
2104 Pick-Up, Raldo, 1988
2104 Pick-Up, Raldo, 1988
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
gGhostRider
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 404
- Liitunud: 17 Aug 2005 20:37
kast oleks võinud jah laiem ollaAlgselt postitas: siim789
Kast oleks võinud kabiiniga ühelaiune olla... oleks välimus natuke parem olnud. Aga see puhtalt minu arvamus... peaasi, et omanik ise rahul on![]()
Aga auto on PRO, päris kena värvi valik. (y)
Kuhu haakekonks kadus?:)
[Muudetud: 4-2-2007 GhostRider]
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Sa pole ainus, sellise arvamusega.Algselt postitas: siim789
Kast oleks võinud kabiiniga ühelaiune olla... oleks välimus natuke parem olnud.
Algselt postitas: reiner
Aga minu arvates oleks tulemus palju ilusam olnud, kui kasti oleks teinud laiema. Tähendab siis, et kast oleks katnud tagumised rattad ja koopad oleks kasti jäänud.
Kärukonksu pole praegu vaja - pole ju kärugi. See vast järgmine projekt.Algselt postitas: motamees
Rainerile:Kasti mõtlesin nii ja naa. See rattakoobaste ümbrus seal kastis eriti kasulikku ruumi juurde ei anna. Kasti ääred oleks aga natuke eest vaadates küljepealt välja jäänud (kabiin on ju kumer). See oleks olnud lisa tuuletakistus. Praeguse ehitusega sai ka porte tugevamini kinni. Ka annab serviti plekk (kasti külg) praeguses versioonis raamile kõvasti tugevust juurde. See on nagu raami üks osa.
Kuigi konksu peaks külge panema, äkki vaja pukseerida. Muud kohta selleks pole.
Indy'le: See on jah Defa plokisoenduse pistik
[Muudetud: 8-2-2007 motamees]

C
- Landy
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1053
- Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Oli kunagi Niva 2121
- Kontakt:
Kummardus suure töö ees!
Paar asja, mis veidi enda jaoks silma ja hinge kriipima jäid.
1)Tohutu värvide virr-varr. Seda nii salongis sees (istmed, poltrid eri värvi), kui ka väljas (heleroheline osa kabiinil)
2)Tohutu palju vaba ja kasutamata pinda kasti all (Milline ideaalne võimalus panipaikade ja tööriistakstide tegemiseks.)
3)Eineva kuju ja suurusega tagurdus ning udutuli tagumises kaitserauas.
4)"Alasti" kütusepaak ja täitetoru.
[Muudetud: 4-2-2007 Landy]
Paar asja, mis veidi enda jaoks silma ja hinge kriipima jäid.
1)Tohutu värvide virr-varr. Seda nii salongis sees (istmed, poltrid eri värvi), kui ka väljas (heleroheline osa kabiinil)
2)Tohutu palju vaba ja kasutamata pinda kasti all (Milline ideaalne võimalus panipaikade ja tööriistakstide tegemiseks.)
3)Eineva kuju ja suurusega tagurdus ning udutuli tagumises kaitserauas.
4)"Alasti" kütusepaak ja täitetoru.
[Muudetud: 4-2-2007 Landy]
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4004
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Jäi mullegi see "tühjus" kabiini taga külgedel silma. Garaazis tehtud piltidelt ei saa väga arugi, aga väljas avaras keskkonnas oleks nagu midagi puudu.
Ma küll ei tea, millist kaupa vedama hakatakse ja kui tihti on plaanis üht-teist ka külgedelt maha-peale laadida.
Kui erilisi laadimistöid külgedelt ei toimu (eks praktika näitab), siis saaks lasta (kui rahakott kannatab) teha klaasplastist pikad paneelid kabiini tagant kuni kasti lõpuni jooksma. Ukseplekiga samas tasapinnas ja sama profiiliga. Välimus jätaks ühtlase pideva eest taha jooksva joone mulje.
Ma küll ei tea, millist kaupa vedama hakatakse ja kui tihti on plaanis üht-teist ka külgedelt maha-peale laadida.
