Lada VFTS, Marx378
Lada VFTS, Marx378
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
mMarx378
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 225
- Liitunud: 09 Okt 2008 20:30
- Asukoht: Kuressaare
- Autod: Audi A8, BMW E36, Lada vfts, MBvito, Lada2101, Lada2105
- Kontakt:
Lõpuni ei saanud, saime täpselt poole peale. Kuna olime rihma mitmeid kordi juba vahetanud ja ega enam uut võtta ka polnud siis otsustasin mootori kasuks katkestada. Minu esimesel katsel ei ole õiget hoogu sisse saanud siis oli jalakast 30 sek kehvem aeg- kaardilugejal läks ka järg käest(ta esimest korda ka). Aga mida rohkem edasi seda paremini sõid kulges- tundsin ennast päris kindlalt. Mootor töötas hästi ja minek oli üllatavalt hea.
Üldiselt jäin rahule!
Üldiselt jäin rahule!
-
pPhotographer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 188
- Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada
- Kontakt:
Küsimus, kui Te sõidate veel teist liigat miks te noorteka etappidest osa ei võta? Stardimaks ja kulud väiksemad, teine liiga saab seal sõita ja katsekilomeetrid vaja kuhjaga, hea koht trenni tegemiseks.
Viljandis õnnestus ka seda autot täitsa liikumas näha, ilmselgelt midagi seal seekord läbides ei töödanud, lörises päris kohutavalt! Teine kord meenutas hääl juba täitsa Lada oma!
mis seal ikka soovida kui: trenn, trenn ja veelkord trenn ja mitte ainult võidukaga, vaid legenditrenn, et usaldaks kirjapandut!
Viljandis õnnestus ka seda autot täitsa liikumas näha, ilmselgelt midagi seal seekord läbides ei töödanud, lörises päris kohutavalt! Teine kord meenutas hääl juba täitsa Lada oma!
mis seal ikka soovida kui: trenn, trenn ja veelkord trenn ja mitte ainult võidukaga, vaid legenditrenn, et usaldaks kirjapandut!
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
seda trenni oleks hädasti vaja tõesti, aga eks see jääb enamikel aja/krõbiseva taha, kahjuks. Aga ega muud moodi sõitma ei õpi tõestiAlgselt postitas: Photographer
Küsimus, kui Te sõidate veel teist liigat miks te noorteka etappidest osa ei võta? Stardimaks ja kulud väiksemad, teine liiga saab seal sõita ja katsekilomeetrid vaja kuhjaga, hea koht trenni tegemiseks.
Viljandis õnnestus ka seda autot täitsa liikumas näha, ilmselgelt midagi seal seekord läbides ei töödanud, lörises päris kohutavalt! Teine kord meenutas hääl juba täitsa Lada oma!
mis seal ikka soovida kui: trenn, trenn ja veelkord trenn ja mitte ainult võidukaga, vaid legenditrenn, et usaldaks kirjapandut!
Festina lente!
-
mMarx378
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 225
- Liitunud: 09 Okt 2008 20:30
- Asukoht: Kuressaare
- Autod: Audi A8, BMW E36, Lada vfts, MBvito, Lada2101, Lada2105
- Kontakt:
Mootoril pole häda midagi, vb kui sina meid nägid siis sõitsin rahulikult finisisse, kuna ei tahtnud vett päris aurustuma ajada. See mootor rahulikku sõitu ei salligi, töötab alles siis kui pöörded peal. Kaardilugemis trenni on ka tehtud. Kaardilugeja kellega sel korral sõitsin oli lihtsalt ajutine, kuna õige mees välismaal tööl ja ei saanud sellep tulla, aga ise tahtsin väga sõitma minna. Oleks geneka rihm peal püsinud oleksin tõenäoliselt palju kaugemale jõudnud ja ajad oleksid ka vast konkurentsi võimelised. Aga vähemalt lõbus oli ikka.
-
mMarx378
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 225
- Liitunud: 09 Okt 2008 20:30
- Asukoht: Kuressaare
- Autod: Audi A8, BMW E36, Lada vfts, MBvito, Lada2101, Lada2105
- Kontakt:
Jah, endal ka hea meel, et nimekirja mahtusin. Täna sai mulgi ralli kurjajuur ka välja juuritud, nimelt oli genekas väheke lahti, mida põhjustas mingi fiksaator seibi puudumine.
Pühapäeval lähen katsetama, kui rihm püsib peal siis asi õige. Homme annan pisiasjadele viimase lihvi ja vahetult enne rallit saab fiati käänikud, rummud ja laagrid ka alla, siis vähe julgem sõita.
Pühapäeval lähen katsetama, kui rihm püsib peal siis asi õige. Homme annan pisiasjadele viimase lihvi ja vahetult enne rallit saab fiati käänikud, rummud ja laagrid ka alla, siis vähe julgem sõita.
-
lLithium
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 92
- Liitunud: 11 Mär 2010 16:31
- Asukoht: Kuressaare
- Autod: Fu*k the rest, Lada is the best!
