Lada 21063 - sädet pole [probleem lahendatud]

Lada 21063 - sädet pole [probleem lahendatud]

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
m
mall0c
Foorumi kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 14 Veebr 2009 14:30
Asukoht: Tallinn
Autod: e32 750iL, Golf III, 21063
Kontakt:

Lada 21063 - sädet pole [probleem lahendatud]

Postitus Postitas mall0c »

Säde puudub juba süütepoolist tuleval kõrgepingejuhtmel, või on väga nõrk ja üliharva. Peal on tutikas süütepool, eelneva auto peal 100% toimiv kontaktivabasüüde. Ei oska enam kusagilt edasi minna, on äkki kellegil häid ideid? Auto ise on muidu Viimsis, niiet kui mõnel sealtkandispetsialistil on aimu, milles viga on ja seda lahendada oskab, siis sponsoreeriks kindlasti mõne 4-pakiga vaeva eest.

Ise olen juba vaikselt maha matmas lootust NV-l uunikute talverallile jõuda :S

Aitähh ette!

[Muudetud: 18-2-2009 mall0c]
c
CozmonauT
Foorumi kasutaja
Postitusi: 644
Liitunud: 20 Okt 2003 21:14
Asukoht: Saku/Haapsalu
Autod: BMW V8, Pontiac V8
Kontakt:

Postitus Postitas CozmonauT »

Süütepooli juhe ise on ikka korralik ja kindel et süütepool ka korralikult voolu saab ?
m
mall0c
Foorumi kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 14 Veebr 2009 14:30
Asukoht: Tallinn
Autod: e32 750iL, Golf III, 21063
Kontakt:

Postitus Postitas mall0c »

Süütepoolile sai ka prooviks otse pluss peale veetud ja ei muutunud midagi. Süütepooli juhe peaks korralik olema.
Kasutaja avatar
MuKi14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1149
Liitunud: 01 Veebr 2007 21:41
Asukoht: Pärnu
Autod: 2106

Postitus Postitas MuKi14 »

Jagaja küljes on kondekas, vaheta see välja. See võib põhjustada nõrka või olematut sädet.(endal oli sama jama ;))
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Kas süütepool oli ka eelneva auto peal toimiv ?
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
m
mall0c
Foorumi kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 14 Veebr 2009 14:30
Asukoht: Tallinn
Autod: e32 750iL, Golf III, 21063
Kontakt:

Postitus Postitas mall0c »

süütepool on umbes 2 tundi tagasi volga poest toodud :D Olgu, proovin kondekat välja vahetada, ehk aitab. Senikaua, võite veel ideid pritsida, kellel on mõni.

Aitähh!

Edit: Hah, kontaktivabal süütel pole ju kondekat, niiet selles ka probleem olla ei saa :D

[Muudetud: 17-2-2009 mall0c]
r
Raxo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 851
Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
Asukoht: Rakvere
Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
Kontakt:

Postitus Postitas Raxo »

Algselt postitas: mall0c
süütepool on umbes 2 tundi tagasi volga poest toodud :D
See ei välista probleeme süütepooliga :D
m
mall0c
Foorumi kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 14 Veebr 2009 14:30
Asukoht: Tallinn
Autod: e32 750iL, Golf III, 21063
Kontakt:

Postitus Postitas mall0c »

no see on 3. süütepool, mis ma proovin, eelnevad 2 olid kasutatud, kui tulemus oli ikka sama :D
c
CozmonauT
Foorumi kasutaja
Postitusi: 644
Liitunud: 20 Okt 2003 21:14
Asukoht: Saku/Haapsalu
Autod: BMW V8, Pontiac V8
Kontakt:

Postitus Postitas CozmonauT »

no kui oled erinevaid süütepoole proovinud aga kasu ei midagi,siis peaks viga ikka pealetulevas voolus olema ju. eeldusel, et vool ei tule korralikult süütepoolist välja, mitte jagajast.
d
doris
Postitusi: 588
Liitunud: 18 Nov 2003 14:51
Asukoht: Nõmme
Autod: 2105, 21083
Kontakt:

Postitus Postitas doris »

järelikult on jagajas olev hall'i andur pekkis või siis kommutaator pekkis...
mis mootor autol peal on? mudelinime järgi peaks 1300 olema ning sellel käib lühema jalaga jagaja...

juhtmed on ikka korralikud ja õigesti ühendatud?
mis klemmile läheb süütepoolis + ja mis juhtmed lähevad kommutaatori mis klemmidele
Roolin nii kuis jaksan
m
mall0c
Foorumi kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 14 Veebr 2009 14:30
Asukoht: Tallinn
Autod: e32 750iL, Golf III, 21063
Kontakt:

Postitus Postitas mall0c »

peaks olema lühema jalga jagaja jah, aga seib on vahel.

Plussi läheb triibuga (roheline?) juhe ja kontaktivabalt süütelt samamoodi triibuga, teisele klemmile (ergutus?) pruun juhe ja süütelt siis ka vastav. Nii peaks vast õige olema?!

Kommutaator ja halliandur ei tohiks peetis olla, kuna need sõitsid veel Bergi 01 peal täiesti edukalt ja võrdlemisi kiirelt :D Ja muuseas originaal süütesüsteemiga oli täpselt sama jama. Ise mõtlesin, et äkki vedada lisamass süütepoolile? Ehk võib sellest abi olla?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

süütepool ja kommutaator peavad massi saama küll,
kas sul mootori ja kere vaheline massijuhe on korralik?
vea prooviks aku - klemmi ja starteri poldi vahele vähe jämedam massijuhe.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
m
mall0c
Foorumi kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 14 Veebr 2009 14:30
Asukoht: Tallinn
Autod: e32 750iL, Golf III, 21063
Kontakt:

Postitus Postitas mall0c »

Kommutaator on Samara pealt, põhi on metallplaat, kas see saab ka oma massi otse kerest? Väideti mulle, et sellele tuleb mass juhtmest, niiet see on kere külge kinnitamata veel, ehk siis võib viga ka seal peituda?!
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

ei, seal ei peitu - massi saab juhtmest nagu öeldi
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
m
mall0c
Foorumi kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 14 Veebr 2009 14:30
Asukoht: Tallinn
Autod: e32 750iL, Golf III, 21063
Kontakt:

Postitus Postitas mall0c »

Viga peitus siiski kusagil kontaktivabas süütes, originaal jagajaga läks ilusti käima, niiet selleks korraks probleem lahendatud. Aitähh kõigile.
Vasta