karpa aevastab
karpa aevastab
karpa aevastab
sügisel sai tutikias 01-karpa peale kruvitud, siiamaani kõik ok, kuid nüüd külmetas ja jäi nohusse ,ning hakkas aevastama:spin
no tegelt probleem selles ,et kui mootor soojendada töötemperatuurini ja siis klapihoob (salongist) "kinni lükata",kuid mitte päris kinni...nii et norm käima jääb, siis mingi aja tagant sõites või kohapeal gaasitades käib üks hea plöts(aevastus) ja tooreklapi hoob (salongis) tuleb jälle tagasi väljapoole ( pöörded tõusevad), kuuma mootoriga sellist asja pole, kiikasin ka kapotialla, et mis toimub seal, kuid siis nägin ainult ühe plötsu, ei saanudki aru kusagilt viskas sinist suitsu ka välja (gaasihoovastiku poolt)
ise arvan ,et äkki süüde paigast ära, aga ei tahaks hästi uskuda...
oskab keegi äkki nõu anda mis selle turtsumise põhjuseks võib olla ???
no tegelt probleem selles ,et kui mootor soojendada töötemperatuurini ja siis klapihoob (salongist) "kinni lükata",kuid mitte päris kinni...nii et norm käima jääb, siis mingi aja tagant sõites või kohapeal gaasitades käib üks hea plöts(aevastus) ja tooreklapi hoob (salongis) tuleb jälle tagasi väljapoole ( pöörded tõusevad), kuuma mootoriga sellist asja pole, kiikasin ka kapotialla, et mis toimub seal, kuid siis nägin ainult ühe plötsu, ei saanudki aru kusagilt viskas sinist suitsu ka välja (gaasihoovastiku poolt)
ise arvan ,et äkki süüde paigast ära, aga ei tahaks hästi uskuda...
oskab keegi äkki nõu anda mis selle turtsumise põhjuseks võib olla ???
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
Talveasendis on siis ,kui õhupuhasti kaane all olev plekitykk on auto esiosapoole suunatud õhuvõtuava ees ja õhku võetakse õhupuhasti külgmisest avast ,mis on toru kaudu ühendatud väljalaske kollektoril oleva õhuvõtturiga.( NB kontrollige ,kas ikka see õhuvõtu toru on ,sest on olnud juhuseid ,kus omanik väidab ,et on talveasendis ,kuid õhuvõtu toru kollektorini ei ole olemas) . Süüte kohta niipalju ,et kuna viga võib olla ka karpas ( segu on lahjenenud) siis enne pole mõtet süüdet reguleerida ,kui on kindel ,et sooja mootoriga töötab auto hästi .Kui soojalt töötab kõik hästi ,siis võib tiba süüdet hilisemaks keerata.Ülidiselt on nii ,et mida varasem süüde ,seda parem on minek ja kütusekulu on kah väiksem. Süüte reguleerimisel peab arvestama ka sellega ,et külma mootoriga sõidetakse tooreklapiga ,mis rikastab segu ja selles mõttes peaks olema süüde reguleeritud optimaalselt ja sellele peaks vastama ka tehase regureering ,millest on igas lada raamatus juttu
-
aAllar21
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 200
- Liitunud: 05 Mai 2004 22:09
- Asukoht: Saaremaa/Salme
- Autod: Mazda 626
- Kontakt:
nii ma selle ennem panin kah...aga pole tööle ikka saanud...homme proovin akulaadja pealt.Algselt postitas: marksVaata, kaane küljes on plekitükk, mis takistab õhuvoolu, keerad kaant nii palju, et see plekitükk paneb kinni selle sissevõtukoha, mis aku juurest õhku võtab.Algselt postitas: Allar21
mis pidi see kaas talveasendis on?
olen lugenud seda kusagilt aga ära ununenud.![]()
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
tööle saamist õhupuhasti ega see ,kas ta on suve või talve asendis ei mõjuta (tööle saamiseks peab mootor saama õiges vahekorras bensiini ja õhku ning korraliku sädeme) Kontrolli üle ,kas küte karburaatorisse jõuab (bensiin pumpa käsitsi üles) siis kontrolli sädet ja vajadusel paranda vead ,mis ilmnevad selle kontrolli käigus,kui ikka ei õnnestu siis on midagi muud tuksis.Parem ,kui kellegi appi kutsud ,kes vene autosid jagab,sii läheb kiiremini (homme lubas külma ilma)
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
proovi hilisemaks tagasi keerata.. vaata kas läheb paremaks..Algselt postitas: ClubRoie
no mul nukk mõni kraad varasemaks kh keeratud
kas kolle tihendi vahelt või pidurivõimendi kaudu lisaõhku ei tõmba..
palju on silindris surve, mis nägu on küünlad? kas kõik küünlad on ühesugused? mis karpa peal on - mis düüsid, milline kubatuur? surveaste?
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
mul vist 07 org. õhupuhasti peal, värk käib ainult klapiga regullides...Algselt postitas: Allar21
mis pidi see kaas talveasendis on?
olen lugenud seda kusagilt aga ära ununenud.

