2101 Coupé, uzzac, 19**? (16v)

2101 Coupé, uzzac, 19**? (16v)

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Vedru-pudru pole kohale jõudnud veel väljamaalt?
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

vedru pudru veel pole...aprilliks äkki saab

seni aga on tegevust olnud natsa


Pilt

Pilt

Pilt

säuke vigur siis
Pilt

Pilt

pea

Pilt

kanal
Pilt


Pilt


ülevalt ka

Pilt

eks järgmine nv vb jõuab ka midagi nipet näpet teha
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

oi oi mis nüüd lahti :O

Pilt
z
zsiguli
Foorumi kasutaja
Postitusi: 46
Liitunud: 16 Dets 2007 20:15
Asukoht: kaiu
Autod: 2106

Postitus Postitas zsiguli »

Midagi huvitavat toimub.
Palju jõudu välja sellex hooajax aetakse ?
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Äkki jagad aadressi, kus sellist stuffi osta saab?
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

jõud võtame kõik välja..viimse kui varsa..numbri näeb rullidel kunagi tulevikus...
s
stroh_89
Foorumi kasutaja
Postitusi: 33
Liitunud: 22 Aug 2006 19:26
Asukoht: nõva
Autod: vaz 21063

Postitus Postitas stroh_89 »

Mis aju kasutad ja mitmeseid pihusteid?
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Oo...mis firma ITB-d ?
Sakslased või üle lahe toodang ?
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

jenvey ja DTA kooslus...pihustuid on ütleme et piisavad :D
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

lõpuks jüudsid kohale.... :D

Pilt



[Muudetud: 13-4-2009 uzzac]
Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1086
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid

Postitus Postitas zajetz »

on need sul linnas???
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

juba pärnus :)
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

auto on lõpuks tagasi pärnu koduses garaazis...nimelt veetis ta 2 nädalat viljandis kus härra Albert Särg paigaldas sellele DTA aju juhtmestiku koos kõige muu vajalikuga ja pani ta tööle ka lõpuks...ise saan auto juurde alles reedel ja põlen juba elevusest nagu 15 aastne noorhärra kes esimest korda seda vanainimeste asja proovida saab...

nv jooksul vaja veel külge aretada ATL-i 30L turvapaak ja Nitronist saadud uued regullitavad coiloverid...pühapäeval lähme esimest purtsu tegema audrusse ja aju ning vedrustust timmima/seadistama

tõotab tulla unetu ja aderenaliini täis nädalavahetus

pilte saab siis kui käsi enam ei värise et pilti teha ;)
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Läheb Audrus minuti alistamiseks? :rolleyes
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 915
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

Need on parem kui top gear, mönus kohe vaadata.
Arrogance diminishes wisdom.
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Algselt postitas: Moss
Läheb Audrus minuti alistamiseks? :rolleyes
esialgu üritame alistada DTA seadistamise programmi ja dataloggeri :)

siis alistame vedrustuse timmimise ja nurgakaalude asetuse

peale seda alistame kõik konkurendid :D ja siis minuti ka

@ overspeed: tänud! :)
r
ruudi
Foorumi kasutaja
Postitusi: 134
Liitunud: 14 Mär 2002 15:50
Asukoht: Viljandi
Autod: Lada05

2101 Coupé

Postitus Postitas ruudi »

Mida tähendab nurgakaalude asetus ?



[Muudetud: 16-4-2009 ruudi]
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Auto balanss koos juhiga rajal
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Algselt postitas: ruudi
Mida tähendab nurgakaalude asetus ?



[Muudetud: 16-4-2009 ruudi]
kõige etem oleks siis kui kaal on esi tagatelje vahel 50/50 jaotusega ja sama keiss võiks olla ka paremalt vasakule..ehk lühidalt kõik nurgad võiks ideaalis kaaluda sama palju
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

laupäev möödus ehitamise tähe all ja sai hulga pisiasju ära tehtud et järgmine päev rajale saaks minna...kõige suurem tagasilöök oli käigukasti nöök mis viis omakorda pühapäeva hommikuse kkasti vahetuseni (ise poole silmaga vahtisin auto all F1-te)

järgmine päev sai ikkagi rajale aetud end..oma 55 ringi sai maha kütetud millest viimased 20 said täis hooga läbi aetud...tunne on ikkagi ülim võrreldes karpadega...kõik töötab nagu kellavärk ja DTA datalogger ja mapping on midagi nii geniaalset et seda peab ise nägema et uskuda...

uus Nitroni vedrustus on ka nagu teavane kingitus...auto seisab teel nagu valatud ja vedrustus ise on ülimalt täpne ja responsive...reguleerimise nuppude asetus sattus ka nii hästi et autot ei pea maast üles tõstmagi et saaks kõigi nelja amordi dampingut regullida...äärmusest äärmuseni on igal amordil 25 erinevat astet mis teeb regullimise täpsuse ikka vägagi anaalseks :)

nädala lõpupoole plaan autoga tln tulla et saksa-autos saaks nurgakaaludega ühelepoole ja kui kõik hästi siis isegi TKTK rullidel ära käia juhul kui ajad sobivad ja meid seal vastu võetakse :)

pilte kahjuks pole kuna ma vana loll ei teinud neid oma mobiiliga vaid digikaga mis loomulikult pärnusse jäi :S
Vasta