K: 2105 karbuss 21011-le

K: 2105 karbuss 21011-le

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
m
martin156
Suletud kasutaja
Postitusi: 2
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

K: 2105 karbuss 21011-le

Postitus Postitas martin156 »

tere

Selline kysimus siis, et kas on m6tet panna 2105 karbussi 21011-le?
Kui panna, kas siis on ka suurem kytusekulu ja kas on ka v6imsam?:rolleyes
r
Raxo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 851
Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
Asukoht: Rakvere
Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
Kontakt:

Postitus Postitas Raxo »

Teine teemakohane küsimus:

07 karpa 01'le?

Ning parim lahendus karpade suhtes 1500 mootorile?
z
zikz
Foorumi kasutaja
Postitusi: 346
Liitunud: 08 Veebr 2003 22:12
Asukoht: Tallinn
Autod: citroen,fiat,renault

Postitus Postitas zikz »

mu 013el on originaalis juba 05 karpa
t
Tegija
Foorumi kasutaja
Postitusi: 187
Liitunud: 05 Okt 2004 22:52
Asukoht: Viljandi
Autod: Suzuki Baleno 1.3
Kontakt:

Postitus Postitas Tegija »

To Raxo
Minu kogemused näitavad et parima võimsuse ja piisava ökonoomsuse saab hästi timmitud 01 karpaga.Kõige paremad oleks muidugi Weberid või Dellortod aga jääks siiski originaalide juurde.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Algselt postitas: Tegija
To Raxo
Minu kogemused näitavad et parima võimsuse ja piisava ökonoomsuse saab hästi timmitud 01 karpaga.Kõige paremad oleks muidugi Weberid või Dellortod aga jääks siiski originaalide juurde.
kahtlane jutt.. webwrid ja dellortod rohkem performance saamiseks :)

korralikult reguleeritud 05 karpa on ikkagi ökonoomsem kui 01 karpa.. ökoloogiliselt on ka 05 oma parem kasutada..

07 karpat pole mõtet 01 mootorile panna, kuna ainuke suur erinevus 05 karpast on seeet 2 kambri läbimõõt on palju suurem kui 05 omal - mootorile pole niipalju kütet vaja :)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
t
Tegija
Foorumi kasutaja
Postitusi: 187
Liitunud: 05 Okt 2004 22:52
Asukoht: Viljandi
Autod: Suzuki Baleno 1.3
Kontakt:

Postitus Postitas Tegija »

Mina pooldan minekut!
r
Raxo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 851
Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
Asukoht: Rakvere
Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
Kontakt:

Postitus Postitas Raxo »

Njah...kuna on ainult 01 ja 07 karpa, eks siis jään 01 oma juurde (1200 mootoril).

Kuid 1500 mootorile sobib 07 oma paremini ehk? Mingit erilist suurt ökonoomsust taga ei aja ;)
f
fanatt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 309
Liitunud: 22 Jaan 2006 20:10
Asukoht: saaremaa
Autod: VAZ 2101, 21063, Mitsubishi ECLIPSE

Postitus Postitas fanatt »

aga äki keegi viitsiks lollile seletada mis vahet on 05 ja 01 karpal?:) muidugi üks avab 2. kambri mehhaaniliselt teine pneumaatiliselt. ja kas tasub 05 karpal 2. lõõr mehhaaniliseks teha?
pidur = kiiruse surm
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Algselt postitas: fanatt
aga äki keegi viitsiks lollile seletada mis vahet on 05 ja 01 karpal?:) muidugi üks avab 2. kambri mehhaaniliselt teine pneumaatiliselt. ja kas tasub 05 karpal 2. lõõr mehhaaniliseks teha?
vahekanalid erineva jämedusega samuti on segukonused teist mõõtu.
tasub küll teha mehhaaniliseks, kuid düüsid asjad pead ka ümber mängima..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
f
fanatt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 309
Liitunud: 22 Jaan 2006 20:10
Asukoht: saaremaa
Autod: VAZ 2101, 21063, Mitsubishi ECLIPSE

Postitus Postitas fanatt »

düüsid ja mis veel?
pidur = kiiruse surm
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

düüse on juba parasjagu (bens, õhk, üleminek, tühikäik, kiirenduspump, segukoonused,)

stock 1300 jaoks tavalisest 05 karpast küll.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
w
w2rk
Foorumi kasutaja
Postitusi: 135
Liitunud: 21 Jaan 2006 14:35
Asukoht: Tartu
Autod: VAZ 2101

Postitus Postitas w2rk »

Mul on 1500 sel mootoril 07 e karpa, ning alatasa on mingid jamad: reguleerin tühikäigu ära ning siis hakkab auto hüppama nagu ei saaks peale, keeran segu juurde, hüppamine kaob ära, aga tühikäigu pöörded jälle laes :(. Reguleeritud igatpidi, tulemust ei ole kuskilt näha, nädalavahetusel läheb 01e karpa peale, näis äkki sellega töötab paremini. See 07e karburaator täiesti korras aga paistab et seal on paar klemmi, mille külge ma juhtmeid kuskilt ei leia, äkki sellepärast ei tööta korralikult ?

EDIT : Hüppamine kaob muidugi ära kui tooreklapp välja tõmmata aga siis kaob ka jõud.
Lada on see mis JÄÄB !
v
virus
Suletud kasutaja
Postitusi: 43
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas virus »

Mul 1,5 oli 01 karpa mehaniline teine klapp ja suured düüsed andis ikka kõvasti juurde ja bena võttis suht vähe panime sama karpa sõbra 07 1,5 peale enne jooksis tühja autoga 140 panime karpa peale täis autoga 160 ja minekut oli veel kõvasti viies käik jäi puudu :p
w
w2rk
Foorumi kasutaja
Postitusi: 135
Liitunud: 21 Jaan 2006 14:35
Asukoht: Tartu
Autod: VAZ 2101

Postitus Postitas w2rk »

Huvitav millest selline erinevus tuleb, olgugi et 01 mootor on lahjem ja peaks vähem kütust tarbima. NV-l proovin karpa kindlalt ära.
Lada on see mis JÄÄB !
l
lada1
Suletud kasutaja
Postitusi: 26
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas lada1 »

mul on 1600cc tutikas 05 karpa peal. et kui panna mingi muu karpa peaks minek paranema?:rolleyes
Kasutaja avatar
siim789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 734
Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
Asukoht: Rapla, Alu
Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a

Postitus Postitas siim789 »

07-mele oleks mehhaanilist karpat vaja. 01 oma vist peaks sobima. Äkki keegi oskab öelda, kust kohast Tallinnast võiks leida uut.
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Uut mehhaanilist sa vaevalt kusagilt saad... Aga kasutatu leiab ikka, kui õigetest kohtadest otsida, mõne vanarauda mineva auto pealt korraks kiigata, mina oma 01 karpa sain näiteks moskvitsilt (oli sinna pandud juba tehasest). Häälde saab ka igasuguseid ronte panna, kui ise ei oska siis räägi mõne vanema-targemaga asjast.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

mul on tuttuus mehaaniline:spin karbi sees ja puha.
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
Vasta