
Ploki soojendus
Ploki soojendus
-
bBlue-Neoon
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 46
- Liitunud: 21 Sept 2009 23:07
- Asukoht: valga
- Autod: VAZ 21051 ' 82
Ploki soojendus
Küsimus siis selline et kuidas saaks originaal ploki soojenduse maha ? Ise uurisin ja paljud rääkisid et need pressitakse sisse , ise aru ei saa kuidas ta sealt välja tuleb seega paluks abi 

Koputa haamriga pihta vaikselt, tõmba ise kaasa ja välja ta tulebki, kergelt koonuses on too element ja läheb ploki paisupunni augu sisse. Enne sebi poest uus punn ka sellele augule. Peaks ehk mõne krooni maksma.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
-
bBlue-Neoon
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 46
- Liitunud: 21 Sept 2009 23:07
- Asukoht: valga
- Autod: VAZ 21051 ' 82
Siksil kapoti all ikka väga palju ruumi. Punni kättesaamiseks vaja üks nurk sisse lüüa, siis tuleb teine nurk välja. Siis sinna nurka, mis välja tuleb vaja tugevam kruvikas vahele ajada ja vahet suuremaks ajada. Kui vahe piisavalt suur, siis saab kullinokkadega kinni võtta ja välja tõmmata punni.
Algul kartsin, et lööb punni sisse, kuid nii kergelt need sisse ei lähe.
Algul kartsin, et lööb punni sisse, kuid nii kergelt need sisse ei lähe.
.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS

(OIIIIIIO)
.U........U
Punni ma kätte saan, sellega olen tegelenud(kipuvad rooste minema).
Küsimus ikka plokkisoenduse paigaldamisest. Ei usu et nad mingi keermega on, millegi pärast arvan et ta kergelt koonuses ja peab ruumi olema et sisse lüüja. Või nad on mingi teitmoodi ehitusega? Keegi on neid plokkisoendusi paigadanud?
P.S. Krt...di hea asi oli, olgu mis külm - käima mootor läks nagu suvel.
Küsimus ikka plokkisoenduse paigaldamisest. Ei usu et nad mingi keermega on, millegi pärast arvan et ta kergelt koonuses ja peab ruumi olema et sisse lüüja. Või nad on mingi teitmoodi ehitusega? Keegi on neid plokkisoendusi paigadanud?
P.S. Krt...di hea asi oli, olgu mis külm - käima mootor läks nagu suvel.
Kirjutan suvaliselt, kuulmise järgi!
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Tegin enda omast pildi. Vähemalt minul küljes olnud variant käis just poldi-mutriga külge. Paremal nähaolev "T" kujuline (roostes) osa mahub diagonaalis ploki august sisse. Otse olles jääb ploki augus sisemise serva taha. Tegemist on tegelikult poldiga, mis ulatub läbi koonuse ning millega pingutab koonuse kenasti auku kinni.
[Muudetud: 12-24-2010 Mel]
[Muudetud: 12-24-2010 Mel]

Mul oli lihtsalt kummist rõngastihendiga paigas. Tihend oli vana(nagu ka plokisoojendus) ja ei tahtnud paika jääda enam. Paika läks hermetsiga ja kinni jäi mootorikäpa kinnituse alla(bmw mootoril)
Tundub, et neid kahte varjanti. Ühed tihendiga ja teised koonusega.
Tundub, et neid kahte varjanti. Ühed tihendiga ja teised koonusega.
.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS

(OIIIIIIO)
.U........U
-
bBlue-Neoon
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 46
- Liitunud: 21 Sept 2009 23:07
- Asukoht: valga
- Autod: VAZ 21051 ' 82
Eelmine talv kasutasin, oli umbes 15 miinus graade ja tunniga enne käivitamist jahutus vedelikku temp. seier hüppas 50 peale. Võttis alla 2 kw. voolu, see ka umbes sest tervel korteril olid siit-sealt tarbijat järgi.
Üldiselt peale seda katsetust olen ikka pooltundi- kuni tund enne sõitu järgi pannud, sellest piisas. No kui graadid kukkusid ikka alla 25 siis tund ja peale.
Üldiselt peale seda katsetust olen ikka pooltundi- kuni tund enne sõitu järgi pannud, sellest piisas. No kui graadid kukkusid ikka alla 25 siis tund ja peale.
Kirjutan suvaliselt, kuulmise järgi!