saaled

saaled

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
k
kriss753
Suletud kasutaja
Postitusi: 26
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

saaled

Postitus Postitas kriss753 »

mina seesama kes seda erinevate saalede juttu ajas, ei tea kuhu to eelmine jutt on kadunud?
igatahes mis te arvate kas erinevad saaled hakkavad koos ilusti töötama(orig. ja rem1)
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Ise sa ju väitsid ,et funkab see mootor.
Anna siis piitsa ja saad praktikas teada. Mis me siin ikka teoretiseerime. Valgusta meid ka aeg-ajalt.
Teema tee: "Krissi katsetused korraga eri mõõdus saalede kasutamisest". Pikk ja põhjalik.
Kui see mootor kestma jääb ,võid poest medali osta ,sest minu teada oled siis esimene mees Eestis ,kel säärane saaletrikk õnnestus.
Mine tea.... never say "never".
k
kriss753
Suletud kasutaja
Postitusi: 26
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kriss753 »

jah, eks ma hakkan jah alguses ikka ilusti sõitma ja uut infot on siia oodata esmaspäeviti sest nädalavahetusel toimuvad suured sixi eksperimendid:D:):P
P.S. mina väga loodan et jääb püsima sest kui ta oleks tahtnud saalesid kinni tõmmata oleks ta vast selle kohe ära tõmmanud aga ma sain mingi kildi sõita kah ja siis ka ei juhtunud midagi lihtsalt ei julgenud igaks juhuks kaugemale minna.jah ikkagi ma arvan et kui ta kohe kinni ei tõmmand siis ei tõmba hiljem ka kui väga kuumaks ei aja või mis teie targad sigullimehed arvate?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

isiklikult arvan, et tõmbab kolina sisse, kaob õlirõhk jne.
palju praegu õlrõhku on ka?
tühikäigul vilgub/põleb?
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
t
tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

Postitus Postitas tiit »

Äkki sa juuresoleva pildi abil saad aru et kui eri mõõtu saaled paned siis võll puutub saalede vastu healjuhul 3 punktis. Need pinnad on nii väikesed et kuluvad hetkega ära ja ongi jälle kolin tagaPilt
k
kriss753
Suletud kasutaja
Postitusi: 26
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kriss753 »

no seda ma loodangi et ta selle natukese kähku ära kulutaks sest praegu on ta nii kõvasti kinni et vändaga ei jõua eriti ringigi ajada ja kui tolle nats ära kulutab ongi ju hää: pole kolinat, pole kinni:D:D:D:D::DVAST
t
tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

Postitus Postitas tiit »

Saalede lubatud lõtk on umbes 0,05 mm. Saalede remontmõõtude vahe on 0,25 mm. Võid kindel olla et varsti koliseb.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

eks paistab :)
lootma peab paremat - aga tulemus on ilmselt ette määratud juba..

PS! Kaua neid pilte joonistasid tiit? :D
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
t
tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

Postitus Postitas tiit »

:D 5min max. Mul tööaeg
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Mida kuradit?
Nalja teete siin või...
Ärge nüüd jälle näkku peksjaks pidage, aga miks on vaja lõhkuda...
Kriss mõtle nüüd palun loogiliselt, millised tagajärjed Sinu tööl on...kui saale ennast nö. ümaraks kulutab, siis arva ära milline on tekkiv lõtk lõpuks...nagu Tiit ütles, siis 0,05...Sinu numbrit ma korrutaks kümnega...kõik mootorisse puutuv on väljamõõdetud ja täpne...ja seda reeglit ei ole mõtet rikkuda...kõige halvemal juhul heidab keps ennast mööda kaootilist trajektoori salongi sisse ja võibolla ka Sinu sisse...ma arvan, et Sinu tulevikuplaanidesse ei kuulu edaspidi läbi vooliku kilekotti kuseda...seda siis kõige halvemal juhul...
Mootori alumine ots on täpselt vastavatele parameetritele ja nii ta ka jääb...ei ole mõtet hakata "sitast saia" tegema teades, et üle sepiku sellest ei saa...
Ühesõnaga, kui vända mõõdud on niivõrd erinevad, siis saada lihvimisse ja pane mootori alumine ots KORRALIKULT!!! kokku...ja seda ma ei rõhuta mitte ainult Sulle Kriss, vaid ka teistele mootorientusiastidele, kes arvavad, et kestev mootor on sama lihtne nagu hamburger...(lause laenatud teatud telereklaamist)...ei ole...mõõtmist ning mõtlemist on väga palju...seega nagu öeldakse, et 9 korda mõõda ja 1 kord paigalda...aga paigalda õigesti...
:)
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
a
arvejomm
Foorumi kasutaja
Postitusi: 117
Liitunud: 01 Dets 2005 08:34
Asukoht: Kilulinn->Lelle->Rakvere
Autod: Traktor tüüpi Mondeo

