21061, lada, 1981

21061, lada, 1981

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
Kasutaja avatar
zizzalik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 410
Liitunud: 15 Juul 2009 22:31
Asukoht: Kihnu
Autod: vaz 21051, vaz 2107, Iz 56, K 750, iz planeta 5

Postitus Postitas zizzalik »

Mul oli enda 06ega sama mõte peas täpselt kui värvitud sai, aga sul see ikka tunduvalt korralikumalt tehtud.:cool:
Vaz 21051 88', Vaz 2107 87', Vaz 2105, Iz 56, k-750, Ford Sierra, Ford Escort RS2000
Kasutaja avatar
MAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 239
Liitunud: 13 Juun 2008 17:30
Asukoht: Elva
Autod: VAZ 2103 75,

Postitus Postitas MAZ »

Tore ,et sa ära värvida said auto, kuigi ilmad polnud vist enam need,mis suvel:)
Päris hea näeb välja, respekt;)
Lada, remondi ja ehitamise rõõmud aastast 1971
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

Uurisin natuke esi- ja tagaklaase ning otsustasin, et vahetan mõlemad välja, küljeklaasideni pole veel jõudnud...äkki need on väheke paremas seisukorras.
Esiklaasi (niiskuse?) kahjustus, tundub nagu kile on klaasi vahelt järele andnud, kivi täkkeid jms on ka loomulikult kogu klaasi ulatuses, auto saab ju järgmine aasta 30 aastaseks nii et selle aja peale tekib ikka vigastusi:P
Pilt
Pilt
Pilt
Esiklaasi märgistusest kuidagi head pilti ei saanud aga selline kandiline ta on
Pilt

Tagumise klaasi rikkusin ise ära sellega, et ei võtnud klaasi ära enne keevitustöid ja nüüd on klaas seespoolt väikseid metallitükke täis, selle märgistusest sain palju parema pildi
Pilt

Nüüd peaks otsustama kas ostan kasutatud klaasid või uued, kui kellelgi on väga korraliku esiklaasi pakkuda (ilma kivitäketeta ning muude vigastusteta ja soovitavalt mingi toonribaga) siis ostaks teilt selle rõõmuga ära.
Tagaklaasi ostaksin soojendusega, millel kõik niidid terved oleksid, paha ei teeks ka see kui mingi toonkile on küljes.

Või äkki keegi teab öelda uue esiklaasi (toonribaga) ja tagaklaasi (soojendusega) hinda. Pole mõnda aega veerenni poes käinud aga kui õigesti mäletan siis esiklaas maksis miski 500-600 vist aga kas soojendusega tagaklaase on üldse müügil?
Kasutaja avatar
MAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 239
Liitunud: 13 Juun 2008 17:30
Asukoht: Elva
Autod: VAZ 2103 75,

Postitus Postitas MAZ »

Mul peaks üks soojendusega tagaklaas olema, pean vaid kontrollima,kas ta on korras ja vastab sinu nõuetele;);)
Lada, remondi ja ehitamise rõõmud aastast 1971
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

Suvest jäi jahutussüsteemi vesi sisse ning täna vahetasin selle tosooli vastu ära, loomulikult ei läinud see probleemideta.
Kõigepealt otsustasin, et peaks mootori soojaks sõitma sest vesi on kindlasti seal roostet jms jama tekitanud. Sai siis mindud väikesele tiirule (hea et kaugemale ei läinud) ja tagasi tulles hakkasid järsku pöörded langema nagu bensiin oleks otsa saanud. Vahepeal isegi lükkasin masinat, et saaks ikka koju tagasi aga lõpuks tuli välja, et ise olin selle jama tekitanud sellega, et olin bensu kanistri pannud mootori kõrvale nii, et see vajutas bensuvooliku kinni ja sealt ei saanudki midagi läbi tulla (kanister on mul mootoriruumis kuna bensupaaki pole veel külge pannud).