Kui erilisi laadimistöid külgedelt ei toimu (eks praktika näitab), siis saaks lasta (kui rahakott kannatab) teha klaasplastist pikad paneelid kabiini tagant kuni kasti lõpuni jooksma. Ukseplekiga samas tasapinnas ja sama profiiliga. Välimus jätaks ühtlase pideva eest taha jooksva joone mulje.
Olen näinud internetis neid poolhaagisega ladasi. Suhteliselt petlik tundub olevat, ega see kandevõime ikka suurem eriti pole, poolhaakega ei tohiks midagi võita(pool-haagis teeb ikka tasa), aga selle kastiga võib natukene saja kilo~ümber kandevõime võitu olla? Põhimõtteliselt maksimum mis lada peale võtab jääb kusagile 500-600kg kanti(?). Siis pool tonni ja pidevalt selle auto peale laduda ei tohiks olla eriline probleem?
Sellest ka see, muidugi oleks võinud kasti laiemaks teha, kuid minu silmad ei näe sellel erilist mõtet. Koorem peal siis peal, miks seda puistada laia kasti põhja laiali.
Igastahes mulle meeldib see auto väga, väga korralikult tehtud. Tahaks kunagi ka oma silmaga näha, pildid on ikka veidikene petlikud vist.
..oojee panin enda arust targa maha
[Muudetud: 4-2-2007 Suska]
Sellest ka see, muidugi oleks võinud kasti laiemaks teha, kuid minu silmad ei näe sellel erilist mõtet. Koorem peal siis peal, miks seda puistada laia kasti põhja laiali.
Igastahes mulle meeldib see auto väga, väga korralikult tehtud. Tahaks kunagi ka oma silmaga näha, pildid on ikka veidikene petlikud vist.
..oojee panin enda arust targa maha
[Muudetud: 4-2-2007 Suska]
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Põhjendan (loll on see, kes vabandust ei leia:D ).Algselt postitas: Landy
Paar asja, mis veidi enda jaoks silma ja hinge kriipima jäid.
1)Tohutu värvide virr-varr. Seda nii salongis sees (istmed, poltrid eri värvi), kui ka väljas (heleroheline osa kabiinil)
2)Tohutu palju vaba ja kasutamata pinda kasti all (Milline ideaalne võimalus panipaikade ja tööriistakstide tegemiseks.)
3)Eineva kuju ja suurusega tagurdus ning udutuli tagumises kaitserauas.
4)"Alasti" kütusepaak ja täitetoru.
1)Värvide virr-varr tuleneb olemasolevatest materjalidest (paljud asjad kodustest tagavaradest). Ei ole jah eriti disaineri tööga tegelenud.
Heleroheline osa kabiinil peaks kunstniku arvates siduma kasti ja kabiini üheks tervikuks.
Pilte vaadates peaks raami osa olema ka tumeroheline, siis oleks ise asjaga rahul.
Ühesõnaga - odavam.
2) Mida ma nende kastide ja panipaikadega tegema hakkan? Mul ju suur kast, kuhu asjad panna. Niisama kola pole mõtet kaasa vedada. Istme tagused alles puhta tühjad. Vajadusel saab need sinna ka teha (algul oligi plaanis). Pole ju mõtet tühja autot täislasti ehitada ja siis tühja kastiga ringi sõita.
Ühesõnaga - kaaluprobleemid.
3) Käisin poest tulesid vaatamas. Ei olnud kallid. Udulamp ja tagurdustuli ühesugused. Ei meeldinud aga üldse nende ehitus. No täielik porno - sellist klassi tuled, mis aasta pärast väljavahetamist vajavad, kuna enam ei põle/kõlba. Korralikud tuled aga maksavad palju. Ma oleks võinud ainult tagatulede alla matta paartuhat eeki praeguse 300 vastu. Ka mängis oma rolli "e". E'd jälgimata oleks valik vähe teisem olnud.
Ühesõnaga -
4) Sellest juba rääkisime.
C





