21051, jx, 1982 Müüdud.
21051, jx, 1982 Müüdud.
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
miks te kõik rahvaralli autole neid kuradi laiendeid ja veebreid kohe tahate toppida??
pane mootor korralikult käima+
Korralikud amordid, rehvid (4asfald+4kruus) läheb uuest peast maksma juba vähemalt 20000 + lisame veel veljed näiteks uus vsmpo ca2000.-tk ja ega kaazaneid/vils'e odavamalt eriti saa isegi kasutatuna...
säästuprojekt oleks regumi protitud kruusakad + asfaldirehvid originaal 13" plekkvelgedel siis oleks rehvide hind ca 10000 lisaks siis veel amordid vähemalt plaza ~3500.- jooks või grodno umbes samapalju..
veelsäästum on kyb tänavaamort 1100.- jooks...
pole vaja aega raisata - mõned väiksed asjad ja kohe rajale autoga.
sittade suvererehvidega jääd elu lõpuni viimaseks...
võistluste osamaks 600.- sõitja + bents, söök, hooldus ka, kui peaks näpust minema või niisama lagunema.
aastaks litsens 400.-
e serdiga kiiver alates 600.-
tulekustuti+kinnitusvitsad metallist ka 500.- (kustuti peab olema kehtiv!)
näiteks see aasta läks meil 2108 rahvaspordiüritustel osalemine maksma umbes 25000.- koos auto pideva parendamise, söökide, kütuse, õlide, varuosade ja osavõtumaksudega ning osalesime alla poole võistlustest, suuremaid väljasõite selle summa sisse arvestatud pole...
sellest sumamst autoteeninduse arve oli ~700.- ülejäänud hooldused tegin kas ise või sõprade klubikaaslaste suure abiga...
välja jäid ka mõned veljed mis juurde tuli osta...
seega ootame jaanuaris starti - aega selleks on veel piisavalt..
pane mootor korralikult käima+
Korralikud amordid, rehvid (4asfald+4kruus) läheb uuest peast maksma juba vähemalt 20000 + lisame veel veljed näiteks uus vsmpo ca2000.-tk ja ega kaazaneid/vils'e odavamalt eriti saa isegi kasutatuna...
säästuprojekt oleks regumi protitud kruusakad + asfaldirehvid originaal 13" plekkvelgedel siis oleks rehvide hind ca 10000 lisaks siis veel amordid vähemalt plaza ~3500.- jooks või grodno umbes samapalju..
veelsäästum on kyb tänavaamort 1100.- jooks...
pole vaja aega raisata - mõned väiksed asjad ja kohe rajale autoga.
sittade suvererehvidega jääd elu lõpuni viimaseks...
võistluste osamaks 600.- sõitja + bents, söök, hooldus ka, kui peaks näpust minema või niisama lagunema.
aastaks litsens 400.-
e serdiga kiiver alates 600.-
tulekustuti+kinnitusvitsad metallist ka 500.- (kustuti peab olema kehtiv!)
näiteks see aasta läks meil 2108 rahvaspordiüritustel osalemine maksma umbes 25000.- koos auto pideva parendamise, söökide, kütuse, õlide, varuosade ja osavõtumaksudega ning osalesime alla poole võistlustest, suuremaid väljasõite selle summa sisse arvestatud pole...
sellest sumamst autoteeninduse arve oli ~700.- ülejäänud hooldused tegin kas ise või sõprade klubikaaslaste suure abiga...
välja jäid ka mõned veljed mis juurde tuli osta...
seega ootame jaanuaris starti - aega selleks on veel piisavalt..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
cccve
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 656
- Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS
Too palun näiteid ka, ma olen ehitanud tagaveolisi ning praegugi käsil nii esiveolise kui tagaveolise ehitus. Siiani pole pidanud suuremaid asju ette võtma. Mõtled jäigemaks tegemise all lisa plekke ja tugevdamine keevituse näol või jäigemate vedrude ja topelt stabikavarda panemist ?Algselt postitas: HulkurAlgselt postitas: JX
aga palju umbes Bilstein Rally amordid maksavad ja kust oleks võimalik osta või tellida...
Äkki teeks ennem kere jäigemask? Või tahad paari pävaga kere üldse ära rikkuda.?
-
jJX
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 301
- Liitunud: 20 Aug 2007 17:28
- Asukoht: võru- tallinn
- Autod: 21023, 2101 jx edition, bmw 525e ja volvo v70 t5
- Kontakt:
sellisel juhul na arvan et on vaja jah teha tugevdusi aga kui jääb vedrustus samaks, muutes ainult amorte ei usu et korras põhjaga autol peaks midagi nn räiget juhtuma...aga võin eksida...ärge siis kohe näkku lööge...olen algaja...Algselt postitas: ccveToo palun näiteid ka, ma olen ehitanud tagaveolisi ning praegugi käsil nii esiveolise kui tagaveolise ehitus. Siiani pole pidanud suuremaid asju ette võtma. Mõtled jäigemaks tegemise all lisa plekke ja tugevdamine keevituse näol või jäigemate vedrude ja topelt stabikavarda panemist ?Algselt postitas: HulkurAlgselt postitas: JX
aga palju umbes Bilstein Rally amordid maksavad ja kust oleks võimalik osta või tellida...
Äkki teeks ennem kere jäigemask? Või tahad paari pävaga kere üldse ära rikkuda.?
Auto audio on nagu seks, ei loe kui pikk sul on vaid peab olema hea...