Tee peal sellist viga ei osanud otsida ja lõpuks sain koju nii, et gaas põhjas ning tooreklapp väljatõmmatud asendis mootoripöörded tembeldasid 500 juures.
Sellega siiski ei lõppenud probleemid, kui vesi välja lastud ja tosool sisse pandud, tekkisid kahtlused radika pidavuses, sest vee välja laskmiseks olin teinud selle alumise punni lahti ja kuna seal just ruumiga priisata pole siis vist väänasin seda liialt radika kere suhtes ja nüüd on kahtlus kas läks seal midagi katki või ei läinud sest mõne aja pärast katsudes oli sealt punni juurest jälle radikas märjaks läinud.
Kui järgmiseks korraks on kõik tühjaks jooksnud siis vähemalt tean milles viga on:P

Piduri peasilindri võtsin ka maha, vedelik oli välja jooksnud kuna silindril on roostekahjustused sees, tuleb siis see ka uus osta millalgi.
Pilt
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2368
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Algselt postitas: lada
kanister on mul mootoriruumis
Tark tegu! Nii on autosid mahapõletatud..
Lower your standards and you'll never be disappointed!
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

Kindlasti ei ole just parim lahendus aga kuna ma olen selle pannud nii, et sealt midagi välja ei saaks loksuda ja otseselt millegi kuuma vastas kanister pole siis mingit suurt tuleohtu ma seal ei näe, kuid loomulikult ei ütle et see arukas idee on.
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

Täna paigaldasin uue piduri peasilindri koos voolikutega mis pidurivedeliku anuma ja peasilindri vahel on. Uus on natuke pikem kui vana ja alumised stopper poldid puuduvad, kohad on olemas, kuid kinnised.
Pilt

Pilt
Natuke pedaali tallasin ning anumas olevast vedelikust tuli mulle päris palju, kuid seekord ei viitsinud süsteemi õhutamist ette võtta.
Üks asi mis silma jäi oli see, et mootori õlirõhu näidiku tuli kustus küll mootorit käivitades ära, kuid näidik ise mingit rõhku ei näidanud. Alguses proovisin anduri juhtmeid liigutada aga see mingit tulemust ei andnud. Siis proovisin teist näidikut, mille korrasolekus ma kindel olin, kuid ka see ei näidanud midagi. Pärast võtsin ühe teise mootori pealt anduri ja keerasin külge ning näidik andis teada, et õlirõhk siiski eksisteerib.:)
Ja tosool oli täiesti olemas veel, kuid radika küljes olev alumine lõdvik oli alt natuke märg...klamber oli natuke lõdvalt nii et pingutasin seda tsipake, eks siis näis kas jääb pidama või mitte.
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

Lõdvikud lasevad jahutusvedelikku läbi, kuskilt katki ei ole aga vist on nii vanad ja välja veninud, et enam klambrite juurest pidama ei saa.
Pilt
Pilt
Loll küsimus vb aga äkki keegi teab öelda ega sõitmisega, kui voolikud soojaks lähevad ja maha jahtuvad jne, pidama ei jää?
Kui nii siis tuleb uued lõdvikud osta.
Kuumaõhu puhuri sain ka endale, pigimati paigaldamiseks...järgmiseks peab pigimati ka ostma:)
Pilt
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Sellist lõdvikute lekimist pole küll näinud uuetüübi klambritega. Ühenduskohad ikka ilusti puhtad?

Keera ikka klambrid kinni korralikult, midagi muud ei oska soovitada. Uued lõdvikud on muidugi kasulik enda huvides panna. Neid vanu ära kivistunud lõdvikuid ei tasu usaldada.
Kuid kui kõvasti kinni keerata jäävad kõik lõdvikud pidama, kui muidu ei saa siis võti/ kullinokad abiks.
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
m
Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1026
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Harjumaa, Kose vald
Autod: VIS 23464-10

Postitus Postitas Mikk »

See kõvasti kinni keeramine peab ikka tunde järgi käima. Väga lihtne on nende klambritega lõdvikutele liigseid kahjustusi tekitada, mis tõttu oht, et lõdvik puruneb. Alati ei ole jõud lahendus ;) Pildi järgi soovitaks lõdviku ots ära lõigata, kui lõdvik veel pehme on ja siis uuesti otsa suruda. Kui lõdvik aga kange, siis vaheta kindlasti välja...hind ei ole ka selline, et nende pealt nüüd kokku tasuks hoidma hakata. Hiljem vähem muresid.
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

