[Muudetud: 31.1.10 GTA]
2107, siim789, 1990
2107, siim789, 1990
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Räägi välja, palju mootorit ka käredamaks ajasid? Mis kolvid, rõngad, kepsud, surveaste; mis veel toredat tehtud? Tiheda konkurentsi tingimustes ei tohi ju saladusi välja rääkida
Aga Dr. Tuha garaa?is tegime Marek504-ga tehnilist luuret ja silmasime küll üht-teist huvitavat, mis sellele külge pidi minema
[Muudetud: 31.1.10 GTA]
[Muudetud: 31.1.10 GTA]
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
- siim789
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 734
- Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
- Asukoht: Rapla, Alu
- Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a
Ega siin midagi erilist pole... tavaline kapremont:spin Kõik tükid läksid standardmõõdus. Kolvid koos rõngastega mahle toodangust ja saaled Federal Moguli omad. Plokist 2mm maha, kepsud kergemaks ja kaalu, hoorattalt kah natuke maha, kaane ja kollede kanalid kokku ja nukk mingi Tuha uus katsetus. karpaks läks Weber DGV seeria, millel peaksid originaalis düüsid, koonused ja lõõrid olema suuremad, kui lada karpal. Lisaks pihustab sellel kiirenduspump mõlemasse kambrisse. Kaan jäi hetkel portimata ja eks seal need enamus jõud kinni olegi. Veel läks peale ka trossiga Niva gaasipedaal.
Aga täna sai natuke pikemalt proovitud masinat ja hakkas päris kenasti käima. Eile originaalkarpaga detoneeris päris kõvasti. Nüüd aga sai juba enamvähem sõidukõlbulik ja tühikäik kah enamvähem. Tagant tulevad igatahes päris head jämedad hääled:D
[Muudetud: 31-1-2010 siim789]
Aga täna sai natuke pikemalt proovitud masinat ja hakkas päris kenasti käima. Eile originaalkarpaga detoneeris päris kõvasti. Nüüd aga sai juba enamvähem sõidukõlbulik ja tühikäik kah enamvähem. Tagant tulevad igatahes päris head jämedad hääled:D
[Muudetud: 31-1-2010 siim789]
- siim789
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 734
- Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
- Asukoht: Rapla, Alu
- Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a
Mõned pildid veel siis:
Salongi said lisatud näidikud, et natuke mootori tööd jälgida. Keskkonsooli läksid õlirõhu ja õli temperatuuri näidik. Tootjaks autogauge. Näidikutega seoses loobusin kellast, mis mul juba 2 aastat töödanud ei ole ning armatuuri valgustuse reostaat ja sigaretisüütaja said viidud alla käigukangi kõrvale.

Õli temperatuuri andur sai paigaldatud karterisse ja õlirõhu oma originaal anduri asemele.

Karpa siis näeb välja selline. Eemaldasin sealt jahutusvedeliku abil tooreklapi avamise mehanismi ja asendasin selle tavalise trossiga. Lada õhupuhasti sai samuti otsa sobitatud, kuna originaal oli liiga suur ja jäi strutbarile ette.

Salongi said lisatud näidikud, et natuke mootori tööd jälgida. Keskkonsooli läksid õlirõhu ja õli temperatuuri näidik. Tootjaks autogauge. Näidikutega seoses loobusin kellast, mis mul juba 2 aastat töödanud ei ole ning armatuuri valgustuse reostaat ja sigaretisüütaja said viidud alla käigukangi kõrvale.

Õli temperatuuri andur sai paigaldatud karterisse ja õlirõhu oma originaal anduri asemele.

Karpa siis näeb välja selline. Eemaldasin sealt jahutusvedeliku abil tooreklapi avamise mehanismi ja asendasin selle tavalise trossiga. Lada õhupuhasti sai samuti otsa sobitatud, kuna originaal oli liiga suur ja jäi strutbarile ette.

