K:03 karpa

K:03 karpa

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
d
dreadcross
Suletud kasutaja
Postitusi: 76
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

K:03 karpa

Postitus Postitas dreadcross »

Tundub et võtab jõlepalju kütet. Ja käima pannes läheb tihti märjaks. Kuidas seda karbussi siis reguleerida paika?

GTA ütles ühes teemas:
1)Soojendad mootori töötemperatuurile.
2)Keerad tühikäigukruvi 62 selliselt, et mootor töötab kõige väiksemate pööretega ilma vahelejättudeta.
3)Segukruvist 59 krutid sedasi, et pöörded on jälle kõige suuremad. Otsid täpselt seda asendit, kus pöörded enam ei tõuse.
4)Nüüd keerad tühikäigukruvist jälle pöördeid madalamale.
5)Siis keerad segukruvi sissepoole ja otsid selliseid pöördeid, kus mootor käib ilusti ja vahele ei jäta.
6)Sellest asendist keerad 30-60 kraadi kruvi väljapoole, jälgides jälle, et mootor ilusti käima jääks. Pead vaatama, et pöörded oleks normis, 2105 karpaga siis ~900 p/min.

Kas selle karpaga tuleb samamoodi tegutseda. Ja et kui mul pole tahokat siis mai tea pöördeid kah.

[Muudetud: 17-3-2007 DreadCross]
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Algselt postitas: DreadCross
Ja et kui mul pole tahokat siis mai tea pöördeid kah.
vaatad et mootor töötaks tühikäigul ilma vahelejätmiseta lihtsalt.
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
d
dreadcross
Suletud kasutaja
Postitusi: 76
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas dreadcross »

aga seda rgullimist alustan sellest asendist nagu need kruvid praegu on?

ja et: 6)Sellest asendist keerad 30-60 kraadi kruvi väljapoole...Millist kruvi?
Kasutaja avatar
pedrox
Foorumi kasutaja
Postitusi: 586
Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo

Postitus Postitas pedrox »

Algselt postitas: DreadCross
aga seda rgullimist alustan sellest asendist nagu need kruvid praegu on?

ja et: 6)Sellest asendist keerad 30-60 kraadi kruvi väljapoole...Millist kruvi?
Punkt 5 : ..... segukruvi ....
d
dreadcross
Suletud kasutaja
Postitusi: 76
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas dreadcross »

okei, väga hea.

ma vist nüüd lähen üritan ära reguleerida.
d
dreadcross
Suletud kasutaja
Postitusi: 76
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas dreadcross »

krt se regullimine on väga kahtlane.

hakkasin siis keerama tühikaäigukruvi kõige madalamale, kruvi oli täitsa põhjas ja noh siis tundus normaalne.

keerasin siis segukruvi, ei olnud yldse aru saada et pöörded oleks kuskiltpidi muutund, ainult väga välja keerates hakkas välja surema, võtsin siis mingi umbkaudse koha kus võib olla kõige kõrgemad pöörded.

siis pidi tühikäigukruvist pöörded alla jle keerama aga mul pold seda kuhugi enam keerata sest see kruvi põhjas juba, ja keerasin siis segukurvi 30-60 kraadi väljapoole.

andsin siis gaasi. järsku ei saand anda siis jäi hing kinni, keerasin siis tühikäigukruvi väike nõks väljapoole, ja siis oli normaalne.

Aga ma hästi ei usu et see värk nüüd korras on.
Kasutaja avatar
siim789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 734
Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
Asukoht: Rapla, Alu
Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a

Postitus Postitas siim789 »

ma panin omal niimoodi paika: segukruvi keerasin korraks täitsa kinni ja siis uuesti lahti 2,5 pööret, võib ka 3. Siis tühikägu kruvi nii et kuulmise järgi normaalselt käib. Muidugi süüde peab kah paigas olema, et ühtlaselt käima jääks.

See teguviis ei ole muidugi teab mis täpne aga väga sageli kodusel teel nii tehakse ja auto käib päris kenasti nüüd.
d
dreadcross
Suletud kasutaja
Postitusi: 76
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas dreadcross »

aga kyttekulu...?
Kasutaja avatar
siim789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 734
Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
Asukoht: Rapla, Alu
Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a

Postitus Postitas siim789 »

küttekulul pole häda midagi... arvestan 10 sajale... kuna üldisel kiirendustel vajutan ikka niipalju kui torust tuleb :spin, aga maanteel vast saab u 7 hakkama

Ja käib mul seieri järgi u 500p/m tühikäigul

[Muudetud: 17-3-2007 siim789]
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

siim 789 saab varsti nukkvõlli ja nookureid vahetada - see etapp paljudel läbi käinud, et tühikäigu pöörded hästi madalale :)

kui kruvi kinni keerad ning mootori töös suurt midagi ei muutu siis karpa jalg enamasti kõver ning tõmbab sealt vahelt lisaõhku millele lisaks siis karpa kaane kõverus mille tõttu tõmbab ujukiruumist kütteaure.. pmst aitab tavaliselt kas uus karpa või vana remont sirgekslihvimise teel
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
d
dreadcross
Suletud kasutaja
Postitusi: 76
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas dreadcross »

ohjumal, jle uus häda juures
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Algselt postitas: DreadCross
Tra see siks on ikka nii kopa ette visanud.(10-3-2007)
Sry OT eest aga... Oh jumal küll, kes oleks võinud arvata, et vana auto on veatu ja kuskilt otsast remonti nõuab, häda veel kui säärased omanikud on kes iga väikese asja pärast endast välja lähevad ja mutrivõtmeid loopima hakkavad.
Tegelikult võiks terve selle teema kustutada, karburaatori reguleerimise kohta on teavet terves foorumis, kui otsida ja lõviosa postitustest on läbu... kaasaarvatud see:rolleyes.

[Muudetud: 18.3.07 GTA]
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Kasutaja avatar
siim789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 734
Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
Asukoht: Rapla, Alu
Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a

Postitus Postitas siim789 »

Algselt postitas: olaaf
siim 789 saab varsti nukkvõlli ja nookureid vahetada - see etapp paljudel läbi käinud, et tühikäigu pöörded hästi madalale :)
OK... eks siis peab juurde keerama... nii 900 vist oli paras (foorumis olen sellist numbrit tähele pannud)
d
dreadcross
Suletud kasutaja
Postitusi: 76
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas dreadcross »

jah ,aga ma tahtsin 03 karpa kohta teada, neil on ju vahe ka
t
tatsukas
Foorumi kasutaja
Postitusi: 15
Liitunud: 14 Juul 2010 18:59
Asukoht: viljandi
Autod: oman vaz2101

Postitus Postitas tatsukas »

mul lõi kah täis käivitades ja vis kiirenduspumba membraan oli auke täis.
Vasta