist sai vana plokikaas pooleks saetud,kust saab viilida,et kuhugi kanalisse ei läheks.
Lada mootor töötab endale vastu,sest väljalase on väga kehv.
Ja kui kõik õieti teha ,siis kestab vägahästi.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
kuidas see küttekulu siis suureks läks sellest ma aru ei saa?
sisuliselt peaks ju küttekulu väiksemaks minema, kui sa sisse-väljalaske trakti korralikult voolama paned.
küttekulu suurenemise põhjuseid peaks ikka otsima paremast säärest...
sisuliselt peaks ju küttekulu väiksemaks minema, kui sa sisse-väljalaske trakti korralikult voolama paned.
küttekulu suurenemise põhjuseid peaks ikka otsima paremast säärest...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
aaretaja
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 7
- Liitunud: 08 Apr 2010 22:26
- Asukoht: Järvamaa
- Autod: Sest lada teenis mind pikki aastaid.
Väljendasin valesti.
bensiinikulu läheb väiksemaks kuskil 2L sajale,seda muidugi kui mootori alumine osa on ka korras.
Tegin oma audi 80 1.8L kaane ja millel gti nukkvõll millel klapitõus 0.4 kümnendiku suurem,kui tavalisel võllil.Maanteel võtab alla 6L sajale ja millel on 1.6L ECOTRONIK karbuss ja tippkiirus 210 kmh.
bensiinikulu läheb väiksemaks kuskil 2L sajale,seda muidugi kui mootori alumine osa on ka korras.
Tegin oma audi 80 1.8L kaane ja millel gti nukkvõll millel klapitõus 0.4 kümnendiku suurem,kui tavalisel võllil.Maanteel võtab alla 6L sajale ja millel on 1.6L ECOTRONIK karbuss ja tippkiirus 210 kmh.
-
aaretaja
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 7
- Liitunud: 08 Apr 2010 22:26
- Asukoht: Järvamaa
- Autod: Sest lada teenis mind pikki aastaid.
Ei ole monopritsung. Mehaanilise pumbaga.Karpal ei ole ei kiirenduspumpa ja tooreklapp on elektiga,ehk solenoid,mis töötab vastavalt pingele.See sama tooreklapp on ka kiirendus pumba asemel.Muidugi kõik andurid on ka olemas lamda jne.
Liivapritsiga sai jah viimane töötlus tehtud ja liivatera suurus olematu,ehk tolm.
Liivapritsiga sai jah viimane töötlus tehtud ja liivatera suurus olematu,ehk tolm.
-
aaretaja
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 7
- Liitunud: 08 Apr 2010 22:26
- Asukoht: Järvamaa
- Autod: Sest lada teenis mind pikki aastaid.
Varsti hakkan ühte mootorit tegema,millele lähevad sisse niva ujuva sõrmega kepsud,08 kolvid,et mootori pöörlemine ja õõrdumine oleks kergem [1500 mootor siis]Suurem õlipump,tehtud kaas väikse klapiga,aga lääne klapid,sest vene sisselaskeklapid kipuvad liigse kuumusega kõveraks minema,regullitav nukaratas,et süütenurga tapesemalt paika saaks,21213 nukkvõll,torukolle roostevabast,mis saab ka ise tehtud,siis saab tavamootorist väga hästi edasi käitava asja.
Saab keegi, kes on reaalselt asjaga kokku puutunud öelda, et kas niimoodi juhtpukside otste maha võtmine ka tegelikult nende tööiga palju vähendab? Hetkel teen ühte mootorit millel suurendan kanaleid ja ei tahaks nt paari tuhande km pärast pead maha kookima hakata et pooleks saetud juhtpukse vahetada.
Teooria meestel mitte segada:lol
Teooria meestel mitte segada:lol