2101 Coupé, uzzac, 19**? (16v)

2101 Coupé, uzzac, 19**? (16v)

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
m
matzz
Postitusi: 329
Liitunud: 14 Mär 2008 18:26
Asukoht: Saue vald
Autod: 21013 1.7Ti, Nissan 200sx 1.8Ti, BMW e60 545i, BMW e39 520i 98
Kontakt:

Postitus Postitas matzz »

Video on vähemalt hea kvaliteediga, 720p puhul kohe lust vaadata ja kuulata.

Muidu jõudu ja jaksu teile, masin liigub päris kärmelt ikka ja käiguvahetus on mõnusalt kiire otsekastiga ikka :D
Meboosta
Life is too short to drive slow cars
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Eks see järjestikune kast on tõest suurepärane asjandus. Eks seda liikumist ole varsti näha kui õiged rehvid/rattad alla saavad ja pöörde ka 8000 peale viime...

Video pole tõesti halva kvaliteediga telefoni kohta :)
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

kui sul nukkvõlli otsas seda koledat kobakat just millegi pärast väga vaja pole siis otsi euro 2 samara pealt selline madal kate sinna peale - kaob kogu see pumba junn kogu täiega ära.. - mul kuskil oli isegi olemas see, kuid praegu ei suuda meenutada kuhu too sai...
näeb välja selline: http://www.lempi.info/kuvat/Samara/moottori.jpg
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Palun mulle üks selline kui leiad kusagilt. Oleks väga tänulik :)
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

Käisid audrus? Nägin tibu treila peal suusavabriku eest minnes.Paps vist sõitis.Räägi kuidas läks.
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Pühapäeval sai taaskord käidud autot rajal masseerimas. Seekord sai kohe algul küllalt kõva tempoga proovitud sõita. Tagateljel kasutasime laiu rattaid koos mingite Yokohama slikkidega. Niisama paarutamiseks oli rehvi küll. Pisikeste vahedega tegin 5-9 ringiseid sessioone lastes vahepeal autol umbes 15mintsa jahtuda. Viimasele sõidule minnes lõppes aga kõik ootamatult peale teist ringi. Tagasirgel kadus järsku mootor laksust tagant ära. Veeresin omal jõul boksini välja õnneks. Kapotialt paistis hunnik vasktraati ja katkine trigger-wheel. Õnneks sellega ka purustused piirdusid ja sai rahulikuma meelega auto treilapeale venitatud.

Nädala lõpupoole õnnestub auto taas töökorda seada, et laupäeval mürtsu teha koos teistega...

Pilt

Pilt

Pilt
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Seekordseks võistluseks olime enda arust täitsa hästi valmistunud, kuid kahjuks päris nii ei läinud nagu lootsime. Neljapäeva õhtul saabusime Pärnusse ja hakkasime pisiasjadega kohe pihta. Sai tehtud CF kaoptt, mis tuli päris hästi välja mu meelest :) (ausõna on päris carbon)

Pilt

Reedel saime kenasti asjad õhtuks rajale ära paigutatud ja auto jäi ootusärevalt hommikut ootama. Enne esimest vabatrenni käis Albert veel aju kallal, sest eelmine nädalavahetus saba andnud trigger-wheel oli uue vastu vahetatud ja tahtis mõningat korrektuuri. Ajuloputus tehtud sai trenni kihutatud. Esimesed ringid üle 9 kuu õigete rehvidega olid lootustandvad. Viiendal ringil sain aja alla 1.03 ja uut ringi alustasin veel paremas tempos. Kahjuks peale uut kurvi kadus autol täiesti lambist õlirõhk ja suretasin auto nii kiirelt kui võimalik välja. Proovisime mis me proovisime aga viga oli kahjuks sügaval mootoris, ehk saba oli arvatavasti andnud õlipump isiklikult. Pühapäevane defekteerimine täpselt seda näitaski ja kõhust leitud tükid nägid välja sellised...

