surveaste-10,43
surveaste-10,43
-
vvazist
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 164
- Liitunud: 10 Okt 2005 21:24
- Asukoht: pärnumaa
- Autod: 07, 2x05, kastiga Niva, Pobeda, Volvo V70
surveaste-10,43
kuna on saadaval 06 plokk, millelt maha võetud 3,6mm.(sõitis krossi ja päris hästi) tekkis paar küsimust, millele ei leidnud ka otsingust vastust.Kaasa pakutakse ka selle mootori kolbe ja kaant , aga kuna asjad pole enam komplektsed loobusin.Enda plaan järgmine; Võtan 05 kolvist 2mm. maha (jääb ploki servast 0,3mm. allapoole).Surveaste tuleb10,43.Kaant aitan niipalju, et kolled kokku.Nukk Nivalt.
See on teooria, huvitav kas praktikas tööle hakkab.
Ise kardan selle surveastme ja õhemate kolvide koostööd. Kas selle surveastmega saab veel 98 bensuga sõita?
See on teooria, huvitav kas praktikas tööle hakkab.
Ise kardan selle surveastme ja õhemate kolvide koostööd. Kas selle surveastmega saab veel 98 bensuga sõita?
- Moss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
- Asukoht: Siuntio, Soome
- Autod: erinevad illegaalid
- Kontakt:
Tõenäoliselt Sulle keegi ammendavat vastust siin ei anna. Jääb Sinu otsustada, kas katsetad ise või lähed juba ennast tõestanud lahenduse teed (st otsid omale mingi muu mootori).
Sinu olukorras võtaks kolbe niipalju/vähe maha, et ÜSS ei jääks ta kaugemale kui 1mm plokikaanest. Enne selgitaks välja muidugi kui paks on kaanetihend koostatud mootoris ja kui õhukeseks jääb kolvipõhi pärast freesimist.
Niva nuka kohta ei tea midagi öelda. Kui hakkab detoneerima 98'ga, võta "jämedam" võll.
Sinu olukorras võtaks kolbe niipalju/vähe maha, et ÜSS ei jääks ta kaugemale kui 1mm plokikaanest. Enne selgitaks välja muidugi kui paks on kaanetihend koostatud mootoris ja kui õhukeseks jääb kolvipõhi pärast freesimist.
Niva nuka kohta ei tea midagi öelda. Kui hakkab detoneerima 98'ga, võta "jämedam" võll.
Siinkohal(kui juba jutuots lahti tehti) tahaks küsida selle Niva võlli kohta.... Oled sa "vazist" sellest niva nuki kasutegurist kuulnud? Ise kah veidi aga sellise külajutu tasemel. äkki Tuha või keegi kes nukkide hingeeluga kursis, teab veidi valgustada selle koha pealt. Mis sellel Niva nukil peale hinna siis nii teistsugust on, et jutud võimsuse ja ökonoomsuse tõusust lahti läinud?
-
vvazist
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 164
- Liitunud: 10 Okt 2005 21:24
- Asukoht: pärnumaa
- Autod: 07, 2x05, kastiga Niva, Pobeda, Volvo V70
Niva nukkadest tean seda, et neid on kahte sorti:21213-hind 600 eek. ja 21214 -hind1000 eek. Motodel tehn. andmete erinevus pöörde momendis- ühel 123 teisel 126. Praktikas kogemused puuduvad. Minu puuduseks on see, et põhitöö kõrvalt jääb väga vähe aega hobiga tegeleda, kuigi juppe on ja koht samuti olemas.
-
vvazist
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 164
- Liitunud: 10 Okt 2005 21:24
- Asukoht: pärnumaa
- Autod: 07, 2x05, kastiga Niva, Pobeda, Volvo V70
Nii, nüüd proovisin niva 21213 nuka ära.Läks tavalise 1,5 mootori peale.Vahe on olemas.Veab madalatel ja keskmistel pööretel paremini, pole vaja käiku kohe vahetada.Mul jäi tunne, et kõrged pöörded tulid raskemini, kuigi kiirendus sama (mõõtsime enne ja pärast nuka vahetust).Kuna minu eesmärk adrenaliini saada, siis erilist effekti mulle see nukk ei pakkunud.
Seoses sellega läheb asi müüki 550eek.(poes 600).On ka proovimise võimalus, sest nuka jätan mootorisse.
Seoses sellega läheb asi müüki 550eek.(poes 600).On ka proovimise võimalus, sest nuka jätan mootorisse.