Ühenduskohad peaksid puhtad olema, vähemalt kunagi tegin puhtaks kui asi kokku sai pandud. Väga kõvasti kinni keeramise osas ei ole nõus, see võib päris ära rikkuda lõdviku.
Sellepärast küsisingi sest lõdvikud veel eriti kanged ei ole. See otsade lõikamine on päris hea mõte aga kui teistpidi vaadata asja siis on ikka topelt tegemine kui ka siis asi pidama ei jää. Vist ostan ikkagi uued ära nagu ütlesid - hiljem vähem muresid.
Kasutaja avatar
apsu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 672
Liitunud: 15 Sept 2008 21:12
Asukoht: Võru
Autod: VAZ 2104
Kontakt:

Postitus Postitas apsu »

lõdvik võib olla aluskihis pragusid täis ja ei jäägi pidama. Olen näinud pealt täiesti korralikku lõdvikut, mis seest väikeseid mõrasid täis ja vedelik pidama ei jää
Võidusõit on nagu seks, kõik mehed arvavad, et nad on selles hirmus osavad
k
kauri88
Foorumi kasutaja
Postitusi: 7
Liitunud: 16 Mär 2009 22:36
Asukoht: pärnu
Autod: kuna endal on siks siis oleks vaja vahel nõuandeid ja müüa/osta varuosi

Postitus Postitas kauri88 »

ma olen pannud mingisugus sinist ermeetikut lõdviku sisse ja toru ymber...siiamaani eiole kuskilt lekkinud
a
allah
Foorumi kasutaja
Postitusi: 283
Liitunud: 23 Okt 2003 18:48
Asukoht: Tallinn
Autod: 02, 013, 083

Postitus Postitas allah »

Algselt postitas: Moss
Tosooli seisab paremini sees kui vooliku ots paksema määrdega seest kergelt kokku teha, näiteks tavotti või laagrimäärdega.
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

Kuna ajad on rasked ja ma ei taha teistele oma raha anda siis proovisin viimase pakutud variandi ära, eks näis kas jääb pidama:D
Enne puhastasin lõdvikud seest ja torude otsad ning ühe lõdviku vahetasin välja, mis oli juba ühe teise auto küljes generaatori rihmarattalt närida saanud. Käima ei jõudnud veel panna nii et seda näeb siis hiljem kas midagi sees ka püsib...tosooli sisse kallates igatahes midagi põrandale ei jooksnud:P
Ja bensiinipumba võtsin ka maha kuna karteri põhi oli õline ja vaadates tundus nagu see õli oli tulnud bensiinipumba ja ploki vahelt.
Pilt
Pilt
Päris suur pragu oli sellele tekkinud. Otsisin varudest sama jupi välja, puhastasin pinnad, panin õhukese kihi punast hermeetikut ning ladusin kõik kokku tagasi.
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

Üleeile sai selline asi ära ostetud...50kg teisele korrusele tassida oli mõnus:P
Pilt
Kasutaja avatar
veljo15
Foorumi kasutaja
Postitusi: 379
Liitunud: 25 Juul 2010 17:47
Asukoht: Harjumaa,maidla
Autod: 2101 - 210V8 - 2105 - 2106 - 2x2107 - Niva - Vis

Postitus Postitas veljo15 »

Algselt postitas: lada
Üleeile sai selline asi ära ostetud...50kg teisele korrusele tassida oli mõnus:P
Äkki räägid ka selle hinnast,kui mitte avalikult siis kasvõi U2u.Kuna endalgi plaan seda osta :D
Ladapisik--PISIK KOGU ELUKS !!!
Kasutaja avatar
MuKi14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1149
Liitunud: 01 Veebr 2007 21:41
Asukoht: Pärnu
Autod: 2106

Postitus Postitas MuKi14 »

tohohh, palju selline pull maksab? :D
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

Ei ole saladus, täitsa avalik info on:P
Rull maksis 32,91 eurot ehk 515 krooni ja rullis on 15rm.

See on siis ehitusel kasutatav katuse aluskate, mitte spets müramatt.
Vasta