21051, jx, 1982 Müüdud.

21051, jx, 1982 Müüdud.

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

miks te kõik rahvaralli autole neid kuradi laiendeid ja veebreid kohe tahate toppida??
pane mootor korralikult käima+
Korralikud amordid, rehvid (4asfald+4kruus) läheb uuest peast maksma juba vähemalt 20000 + lisame veel veljed näiteks uus vsmpo ca2000.-tk ja ega kaazaneid/vils'e odavamalt eriti saa isegi kasutatuna...

säästuprojekt oleks regumi protitud kruusakad + asfaldirehvid originaal 13" plekkvelgedel siis oleks rehvide hind ca 10000 lisaks siis veel amordid vähemalt plaza ~3500.- jooks või grodno umbes samapalju..
veelsäästum on kyb tänavaamort 1100.- jooks...


pole vaja aega raisata - mõned väiksed asjad ja kohe rajale autoga.
sittade suvererehvidega jääd elu lõpuni viimaseks...

võistluste osamaks 600.- sõitja + bents, söök, hooldus ka, kui peaks näpust minema või niisama lagunema.
aastaks litsens 400.-
e serdiga kiiver alates 600.-
tulekustuti+kinnitusvitsad metallist ka 500.- (kustuti peab olema kehtiv!)

näiteks see aasta läks meil 2108 rahvaspordiüritustel osalemine maksma umbes 25000.- koos auto pideva parendamise, söökide, kütuse, õlide, varuosade ja osavõtumaksudega ning osalesime alla poole võistlustest, suuremaid väljasõite selle summa sisse arvestatud pole...
sellest sumamst autoteeninduse arve oli ~700.- ülejäänud hooldused tegin kas ise või sõprade klubikaaslaste suure abiga...
välja jäid ka mõned veljed mis juurde tuli osta...

seega ootame jaanuaris starti - aega selleks on veel piisavalt..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
j
JX
Foorumi kasutaja
Postitusi: 301
Liitunud: 20 Aug 2007 17:28
Asukoht: võru- tallinn
Autod: 21023, 2101 jx edition, bmw 525e ja volvo v70 t5
Kontakt:

Postitus Postitas JX »

aga palju umbes Bilstein Rally amordid maksavad ja kust oleks võimalik osta või tellida...
Auto audio on nagu seks, ei loe kui pikk sul on vaid peab olema hea...
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 707
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

Postitus Postitas Hulkur »

Algselt postitas: JX
aga palju umbes Bilstein Rally amordid maksavad ja kust oleks võimalik osta või tellida...

Äkki teeks ennem kere jäigemask? Või tahad paari pävaga kere üldse ära rikkuda.?
j
JX
Foorumi kasutaja
Postitusi: 301
Liitunud: 20 Aug 2007 17:28
Asukoht: võru- tallinn
Autod: 21023, 2101 jx edition, bmw 525e ja volvo v70 t5
Kontakt:

Postitus Postitas JX »

mis mõtes jäigemaks ning kuidas keret rikutakse...
Auto audio on nagu seks, ei loe kui pikk sul on vaid peab olema hea...
c
ccve
Foorumi kasutaja
Postitusi: 656
Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
Asukoht: Viljandimaa
Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS

Postitus Postitas ccve »

Algselt postitas: Hulkur
Algselt postitas: JX
aga palju umbes Bilstein Rally amordid maksavad ja kust oleks võimalik osta või tellida...

Äkki teeks ennem kere jäigemask? Või tahad paari pävaga kere üldse ära rikkuda.?
Too palun näiteid ka, ma olen ehitanud tagaveolisi ning praegugi käsil nii esiveolise kui tagaveolise ehitus. Siiani pole pidanud suuremaid asju ette võtma. Mõtled jäigemaks tegemise all lisa plekke ja tugevdamine keevituse näol või jäigemate vedrude ja topelt stabikavarda panemist ?
j
JX
Foorumi kasutaja
Postitusi: 301
Liitunud: 20 Aug 2007 17:28
Asukoht: võru- tallinn
Autod: 21023, 2101 jx edition, bmw 525e ja volvo v70 t5
Kontakt:

Postitus Postitas JX »

Algselt postitas: ccve
Algselt postitas: Hulkur
Algselt postitas: JX
aga palju umbes Bilstein Rally amordid maksavad ja kust oleks võimalik osta või tellida...

Äkki teeks ennem kere jäigemask? Või tahad paari pävaga kere üldse ära rikkuda.?
Too palun näiteid ka, ma olen ehitanud tagaveolisi ning praegugi käsil nii esiveolise kui tagaveolise ehitus. Siiani pole pidanud suuremaid asju ette võtma. Mõtled jäigemaks tegemise all lisa plekke ja tugevdamine keevituse näol või jäigemate vedrude ja topelt stabikavarda panemist ?
sellisel juhul na arvan et on vaja jah teha tugevdusi aga kui jääb vedrustus samaks, muutes ainult amorte ei usu et korras põhjaga autol peaks midagi nn räiget juhtuma...aga võin eksida...ärge siis kohe näkku lööge...olen algaja...
Auto audio on nagu seks, ei loe kui pikk sul on vaid peab olema hea...
j
JX
Foorumi kasutaja
Postitusi: 301
Liitunud: 20 Aug 2007 17:28
Asukoht: võru- tallinn
Autod: 21023, 2101 jx edition, bmw 525e ja volvo v70 t5
Kontakt:

Postitus Postitas JX »

projekt jääb arvatavasti pooleni ja auto läheb müüki... soetan esiveolise lada...
Auto audio on nagu seks, ei loe kui pikk sul on vaid peab olema hea...
j
JX
Foorumi kasutaja
Postitusi: 301
Liitunud: 20 Aug 2007 17:28
Asukoht: võru- tallinn
Autod: 21023, 2101 jx edition, bmw 525e ja volvo v70 t5
Kontakt:

Postitus Postitas JX »

AUTO ON MÜÜDUD!!!
Auto audio on nagu seks, ei loe kui pikk sul on vaid peab olema hea...
Suletud