2104 Pick-Up, SexSix, 1988

2104 Pick-Up, SexSix, 1988

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

:PPilt
C
Kasutaja avatar
pedrox
Foorumi kasutaja
Postitusi: 586
Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo

Postitus Postitas pedrox »

Tubli töö! Masin liigub.
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

;)Pilt
C
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

:puzzledPilt
C
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

:DPilt
C
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

:PPilt
C
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Puistekauba veo asend.Pilt
C
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Number küljes, kas võib õnne soovida, kätetöö registris?
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: logman
Number küljes, kas võib õnne soovida, kätetöö registris?
Ei veel. Number on 2104 oma. Loodan, et see ka jääb. Sai uus number võetud, esimest korda küljes. Ilma ei tohi ju ükski auto liikuda.
Logmani jaoks veel ekstra üks pilt. Sulle see meeldis.Pilt
C
Kasutaja avatar
siim789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 734
Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
Asukoht: Rapla, Alu
Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a

Postitus Postitas siim789 »

Kast oleks võinud kabiiniga ühelaiune olla... oleks välimus natuke parem olnud. Aga see puhtalt minu arvamus... peaasi, et omanik ise rahul on ;)
g
GhostRider
Foorumi kasutaja
Postitusi: 404
Liitunud: 17 Aug 2005 20:37

Postitus Postitas GhostRider »

Algselt postitas: siim789
Kast oleks võinud kabiiniga ühelaiune olla... oleks välimus natuke parem olnud. Aga see puhtalt minu arvamus... peaasi, et omanik ise rahul on ;)
kast oleks võinud jah laiem olla

Aga auto on PRO, päris kena värvi valik. (y)


Kuhu haakekonks kadus?:)


[Muudetud: 4-2-2007 GhostRider]
i
Indy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 659
Liitunud: 07 Aug 2005 01:54
Asukoht: Põhja-Tallinna linnaosa
Autod: VAZ 21011 -`80 (projekt), Nissan Primera 2,0 TD
Kontakt:

Postitus Postitas Indy »

Kas pesa iluvõre all, vasaku tule läheduses, on plokisoojenduse jaoks?



[Muudetud: 4-2-2007 Indy]

[Muudetud: 4-2-2007 Indy]
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: siim789
Kast oleks võinud kabiiniga ühelaiune olla... oleks välimus natuke parem olnud.
Sa pole ainus, sellise arvamusega.
Algselt postitas: reiner
Aga minu arvates oleks tulemus palju ilusam olnud, kui kasti oleks teinud laiema. Tähendab siis, et kast oleks katnud tagumised rattad ja koopad oleks kasti jäänud.
Algselt postitas: motamees
Rainerile:Kasti mõtlesin nii ja naa. See rattakoobaste ümbrus seal kastis eriti kasulikku ruumi juurde ei anna. Kasti ääred oleks aga natuke eest vaadates küljepealt välja jäänud (kabiin on ju kumer). See oleks olnud lisa tuuletakistus. Praeguse ehitusega sai ka porte tugevamini kinni. Ka annab serviti plekk (kasti külg) praeguses versioonis raamile kõvasti tugevust juurde. See on nagu raami üks osa.
Kärukonksu pole praegu vaja - pole ju kärugi. See vast järgmine projekt.
Kuigi konksu peaks külge panema, äkki vaja pukseerida. Muud kohta selleks pole.

Indy'le: See on jah Defa plokisoenduse pistik

[Muudetud: 8-2-2007 motamees]Pilt
C
Kasutaja avatar
Landy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1053
Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
Asukoht: Tallinn
Autod: Oli kunagi Niva 2121
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Kummardus suure töö ees!

Paar asja, mis veidi enda jaoks silma ja hinge kriipima jäid.
1)Tohutu värvide virr-varr. Seda nii salongis sees (istmed, poltrid eri värvi), kui ka väljas (heleroheline osa kabiinil)
2)Tohutu palju vaba ja kasutamata pinda kasti all (Milline ideaalne võimalus panipaikade ja tööriistakstide tegemiseks.)
3)Eineva kuju ja suurusega tagurdus ning udutuli tagumises kaitserauas. :flaming
4)"Alasti" kütusepaak ja täitetoru.