Esimene päev siis lõpul. Saime siis täiesti kottpimedas sõita. Esimene katse oli suht hea ja meeldis, teist katset vähe pelgasime ka. Probleeme ei olnud aga teine katse oli ikka väga väga otsas, põhjapeal sai kimatud ja rajast ei olnud enam haisugi. Kolmandat ei pidanud sõitma kuna jäi ära. Loodame homme kõige paremat. 

- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
-
mMarx378
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 225
- Liitunud: 09 Okt 2008 20:30
- Asukoht: Kuressaare
- Autod: Audi A8, BMW E36, Lada vfts, MBvito, Lada2101, Lada2105
- Kontakt:
Nagu paarimees juba mainis siis esimest päeva väga ei nautinud. Teine päev algas hästi, va. 5 katse väljasõit, mis tekitas auto põhja augu, ja lõi rooli viltu peale. Hilisemad probleemid olid käigukastiga. Esmalt suutsin kangi ära murda ja viimaks murdus ka käiguvahetuskahvel. Sellega seoses jäi mulle vaid üks käik, kuna murdunud tükk ei lubanud asjadel sees toimetada. Kaardilugejaga sujus kõik ideaalselt. Auto lärmas seest nii valjusti, et mõnikord oli kaardilugejat keva kuulda, vb on ka halb side. Ise jäin tehtuga väga rahule, kuna ei ole nii kaugele veel jõudnud, kahju, et lõppuni välja ei vedanud. Sain esimest korda elus ka autoga õhulendu kogetud, väga huvitav ja vahva elamus oli, tunde järgi oli lend küllaltki pikk. Seda siis Jööri katse trampliinil. Ajad oleks võinud paremad küll olla, aga kuna pidin ühekäega sõitma ja teisega käiku sees hoidma siis oli see vähe raskendatud. Sõidutehnika jätab ka soovida, tean kust mida lihvida, kuid ei hakanud seda rallil katsetama, sõitsin nii nagu olin harjunud.Igatahes seiklust ja põnevust jagus, mis oli ka parajalt väsitav.
-
mMarx378
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 225
- Liitunud: 09 Okt 2008 20:30
- Asukoht: Kuressaare
- Autod: Audi A8, BMW E36, Lada vfts, MBvito, Lada2101, Lada2105
- Kontakt:
Väike link/klip siis meie tegemistest Saaremaa Rallil 2010.
http://www.youtube.com/watch?v=2GkYg45YHFE
http://www.youtube.com/watch?v=2GkYg45YHFE
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
-
mMarx378
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 225
- Liitunud: 09 Okt 2008 20:30
- Asukoht: Kuressaare
- Autod: Audi A8, BMW E36, Lada vfts, MBvito, Lada2101, Lada2105
- Kontakt:
Eile sai autot väheke laiali võetud, nüüd tahaks jälle palju asju teisiti teha. Visuaalselt suurimaks muudatuseks võib pidada uut väljanägemist autole. Nüüd vaja kõik kohad üle käia, saaled vahetada, kast korda või üldse mingi muu kast, kevadel ehk ka volvo sild. Käänikud/vidinad olemas, need ka alla, vb väike unibooli tuuning. Turvapuuri tagant muuta- kinnitused amortide peale siis vähe jäigem tagant. Igatahes ideid on palju ja kui midagi märkimisväärselt muutuma hakkab siis lisan ka pilte.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Saalesid vaja vahetada, milleks? Turvapuuri muudatus ka natuke arusaamatu, aga eks te ise teate. Mina säästaks raha hoopis sõitmisele...Algselt postitas: Marx378
Eile sai autot väheke laiali võetud, nüüd tahaks jälle palju asju teisiti teha. Visuaalselt suurimaks muudatuseks võib pidada uut väljanägemist autole. Nüüd vaja kõik kohad üle käia, saaled vahetada, kast korda või üldse mingi muu kast, kevadel ehk ka volvo sild. Käänikud/vidinad olemas, need ka alla, vb väike unibooli tuuning. Turvapuuri tagant muuta- kinnitused amortide peale siis vähe jäigem tagant. Igatahes ideid on palju ja kui midagi märkimisväärselt muutuma hakkab siis lisan ka pilte.
edu
Festina lente!
-
mMarx378
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 225
- Liitunud: 09 Okt 2008 20:30
- Asukoht: Kuressaare
- Autod: Audi A8, BMW E36, Lada vfts, MBvito, Lada2101, Lada2105
- Kontakt:
Sidur võis tõesti all olla, kuna vahetasin kogu ralli vältel käike siduriga, et säästa käigukasti. Ja kuna teist käiku oli suht raske sisse saada(täna selgus et hammas oli ära murdunud), siis pidurdades panin kohe esimese käigu, kuigi oleks muidugi olnud parem teine panna, kuna kurv ei olnud nii aeglane. Aga käike üles lappides ja ilma sidurita siis läks suht hästi. Selle tulemusena oli järgmise katse lõpuks tesie käigu kahvel suurest murdmisest puruks. Ja lõpuks jäi mulle üks käik, ilmselt 5 vist:S. Kui sõidaks ainult gaas ja pidur oleksid lood muidugi teised aga jah oli soov ralli terve autoga lõpetada siis jäin siduri pedaalile truuks.