Postitus Postitas arvejomm »

Minu suurim austus Eelkõneleja seisukohale
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

Minu poolt veel niipalju ,et mõni inimene õpib oma vigadest. Las ta siis paneb selle mootori kokku ja siis saab oma õppetunni. Nii kui nii on see mootor juba rohkemgi tuksis ,kui esmapilgul tundub. Võibolla mõni teine aga jätab sellise asja tegemata ,kui loeb seda teemat.
i
Indy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 659
Liitunud: 07 Aug 2005 01:54
Asukoht: Põhja-Tallinna linnaosa
Autod: VAZ 21011 -`80 (projekt), Nissan Primera 2,0 TD
Kontakt:

Postitus Postitas Indy »

kriss753
SOOVITAN SOOJALT!!!
Võta mootor maha ja väntvõll lihvimisele!
Pole mõtet tööl, mille resultaat võrdub nulliga.:sein
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Seda saab siis ikka tükkmaad oodata, kuniks need võrdseks kuluvad. Tavaliselt saaled keskelt kuluvad ära.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Algselt postitas: Moss
Seda saab siis ikka tükkmaad oodata, kuniks need võrdseks kuluvad. Tavaliselt saaled keskelt kuluvad ära.
eeldusel, et kannavad kogu pinnaga ;)
eks enamus sõltub ka õlirõhust, ja õlist ja mootorist. kui tegu mingi 1200/1300 nässiga siis andku aga minna..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
k
kriss753
Suletud kasutaja
Postitusi: 26
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kriss753 »

no vist tuleb sis jah lihvi saata kui kõik nii ühte moodi kindlad on aga siis veel seda et kuda moodi vänt säält tagant otsast(käigukastipoolt) kinni on, et kui raamikad ära võtta siis mis veel tuleb sääl välja visata?
k
kriss753
Suletud kasutaja
Postitusi: 26
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

saaled

Postitus Postitas kriss753 »

eeldusel, et kannavad kogu pinnaga ;)
eks enamus sõltub ka õlirõhust, ja õlist.. [/quote]

? kas siis tavaline sigulli õli ikka kõlbab wõi?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

kast maha, hooratas ära, otsakaan ka ilmselt..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
r
Raxo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 851
Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
Asukoht: Rakvere
Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
Kontakt:

Postitus Postitas Raxo »

Algselt postitas: kriss753
kas siis tavaline sigulli õli ikka kõlbab wõi?
Kui mootorist vähegi hoolid, ei pane sa sinna sigulli õli :D
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

kas siis tavaline sigulli õli ikka kõlbab wõi?
...eeldusel, et sul oma mootorit ilmselt üle paarituhande kasutada plaanis pole, pane aga ziguli õli sisse ja tuld! Pole see õli nii hull midagi, sisemuse kipub ainult ära "rögastama" ja pikemaaegsel kasutusel võib selletõttu ka kanaleid ummistama hakata. Määrimisomadused on tal ilmselt enamvähem ok, oma veteran on alles hiljuti saanud lääne õlisid mekkima hakata ja mingit jama õlisurve, saalekolina või jumal teab millega pole olnud. Põhiline ikka see, et mootorit normaalselt peetaks; külmalt üle ei koormataks ja õigeid käike kasutataks.

edit: loomulikult on ziguli õli kehvem võrreldes lääne tootjate analoogidega, nö "endale ja sõbrale" paneksin ikkagi mingit 10w40 mineraali või poolsünti...
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Vasta