
210V8, berg, 1977 (täiend 29.03.11)
210V8, berg, 1977 (täiend 29.03.11)
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
nice
aga võrk võiks väiksemate silmadega olla 


CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
-
rrevolutsionäär
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 511
- Liitunud: 19 Mai 2003 19:40
- Asukoht: -
- Kontakt:
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
aga mina panin täna autole päkapikud külge... eks ikka kruisi ajaks:P
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
Nüüd on topelt stabikas jälle korras
alguses tegin ise oma leiutise järgi ja läks vähe valesti ja peksis kronsadest lisastabika õõtsade küljest lahti... nüüd sai tehtud siis õieti. otsad maha ja uued puksid - kronsad. Autokodu mehed leiutasid mingid head puksid kah sinna... mingi fordi stabika puksid mis on vähe teistsuguse ehitusega ja vastupidavamad.
Tegin mingi joonisenäru kah, kui keegi aru saab:

Üritan varsti pilti kah teha...

Tegin mingi joonisenäru kah, kui keegi aru saab:
Üritan varsti pilti kah teha...
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
egas siis nad omavahel kummipuksidega ei ole seotud... need on ikka nagu raudkronsad, mille sees on kummipuksid. päris omavahel kinni ei tohi keevitada, muidu ei anna väänduma kurvides ja hüpetes. ja õõtsast tuleb neid originaal stabika kinnitusi ka tugevdada, muidu paeksav ära!!!
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
No aga vaadake näiteks siia: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 717&page=2
Seal ju ikka otsad ka koos.
Seal ju ikka otsad ka koos.
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
Lisa stabika ots lõigatakse ÄRA! Kokku keevitada ei tohi, kuna stabika vardad väänduvad kurvides ja hüpetes jne... ning kui on kokku keevitatud siis pole mingi ime kui need ära murduvad või kõveraks väänduvad. selleks ongi vaja kastuada mingit kinnitusvahendit nende vahel, mis annaksid väänduma ehk siis kronsasid koos KUMMIPUKSIDEGA! kuna ma ei viici siin vaielda ja selle asja tegid mul ära nö endised lada ehtiajad siis näitan teile vene rallikuulsuse 05 VFTS-i jooniseid, kus on kõik ilusti näha, kuda asi käib. mul on stabikad kohad ära vahetatud, st et lisa stabikas läks õõtsa külge ja originaalil võtsin otsa maha (räägiti et nii on vastupidavam!!!):




CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
käisin täna romulas ja soetasin endale scorpa keskkonsooli, mis käib kardaanitunneli peale... ghia oma ja puha
igaljhuhul istub siisse nagu valatud ja käetugi on väga väga väga mugav
asi algab siis käigukangi ümbrusest ja lõpeb esiistmete vahel käetoe ja tuhatoosiga
natuke tuleb ikka käppa külge ka panna!!!



CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
maksis 50 kulli... aga noh see tuttava kaudu... arvestada võid umbes 100... sellise hinanga on nad kõik... sobivad minu teada ka sierra ja volvo 7xx omad
nii et proovi ja leia enda jaoks parim 


CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
panen siis pildi kah üles stabikatest... ühesõnaga siis ülemisel stabikal on lada kronsad alumisel on otstes fordi omad... puksid panin ka kõik uued kohe... ühe poldi keerasin ka pooleks õõtsa küljes:P


CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
KESKKONSOOL...
Nunii... tegin mingid pildid kah siis... ühesõnaga käigukangi kott ja kässari raam ei ole paigas kuna need tuleb veidi ümber teha.. aga pildi pealt saab enamvähem aimu kui hästi sisse istub ja et päris ülbe on 





CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793