
Karpaga õudne jama!!!
Karpaga õudne jama!!!
-
mmiq
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 122
- Liitunud: 08 Dets 2002 19:24
- Asukoht: Läänemaa
- Autod: 2106&2121
krt mul endiselt mingi jama.külmast peast käivitades läheb laksust käima ja töötab ilusti.jätad seisma ja lähed mingi 15 mintsa pärast käivitama, läheb ainult 3-e pütiga tööle, kui sedagi.võtsin küünlad maha ja salongi poolt teine küünal oli õline vms. sodiga koos ja küünla august tuli suitsu?
kas tõesti on asi karpas või on klapikambrikaane all midagi lahti?
kas tõesti on asi karpas või on klapikambrikaane all midagi lahti?
-
kKristo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 292
- Liitunud: 22 Nov 2002 11:44
- Asukoht: Tartu
- Autod: Auto puudub
Tunduvat olema samad sümptomid mis mul olid. Et nagu kolvirõngad läbi. Niisiis hakkasingi suure hurraaga rõngaid vahetama, aga selgus hoopis et plokikaan on kõver ja kaanes olid imelikud vaod kah sees. Aga no rõngad vahetsin ikkagi ära. Kaane lasin kah ikka sirgeks lihvida. Üks nyyd näis mis häält ta mul teeb
.

- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Mig oled ilmselt jõudnud kurva tõeni, et mootorit vaja remontima hakata. Karba jagab kõikidele küünaldele segu võrdselt. Üks küünal ei saa karba pärast hukka minna.Lootuse mõttes võid igaks juhuks kontrollida, et kuskilt kollektor lisaõhku ei saa( tihend, pragu, mingi vaakumvoolik ära kukkunud) aga see ei tohiks küünalt ÕLISEKS teha. Seal ikke hullemad asjad mängus.

C
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Kui juba teoks läheb siis tuleks ikka kõik ära teha. Lada jupid maksavad ju vähem kui tööraha. Kui lähevad remontmõõdus kolvid sisse siis kindlasti vaja puurida. Puurimise vajaduse määrab ära ellipsi suurus silindris. Kui see normi piires siis ainult rõngaste vahetus. Saaled igal juhul vahetada. Kas remontmõõtu vaja lihvida määrab ära mõõtmine. Kõik tihendid ja simmerid kindlasti uued panna. Klapid kindlasti sooveldada vajadusel freesida. Kui KÕIK asjad üle kontrollitud--tehtud siis ikka tükk aega rahu sõita.
Muidu võta jälle natukese aja pärast lahti:(

C
-
aasjamees
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 180
- Liitunud: 11 Jaan 2003 21:39
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Auto puudub
kui sa paned rem kolvid siis sa pead igal juhul silindrid üle laskma puurida, muidu läheb see asi väga hulluks kui sa neid sinna tagasi aretama hakkad. ja ma ei usu et sul nüüd kõik silindrid võrdselt sajandik täpsusega kulunud onEsialgne postitaja miq
oda aga ma nagu ei saa aru, et kui remont kolvid paned, kas siis mootorit ei pea puurima?ja kas piisab ainult rõngaste või kolbide vahetusest või tuleb saaled ja vänt ka ette võtta?
Ah jaa, selline asi kah veel. Ostsin selle uue karpa tähis 1107010-20 Kas keegi teab selle variandi düüside mõõtmeid? raamatus kirjeldatakse vaid 1107010-40 karpat! Kuna see vaakumi asjandus teist siibrit lahti hakkab tegema-mul 2000-3000pöördeni tühi auk!! Samas puudub ka vaakumiga jagaja nagu karpa nõuab-Äkki asi selles või annab midagi regullida???
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
karpa nüüd vaevalt jagajat nõuab 
ja vahet pole millise siksi karpa paned.. düüsid võid esialgu valida mingid keskmised.. ei juhtu midagi kui paned selle ..................40 karpa düüsid - peeaasi, et paned düüsid vastavalt mootori töömahule.

ja vahet pole millise siksi karpa paned.. düüsid võid esialgu valida mingid keskmised.. ei juhtu midagi kui paned selle ..................40 karpa düüsid - peeaasi, et paned düüsid vastavalt mootori töömahule.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
kui näiteks jagaja kontaktid tekitavad sädeme igal teisel korral, kui nad peaksid - endal selline asi juhtunud, sõitsin mäest alla ja nii, kui teise sisse penin oli kohe jõnks jõnks ja gaas põhjas oli 3000rpm
lõpuks aitas kontaktide ja kondeka vahetus.
peale selle vaata üle tsentrifugaalregulaatori vedrud, need kipuvad ka ära väsima vahel ja siis tõmbab süüte liiga varajaseks..
lisaks sellele veel rootori raadiomürafilter
lõpuks aitas kontaktide ja kondeka vahetus.
peale selle vaata üle tsentrifugaalregulaatori vedrud, need kipuvad ka ära väsima vahel ja siis tõmbab süüte liiga varajaseks..
lisaks sellele veel rootori raadiomürafilter
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."