Õli surve madal, mida teha
Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
u
ubja47
Foorumi kasutaja
Postitusi: 115
Liitunud: 31 Juul 2015 11:06
Asukoht:
Rakvere
Autod:
2106 21011
Postitus
Postitas ubja47 »
14 Okt 2015 16:33
Õli surve madal, kipub ikka sinna 0 ligidale. On see normaalne või peaks midagi ette võtma?
kahe käega kapoti all
a
ando
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1166
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht:
Tartu
Autod:
2101, 2102, 2108, Niva; Skif
Postitus
Postitas ando »
14 Okt 2015 20:01
Külmalt, soojalt? Mis pöördel? Mis viskoossusega õli?
Jõud taga, peab minema.
teitur
Aasta Projekt
Postitusi: 261
Liitunud: 09 Mär 2008 00:10
Asukoht:
Kärdla
Autod:
2105,2107
Postitus
Postitas teitur »
14 Okt 2015 20:17
Esiteks tasuks külge ühendada mehaaniline manomeeter ja siis teha uued mõõtmised. Siguli originaal näidik ei ole usaldusväärne.
a
Aspelund
Foorumi kasutaja
Postitusi: 63
Liitunud: 05 Mai 2010 17:15
Asukoht:
Viljandi
Autod:
Huvist asja vastu
Postitus
Postitas Aspelund »
15 Okt 2015 12:03
Lisaks veel tasub teha õlivahetus ja panna mootorisse korralik õli ning korraliku tootja õlifilter (näiteks Mahle või mõni muu sarnane).
Mahle õlifiltri kood on OC 383.
A.
u
ubja47
Foorumi kasutaja
Postitusi: 115
Liitunud: 31 Juul 2015 11:06
Asukoht:
Rakvere
Autod:
2106 21011
Postitus
Postitas ubja47 »
15 Okt 2015 16:47
soojalt on surve madal, külmalt no umbes 2500 pööret siis on õlisurve umbes 2
Surve on madal koguaeg, tühikäigul on täidsa null aga õli tuli põlema ei hakka ja sõitmise aeg 3000 pöördega on max 1.
Õli ja Õlifilter lähevad kevadel peale plokikaane putitamist vahetusse aga siks sai ostetud suve alguses ja siis ütles müüa et õli ja õlifilter vahetatud.
kahe käega kapoti all
sansa
Ladaklubi Liige
Postitusi: 734
Liitunud: 30 Sept 2010 15:04
Asukoht:
otepää
Autod:
BA3 2101, 2105,21013, Viamobile
Postitus
Postitas sansa »
15 Okt 2015 17:55
ubja47 kirjutas: soojalt on surve madal, külmalt no umbes 2500 pööret siis on õlisurve umbes 2
Surve on madal koguaeg, tühikäigul on täidsa null aga õli tuli põlema ei hakka ja sõitmise aeg 3000 pöördega on max 1.
Orginaal näidik ju nii näitabki:)
Žiguliga juba igav ei hakka.
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2067
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht:
Tallinn
Autod:
4x2102, Jeep & Toyota
Postitus
Postitas Kytt »
15 Okt 2015 18:20
m
Matteb
Foorumi kasutaja
Postitusi: 101
Liitunud: 12 Veebr 2013 23:36
Asukoht:
Tallinn
Autod:
21063
Postitus
Postitas Matteb »
15 Okt 2015 19:37
aga kui kohapeal viskab tulukese põlema?
muidu mingi 1-2 näidiku järgi
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 799
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht:
Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod:
vaz 2101,2107
Postitus
Postitas atzkarik »
15 Okt 2015 21:53
Matteb kirjutas: aga kui kohapeal viskab tulukese põlema?
muidu mingi 1-2 näidiku järgi
Siis igaks juhuks vaheta esimesena filter! Nii olen mina saanud õlisurve tagasi!
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
m
Matteb
Foorumi kasutaja
Postitusi: 101
Liitunud: 12 Veebr 2013 23:36
Asukoht:
Tallinn
Autod:
21063
Postitus
Postitas Matteb »
15 Okt 2015 22:12
filter kuu vana, klapikambri kaane tihend 3 kuud vana
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht:
nõmme
Autod:
2105 s1300, 1119
Postitus
Postitas olaaf »
15 Okt 2015 22:26
siis kulunud vändagrupp ja/või jaoturvõll + õlipump...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
m
Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1391
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht:
Tallinn
Autod:
3x fwd, 5x rwd
Postitus
Postitas Mel »
16 Okt 2015 08:52
Viimati Renaultil läks Mahle filter vahetusse kohe peale õlivahetust. Selline kogemus oli esmakordne kümnete õlivahetuste peale ning sealjuures varem pigem kasutanud no-name filtreid. Seega kaubamärk ei näita midagi.
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2067
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht:
Tallinn
Autod:
4x2102, Jeep & Toyota
Postitus
Postitas Kytt »
16 Okt 2015 22:26
Kui tühikäigul tuluke põlema kipub, siis kõige lihtsam on panna "paksem" õli sisse ja/või regullida tühikäik kõrgemale
Ma olen oma rajapäeva autoga juba aastaid vägagi edukalt tühikäigupööretel (alla 1100 p/min) põleva õlitulega ringi paugutanud.