P: kolks mootoris
P: kolks mootoris
P: kolks mootoris
Tänahommikul peale käivitamist hakkas mootoris ootamatult kolksumist kostma. Kolks on suhttugev ja ebaregulaarsete vahedega, nii umbes kord-paar 5sek jooksul. Pöörete tõstmisel kolks mõnevõrra tugevneb. Tegemist pole siis klõbinaga vaid konkreetse tugeva kolksuga.
Masin nagu ikka Niva1.7i 2001a.
Mis see teoreetiliselt võiks olla ja kas võiks riskida oma jõududega töökotta sõita (30km)?
Javeel, hiljuti teeninduses käies tehti mootoridiagnostika ja soovitati kunagi nukkvõll ära vahetada kuna nukkvõlli andur andis CheckEngine signaali.
Masin nagu ikka Niva1.7i 2001a.
Mis see teoreetiliselt võiks olla ja kas võiks riskida oma jõududega töökotta sõita (30km)?
Javeel, hiljuti teeninduses käies tehti mootoridiagnostika ja soovitati kunagi nukkvõll ära vahetada kuna nukkvõlli andur andis CheckEngine signaali.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
kas gaasi andes või lahti lastes kolks ära ei kao / väiksemaks ei jää.
koliseva mootoriga üldjuhul parem mitte sõita..
oled sa kindel et see ikka mootor on, mitte ntx lahtine logisev genekas (omal juhtunud) vms..
kapotiall logista kõik asjad üle igaks juhuks.

pole nivat omanud seega ei tunne näigikutepaneeli aga kas õlirõhu näidik ka sellel isendil on?
kas mootoris õli on?
kaua õlituli põleb peale mootori käivitumist?
koliseva mootoriga üldjuhul parem mitte sõita..
oled sa kindel et see ikka mootor on, mitte ntx lahtine logisev genekas (omal juhtunud) vms..
kapotiall logista kõik asjad üle igaks juhuks.

pole nivat omanud seega ei tunne näigikutepaneeli aga kas õlirõhu näidik ka sellel isendil on?
kas mootoris õli on?
kaua õlituli põleb peale mootori käivitumist?
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kui gaas peal siis kolksu intervall suurt ei muutu, küll aga läheb see veidi tugevamaks/teravamaks.
Tundub ikka et mootoris kolks, kapott lahti kuulasin/vaatasin ja midagi muud ei logisenud küll.
Õlirõhunäidikut pole, õlituli ei põle peale käivitamist, varda järgi on õlitase max. ja min. vahel, samas ei keela mind keegi täna õli veidi juurde valamast
Tundub ikka et mootoris kolks, kapott lahti kuulasin/vaatasin ja midagi muud ei logisenud küll.
Õlirõhunäidikut pole, õlituli ei põle peale käivitamist, varda järgi on õlitase max. ja min. vahel, samas ei keela mind keegi täna õli veidi juurde valamast

-
cchp
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 211
- Liitunud: 10 Dets 2009 12:44
- Asukoht: Tallinn
- Autod: informatsiooni kogumine,varuosade ost-müük
No 21214 puhul näitab check engine tuld ka muudel juhtudel....ise olen 2 korda käinud andureid vahetamas...kuna need lihtsalt annavad saba.
Niisama riski peale mina küll välja ei läheks, et 30 versta sõita. Parem treila peale kaks-kolmsada eeku raisata kui pärast suuremat katastroofi likvideerima hakata.
Niisama riski peale mina küll välja ei läheks, et 30 versta sõita. Parem treila peale kaks-kolmsada eeku raisata kui pärast suuremat katastroofi likvideerima hakata.
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
-
ttuhajuhe
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 859
- Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
- Asukoht: türi
- Autod: Auto puudub
Kepsu kolksuga ei kao eriti see õlirõhk kuhugi.Raamsaale ära on siis õlirõhk langeb.Algselt postitas: RaV
Eelmine kord ei teinud midagi, rahulikult olen sõitnud koguaeg, õlituli pole siiani kordagi põlenud (peale starteriandmist siis), õlitase on norm olnud.
Eks ma siis lisan veidi õli juurde ja kui ikka kolksub siis vahekasti neutraal sisse ja nööriotsas töökotta...
56506878
-
ttuhajuhe
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 859
- Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
- Asukoht: türi
- Autod: Auto puudub
Kui sedasi kolks kadus siis peab olema õlivarras vigane.Ehk siis allapoole liikunud või õlipumbas mingi kala et ei saa altpoolt õli kätte nii palju.
Ma soovitan teise sarnase mootori õlivardaga mõõta kui palju tema oma näitaks sul õli taset.Muidu on ladadel ühesugused vardad,aga nival oli vist nati teisem.Kuid see õlivarda allapoole nihkumine selle piiraja suhtes on täitsa tava nähtus.
Ma soovitan teise sarnase mootori õlivardaga mõõta kui palju tema oma näitaks sul õli taset.Muidu on ladadel ühesugused vardad,aga nival oli vist nati teisem.Kuid see õlivarda allapoole nihkumine selle piiraja suhtes on täitsa tava nähtus.
56506878