[Muudetud: 4-2-2007 Landy]
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Jäi mullegi see "tühjus" kabiini taga külgedel silma. Garaazis tehtud piltidelt ei saa väga arugi, aga väljas avaras keskkonnas oleks nagu midagi puudu.
Ma küll ei tea, millist kaupa vedama hakatakse ja kui tihti on plaanis üht-teist ka külgedelt maha-peale laadida.
Kui erilisi laadimistöid külgedelt ei toimu (eks praktika näitab), siis saaks lasta (kui rahakott kannatab) teha klaasplastist pikad paneelid kabiini tagant kuni kasti lõpuni jooksma. Ukseplekiga samas tasapinnas ja sama profiiliga. Välimus jätaks ühtlase pideva eest taha jooksva joone mulje.
Kasutaja avatar
Suska
Foorumi kasutaja
Postitusi: 340
Liitunud: 25 Juul 2006 10:59
Asukoht: Eesti
Autod: 2103

Postitus Postitas Suska »

Olen näinud internetis neid poolhaagisega ladasi. Suhteliselt petlik tundub olevat, ega see kandevõime ikka suurem eriti pole, poolhaakega ei tohiks midagi võita(pool-haagis teeb ikka tasa), aga selle kastiga võib natukene saja kilo~ümber kandevõime võitu olla? Põhimõtteliselt maksimum mis lada peale võtab jääb kusagile 500-600kg kanti(?). Siis pool tonni ja pidevalt selle auto peale laduda ei tohiks olla eriline probleem?
Sellest ka see, muidugi oleks võinud kasti laiemaks teha, kuid minu silmad ei näe sellel erilist mõtet. Koorem peal siis peal, miks seda puistada laia kasti põhja laiali.
Igastahes mulle meeldib see auto väga, väga korralikult tehtud. Tahaks kunagi ka oma silmaga näha, pildid on ikka veidikene petlikud vist.

..oojee panin enda arust targa maha :D

[Muudetud: 4-2-2007 Suska]
Kasutaja avatar
posta84
Foorumi kasutaja
Postitusi: 230
Liitunud: 16 Sept 2004 16:45
Autod: SAMARA

Postitus Postitas posta84 »

See auto vääriks "Autolehes" tutvustamist. Arvan, et ajakirjanikud oleksid sellega nõus.
Mul pole midagi, sul pole sedagi!
-
-grazy-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 396
Liitunud: 15 Veebr 2006 16:54
Asukoht: Raplamaa või Pärnu
Autod: Bmw 525IA,Toyota Celica
Kontakt:

Postitus Postitas -grazy- »

Vääga ilus,ülim respect sulle,kui kunagi saaremaale satun siis äkki orgunnib väikese kokkusaamise.
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: Landy
Paar asja, mis veidi enda jaoks silma ja hinge kriipima jäid.
1)Tohutu värvide virr-varr. Seda nii salongis sees (istmed, poltrid eri värvi), kui ka väljas (heleroheline osa kabiinil)
2)Tohutu palju vaba ja kasutamata pinda kasti all (Milline ideaalne võimalus panipaikade ja tööriistakstide tegemiseks.)
3)Eineva kuju ja suurusega tagurdus ning udutuli tagumises kaitserauas. :flaming
4)"Alasti" kütusepaak ja täitetoru.
Põhjendan (loll on see, kes vabandust ei leia:D ).
1)Värvide virr-varr tuleneb olemasolevatest materjalidest (paljud asjad kodustest tagavaradest). Ei ole jah eriti disaineri tööga tegelenud. :puzzled Olen ju lukksepp.
Heleroheline osa kabiinil peaks kunstniku arvates siduma kasti ja kabiini üheks tervikuks.
Pilte vaadates peaks raami osa olema ka tumeroheline, siis oleks ise asjaga rahul.
Ühesõnaga - odavam.
2) Mida ma nende kastide ja panipaikadega tegema hakkan? Mul ju suur kast, kuhu asjad panna. Niisama kola pole mõtet kaasa vedada. Istme tagused alles puhta tühjad. Vajadusel saab need sinna ka teha (algul oligi plaanis). Pole ju mõtet tühja autot täislasti ehitada ja siis tühja kastiga ringi sõita.
Ühesõnaga - kaaluprobleemid.
3) Käisin poest tulesid vaatamas. Ei olnud kallid. Udulamp ja tagurdustuli ühesugused. Ei meeldinud aga üldse nende ehitus. No täielik porno - sellist klassi tuled, mis aasta pärast väljavahetamist vajavad, kuna enam ei põle/kõlba. Korralikud tuled aga maksavad palju. Ma oleks võinud ainult tagatulede alla matta paartuhat eeki praeguse 300 vastu. Ka mängis oma rolli "e". E'd jälgimata oleks valik vähe teisem olnud.
Ühesõnaga - :rolleyes
4) Sellest juba rääkisime.
C
c
cartrive
Foorumi kasutaja
Postitusi: 96
Liitunud: 09 Okt 2006 22:39
Asukoht: Põlvamaa
Autod: Lada 2105 ;)

Postitus Postitas cartrive »

üks asi jääb väga karjuma autol.. see sinine raam..
see võiks ka olla tume roheline siis oleks veidi kiftim värk:D (maitese asi)
aga muidu ok masin!
Vasta