Pilt

Õhtuks olime jõudndu sinnamaale, et vanad saaled olid asendatud uutega, ning kogu alumine ots sai õige momendiga kokku keeratud. Lähipäevil üritame leida uue õlipumba ja tuleva nädalavahetus peab auto jälle töötama.

Senise kuue hooaja jooksul pole kordagi õlipumbaga muresid olnud ja kasutusel olnud pöörded on olnud ka stabiilselt üle 8000, seega ei teagi mis tal nüüd hakkas et saba andis. Meie õnneks keegi praegu kehtivat kvalli rekordit ei ületanud ja sõidus uut rekordit samuti ei lajatatud. Kahju et ei saanud isegi ühte väga korraliku ringi, sest preagu on ikka väga poolik tunne. Loodame et sellega kõik mured ka lahenesid ja järgmisel etapil saame auto täit potensiaali kasutada, sest masin on väga väga kiire. Tahaks juba...

Ps! Tänud kodanik m6mm-ile kes ei pidanud paljuks pritsega samaari mootori nuka tagumist kaant kaasa haarata ja meile see üle anda. Jälle mõned grammid maha :)
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1525
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107R, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

Mootorikate on siis pool auto hinda;)?
Mis selle mass on?

Minu tuttav pole veel Eesti jõudnud aga küll me ka ära meisterdame juunikuuga.
Festina lente!
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Heh. Pigem tuli ikka kaalu sellest juurde :)
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

Kapotialt pilti or didnt happen:D
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

 
masuurik kirjutas:Kapotialt pilti or didnt happen:D
Alt on läikiv must mis seal ikka vaadata :)
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

Mh...päriselt ka carbon või.:cool:räägi tegemisest ka veits.
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Tegemine võttis aega kusagil 1,5h ja pärast näpuotsad kleepisid ja fööni ots hõõgus :)
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

Relieefkleeps või?:DMulle ka siis üks carbonkapott paluks.Mis oleks kergem kui praegune.Ma käin portarturis toidukas ära siis võtaks peale:D:D:D
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
c
ccve
Foorumi kasutaja
Postitusi: 656
Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
Asukoht: Viljandimaa
Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS

Postitus Postitas ccve »

 
masuurik kirjutas:Relieefkleeps või?:D
3M paistab olevat jah
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

On mis ta on,aga vägev on.:cool:
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

3M kleeps just. Sigahea näeb välja ikka, eriti need kollased tuled ka veel ja musta/kollasega stangega ka. Pole korraliku pilti veel sest auto ei liikunud torude eest piisavalt palju ringe :)
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

TUUS video.Katsu igakord selliseid teha.Tõesti oli vägev vaadata.Katusepilt ka viimasepeal.Velo ka omaette huumor.Ema oma?:D
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Taaskord tuleb tõdeda et auto jälle sõidab ja oleme tulevaks võistluseks 100% valmis. Vahepeal on tekkinud tunne, et nüüd on küll tiir täis saanud kõikidest juppidest mis aasate jooksul on järjepanu saba andnud. Eelnevalt hõisatud tiir siiski polnud veel päris täis saanud ja peale esimest kokkupanekut hakkas vända tagumine simmer lekkima. Seda on vahetatud alati profülaktika mõttes aga noh mis sa sellest natuke sõitnud simmerist ikka näpid, oli ju teine töökorras alles. Tuleb välja et päris nii ikka ei käi asjad Lada kapotiall :) . Õnneks oleme käigukasti eemaldamises spetsialistid valmis, sest mõned hooajad tagasi tuli teist ligi 15 korda ümber lapata :) . Kuna suured tööd said sisuliselt laupäevaga seljataha jättis pühapäev aega pisiasjadega tegelemiseks. Õhutasime pidureid ja vahetasime mõningaid kuludetaile. Samuti sai karboni ülejäägid ära kasutatud

Pilt

Pilt

Igatahes jääme taaskord uut etappi ootama. Loodetavasti saame seekord rohkem kui 5 ringi sõita...
Vasta