kusjuures küsiksin ,et kas on mõtekas talvel hoida see klapp ainult kuuma õhu peal või äkki kuuma ja külma vahepeal (keskasendis)???
sooja mootoriga käib väga hästi, turtsub ainult mootori soojendamisel, (külmemate ilmade saabudes) kui juba töö temp.käes ja vaikselt sõitma minna või gaasitada, siis aevastab ja lööb toore klapi kinni:puzzledAlgselt postitas: Laurimetall
Talveasendis on siis ,kui õhupuhasti kaane all olev plekitykk on auto esiosapoole suunatud õhuvõtuava ees ja õhku võetakse õhupuhasti külgmisest avast ,mis on toru kaudu ühendatud väljalaske kollektoril oleva õhuvõtturiga.( NB kontrollige ,kas ikka see õhuvõtu toru on ,sest on olnud juhuseid ,kus omanik väidab ,et on talveasendis ,kuid õhuvõtu toru kollektorini ei ole olemas) . Süüte kohta niipalju ,et kuna viga võib olla ka karpas ( segu on lahjenenud) siis enne pole mõtet süüdet reguleerida ,kui on kindel ,et sooja mootoriga töötab auto hästi .Kui soojalt töötab kõik hästi ,siis võib tiba süüdet hilisemaks keerata.Ülidiselt on nii ,et mida varasem süüde ,seda parem on minek ja kütusekulu on kah väiksem. Süüte reguleerimisel peab arvestama ka sellega ,et külma mootoriga sõidetakse tooreklapiga ,mis rikastab segu ja selles mõttes peaks olema süüde reguleeritud optimaalselt ja sellele peaks vastama ka tehase regureering ,millest on igas lada raamatus juttu
süüte kallale läheksin alles viimases hädas, õues külm ju ja garaazi pole...

üks pisiasi veel ,et paar päeva tagasi olid küünlad täiesti tahmund, arvan ,et sain si..a bena, puhastasin küünlad ära ,või äkki on vesi karpas või paagis?
- PuZuP
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1733
- Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2106 '79
- Kontakt:

Kui nüüd väga jämedalt läheneda, siis mis siin rasket on...suures mõõdus düüsid 01 karpa peal, mis rohkem segu peale annavad, paar kraadi varasemaks keeratud nukk - järeldus: lööbki karpasse kuna ei jõua niipalju kütet silindrisse imeda ja liigvarajane süüte tõttu süttib segu enne kui sisselaske klapp sulgub...ja käibki karburaatoris pops ja pahh...
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Algselt postitas: ClubRoie
mul süüte koha pealt niipalju et paikka pani selle inimene kes on oma 20 aastat tegelenud rallikate ehitamise ja häälestamisega aga üritan segu rikkamaks keerata VEEL:D
seda kh et õhupuhastaja ääred on ära lõigatud ja kapotil on scoop peal
millised on õhudüüsid?(300?)Algselt postitas: ClubRoie
hillisemaks tagasi ei taha keerata, kolle tihendi kaudu ei saa tulla midagi sest peal torokollektor, pidurivõimendit pole 01-hel, silindri surve on 11 kanti, küünlad koorralikud ja ühesugused, karpa on pea 01 originaal suuremate puuritud tüüsidega ( vist bena omad olid 195 ja 205:puzzled) surveastet ei ole mõõtnud
suurem ei ole parem alati!
milline on kubatuur?
mis lamda näitab?
sellisel mootoril proovi järgi küttesegu seada kahtlane..
ehk tõmbab küttesegu tilka torusisselaskes ja niriseb niisama silindrisse.. proovi tavakollega.. praegu külm ja tõmbab kompoti raudselt jäässe. mitu kraadi nuka varasemaks panid täpselt, nukk on jämedam või tavaline? klapivahe (015 või 020)?
soovitaks peale hoopis 06 mehhaanilist karpat millel olid lõõrid jämedamad..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061