Uus pump töötab väga hästi hetkel, töökindlusest muidugi ei tea rääkida, kuna alles mõned päevad kasutuses olnud;) Sai originaal klaasi pihustitüüsid asendatud mingite odavate AllRide kahe avaga tüüsidega, kust ledid välja kiskusin ja pump jõuab vabalt 4 juga klaasile suunata. Niiet üks kerge lüliti tõmme ja klaas puhas:spin Mina igatahes väga rahul.
Vahepeal masinaga saanud päris palju igalpool radadel sõitmas käia ja ühtteist ka juhtunud sel ajal. Ohekatkus sai esiklaasi alla nurka plekile auk sisse hüpatud... rooste koos pahtliga kukkus ära:D... eks peab varsti jälle väiksed keretööd tegema. Viimane ohekatku võistlus tahtis masin kummuli minna, aga õnneks minu raskus vist vajutas külje alla maapeale tagasi:spin. Esisild tahaks regulli saada, tee peal kuidagi väga rahutu. Või õigemini tuleks kõik jupid uute vastu vahetada, kuna mina pole sellel autol veel esisillas praktiliselt ühtegi tükki vahetanud. Korralikku amorti oleks tarvis, seda veel uurin millele rahakott peale hakkab. Praegu hüppelt maandudes paneb päris hea kolaka, amort nii pehme ikka, et ei jõua natukenegi leevendada seda.
Heast poolest kah natuke siis:P Mootor toimetab kenasti, kui välja arvata tühikäigu mured aegajalt, mille võib tõenäoliselt karpa kraesse ajada. Uued küünlad sai külge keeratud BP8ES.
Mõned pildid kah:P
Rapla kardirada
Ohekatku reedeõhtune jäärada 1 etapp
Ohekatku reedeõhtune jäärada 2 etapp
Ohekatku reedeõhtune jäärada 3 etapp
Ja üks tuning pilt, mis sõber ajaviiteks tegi:spin