- siim789
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 734
- Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
- Asukoht: Rapla, Alu
- Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a
Kelladeplokis 07-mel ei olegi õlirõhu näidikut. On ainult hoiatustuluke, mis hakkab liiga madala rõhu korral põlema. 06 motol on ploki küljes kolmik, mille ühes harus siis tulukese andur ja teise sobitasin selle autogauge anduri. Niiet praegu töötavad nii lisatud näidik, kui ka kelladeplokis olev tuluke.
[Muudetud: 2-2-2010 siim789]
[Muudetud: 2-2-2010 siim789]
- siim789
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 734
- Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
- Asukoht: Rapla, Alu
- Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a
Uus pump töötab väga hästi hetkel, töökindlusest muidugi ei tea rääkida, kuna alles mõned päevad kasutuses olnud;) Sai originaal klaasi pihustitüüsid asendatud mingite odavate AllRide kahe avaga tüüsidega, kust ledid välja kiskusin ja pump jõuab vabalt 4 juga klaasile suunata. Niiet üks kerge lüliti tõmme ja klaas puhas:spin Mina igatahes väga rahul.
Vahepeal masinaga saanud päris palju igalpool radadel sõitmas käia ja ühtteist ka juhtunud sel ajal. Ohekatkus sai esiklaasi alla nurka plekile auk sisse hüpatud... rooste koos pahtliga kukkus ära:D... eks peab varsti jälle väiksed keretööd tegema. Viimane ohekatku võistlus tahtis masin kummuli minna, aga õnneks minu raskus vist vajutas külje alla maapeale tagasi:spin. Esisild tahaks regulli saada, tee peal kuidagi väga rahutu. Või õigemini tuleks kõik jupid uute vastu vahetada, kuna mina pole sellel autol veel esisillas praktiliselt ühtegi tükki vahetanud. Korralikku amorti oleks tarvis, seda veel uurin millele rahakott peale hakkab. Praegu hüppelt maandudes paneb päris hea kolaka, amort nii pehme ikka, et ei jõua natukenegi leevendada seda.
Heast poolest kah natuke siis:P Mootor toimetab kenasti, kui välja arvata tühikäigu mured aegajalt, mille võib tõenäoliselt karpa kraesse ajada. Uued küünlad sai külge keeratud BP8ES.
Mõned pildid kah:P
Rapla kardirada

Ohekatku reedeõhtune jäärada 1 etapp

Ohekatku reedeõhtune jäärada 2 etapp

Ohekatku reedeõhtune jäärada 3 etapp

Ja üks tuning pilt, mis sõber ajaviiteks tegi:spin

Vahepeal masinaga saanud päris palju igalpool radadel sõitmas käia ja ühtteist ka juhtunud sel ajal. Ohekatkus sai esiklaasi alla nurka plekile auk sisse hüpatud... rooste koos pahtliga kukkus ära:D... eks peab varsti jälle väiksed keretööd tegema. Viimane ohekatku võistlus tahtis masin kummuli minna, aga õnneks minu raskus vist vajutas külje alla maapeale tagasi:spin. Esisild tahaks regulli saada, tee peal kuidagi väga rahutu. Või õigemini tuleks kõik jupid uute vastu vahetada, kuna mina pole sellel autol veel esisillas praktiliselt ühtegi tükki vahetanud. Korralikku amorti oleks tarvis, seda veel uurin millele rahakott peale hakkab. Praegu hüppelt maandudes paneb päris hea kolaka, amort nii pehme ikka, et ei jõua natukenegi leevendada seda.
Heast poolest kah natuke siis:P Mootor toimetab kenasti, kui välja arvata tühikäigu mured aegajalt, mille võib tõenäoliselt karpa kraesse ajada. Uued küünlad sai külge keeratud BP8ES.
Mõned pildid kah:P
Rapla kardirada

Ohekatku reedeõhtune jäärada 1 etapp

Ohekatku reedeõhtune jäärada 2 etapp

Ohekatku reedeõhtune jäärada 3 etapp

Ja üks tuning pilt, mis sõber ajaviiteks tegi:spin

- siim789
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 734
- Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
- Asukoht: Rapla, Alu
- Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a
Vahepeal saabunud siis paar pakki. Mõni vidin veel tulemata ja peaks jõudma kusagil järgmise nädala algul. Läheb lahti siis suuremat sorti esisilla remondiks:spin Täna tegin algust lammutustööga, igavene nöök on neid roostes polte lahti saada, aga paistab, et saab hakkama vist:D Külge lähevad ka natuke ümber tehtud sillatala ja käändmikud, mis praegu Türil valmimas;) Plaan on järgmise nädala jooksul asi kokku saada, eks paistab kas õnnestub:P


