Käivitamisega jama!

Käivitamisega jama!

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
r
raivo45
Foorumi kasutaja
Postitusi: 30
Liitunud: 14 Juul 2009 11:30
Asukoht: pärnu

Käivitamisega jama!

Postitus Postitas raivo45 »

Lugu siis selline et auto pole kaua töödanud ja ei lähe nüüd tööle. Säde olemas, küte peale tuleb aga käivitades teeb ainult pauku vahepeal. Äkki oskab keegi sellele probleemile lahendust pakkuda?
Kasutaja avatar
sansa
Ladaklubi Liige
Postitusi: 734
Liitunud: 30 Sept 2010 15:04
Asukoht: otepää
Autod: BA3 2101, 2105,21013, Viamobile

Postitus Postitas sansa »

Süüde õigeks!!!
Žiguliga juba igav ei hakka.
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Ehk süütejuhtmed valesti peal.
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
r
raivo45
Foorumi kasutaja
Postitusi: 30
Liitunud: 14 Juul 2009 11:30
Asukoht: pärnu

Postitus Postitas raivo45 »

süüte panin kontroll lambiga paika. Käis vist ikka nii et rihmarattalt keskmine märk ja et ülevalt ka märk enamvähem paigas ja siis keeran jagajat kuni lamp põlema läheb.
Aga kui käivitasin siis ikka ei midagi (vahel teeb paukku) , tööle ei lähe. Mis siis viga võib olla!

Küünlajuhtmete järjekord on ikka nii ju et jagaja kaanelt number 1 läheb esimesse silindrisse radika poolt jne kuni 4. salongi poolsesse?
r
redko
Foorumi kasutaja
Postitusi: 20
Liitunud: 25 Dets 2008 11:22
Asukoht: viljandi-võru
Autod: opel omega vaz 2121

Postitus Postitas redko »

MM minul oli suke sama jama kunagi lõpuks avastasin et klapp oli puruks ja paukus nagu vana kurat:lol:lol
e
Edel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 454
Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
Asukoht: Lehola
Autod: VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
Kontakt:

Postitus Postitas Edel »

 
raivo45 kirjutas:süüte panin kontroll lambiga paika. Käis vist ikka nii et rihmarattalt keskmine märk ja et ülevalt ka märk enamvähem paigas ja siis keeran jagajat kuni lamp põlema läheb.
Aga kui käivitasin siis ikka ei midagi (vahel teeb paukku) , tööle ei lähe. Mis siis viga võib olla!

Küünlajuhtmete järjekord on ikka nii ju et jagaja kaanelt number 1 läheb esimesse silindrisse radika poolt jne kuni 4. salongi poolsesse?
Mõnel juhul sätitakse süüde 4. silindri (salongipoolne) järgi. Proovi.
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Kui nukkvõlli märk on paigas, siis peab minema säde neljandasse silindrisse.

Märkide järgi on paigas mõlemal juhul, kui esimesse või neljandasse silindrisse säde läheb.

Katsetada lihtne, viska jagajal juhtmed risti ümber st. esimene neljandasse, neljas esimesse, teine kolmandasse ja kolmas teise juhtme kohapeale.
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
a
Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1110
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn, Saue
Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131

Postitus Postitas Arvos »

Kui auto pärast pikalt seismist enam käivituda ei taha, ei usu, et iseeneslikult süüted/märgid valeks end krutivad. Ikkagi kütus ja niiskus on need mis määrama hakkavad. Oleneb kui kaua seisnud, pika seismisega kuivavad karbussi kanalid/düüsid valget kuiva sodi täis.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
Vasta