21051, L2llsiim, 1990

21051, L2llsiim, 1990

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
l
L2llsiim
Foorumi kasutaja
Postitusi: 23
Liitunud: 21 Mär 2009 17:03
Asukoht: Tallinn
Autod: LADA VAZ 21051

Postitus Postitas L2llsiim »

Pilt

[Muudetud: 5-5-2009 L2llsiim]
m
mechanic
Foorumi kasutaja
Postitusi: 35
Liitunud: 27 Mär 2009 10:02
Asukoht: tallinn
Autod: Lada 21063

Postitus Postitas mechanic »

Täitsa kena masin:)
need kõlarikohad mis sul seal on ise läbi puuritud siis mina tegin endal nii et lõikasin sama kujuga plaadi siisse augud ja alla panin väikse võrgu ning selle plaadi katsin riidega üle mille ostsin noorest tehnikust 65 krooniga ja jäi väga ilus:bouncing
l
L2llsiim
Foorumi kasutaja
Postitusi: 23
Liitunud: 21 Mär 2009 17:03
Asukoht: Tallinn
Autod: LADA VAZ 21051

Postitus Postitas L2llsiim »

Nh mõtlesin, et kirjutan ka vahepeal, mis autoga toimunud on!

Kuukene tagasi tekkis mure, et käima ei taha minna! Nii kui aku on umbes 11V siis käima ei lähe. Natuke lükkad plõks läheb. Nh siis sai hakatud uurima mis värk ikkagi on. Kapoti alt avastasin katastroofi. Bensiinivoolikud olid nii enne kui peale pumpa korralikult mäsad. Natuke aega varem kontrollisin jummala korras ju neile ei meeldinud temperatuuri vahe või oligi nende aeg otsas. Siis küünlajuhtmed ja kõrgepnige juhe- neid oleks hea olnud aastavahetusel vaadata. Nii kenasti särisesid. Sai siis kõik ära vahetatud ja loodetud, et joppab. Siis Nov. alguses käisin Lõuna-Eestis(Räpinas) nh sinna sõites oli autoga jumala korras. Mingeid imelikke hääli ei kõlanud. Hakkasin siis tagasi sõitma. Kartsin, et ei taha käima minna, aga joppas läks ilusti. Hakkasin siis sõitma kell 2 päeval. Umbes 18 km Tartust kuulen et mingi imelik heli tuleb, aru ei saa mis asi on(vbla algaja viga) siis 17 km Tartust vaatan kuidas tahavaatepeeglisse tekkib suur suitsupilv. Ehmatasin sita lahti. Kuid mootor töötas täiesti korralikult edasi. tegin kapoti lahti ja mida ma avastan ventikas on puruks lennanud. Hakkan uurima milles dela on siis avastan, et oioi veepump kogu täiega puruks. Esimesel osal võll lahti ja tagumisel osal tükk väljas. Nh jah siis kutsusin tuttava järgi vedas mind enda juurde. Siis kell 21 saabusi abiandjad Tallinnast. Kell 22 hakkasime liikuma(sleppis) Tallinna poole. Kole oli sõita kui ainuke asi millega teed näha oli ees oleva auto tagatuled. Aku oli peale tartut nii tühi, et kojamehed ei jõudnud ennast alla suruda. Linna jõudsin kell 3 öösel. Aga kui keegi viitsib lugeda siis öelge kellelgi veepumba tagumist osa ei ole kusagil vedelemas ja nõus seda mõistliku hinnaga müüma??

L2llsiim
l
L2llsiim
Foorumi kasutaja
Postitusi: 23
Liitunud: 21 Mär 2009 17:03
Asukoht: Tallinn
Autod: LADA VAZ 21051

Postitus Postitas L2llsiim »

Heippa.

Vahepeal toimunust:

* Lisaks tagumistele kõlaritele rändasid autosse ka ette kaks kõlli ja peoneegri makk.
* Enne talve sai plekud kiiresti talutavaks töödeldud - traathari ja wheelspray avitab!
* Haapsalu lennukal lendas parempoolne küljepeegel minema:D
* Eelmainitud kohas sai proovitud ka kiirust - 4 inimest + 40 kilo telliseid + hunnik tavaari = 120 km/h. Sama tuelmuse saime ka kahe inimesega ja ilma tellisteta. Wierd, kunagi jooksis 130 ka! :lol Üldiselt läheb vist varsti jälle mootori lammutamisesks, sest raip on viimasel ajal pipardama hakanud. Pealegi pole neljandas silkus enam ammu õiget rõhku sees olnud.
* Haapsallu sõitsime korra ilma soojenduseta. Ei teagi miks. Minnes ei toiminud, tagasi tulles töötas. kahtlane.
* Karbid ussitavad usinalt. Kui kellelgi on üle, võib pakkuda, ehk tekib tahtmine kere kallal ka nokkida. Ja ümmarguste aukudega plekud on ka veel teema.

Kena talve praeguseks.
l
L2llsiim
Foorumi kasutaja
Postitusi: 23
Liitunud: 21 Mär 2009 17:03
Asukoht: Tallinn
Autod: LADA VAZ 21051

Postitus Postitas L2llsiim »

Pilt

Kui keegi pakub sellele isendile mõistliku hinnaga tagasilda, võiks juba hakata väljakaevamistele mõtlema:D Veel tunneme puudust sirgest esistangest, kahest ümmarguste aukudega veljest ja karbiplekkidest. parempoolne peegel ei teeks ka paha. Liiga rikkad me ei ole, aga midagi nuputame hindade kohapealt kindlasti välja!

[Muudetud: 12-3-2010 L2llsiim]
l
L2llsiim
Foorumi kasutaja
Postitusi: 23
Liitunud: 21 Mär 2009 17:03
Asukoht: Tallinn
Autod: LADA VAZ 21051

Postitus Postitas L2llsiim »

Nüüdseks on tagasild alt ära kistud. Reduktoris oli pisikene polt hapuks läinud. Aga uus sai juba muretsetud. Nüüd ainult veel uued vedrud, amordi puksid ja pmst peaks jälle linnaliiklust segama :D
-
-bandiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 97
Liitunud: 25 Nov 2008 23:55
Asukoht: valgamaa
Autod: 21051 90a 1,2

Postitus Postitas -bandiit »

minu siksi vend ;) korralik pill ;) edu parandamisel ja aretamisel
l
L2llsiim
Foorumi kasutaja
Postitusi: 23
Liitunud: 21 Mär 2009 17:03
Asukoht: Tallinn
Autod: LADA VAZ 21051

Postitus Postitas L2llsiim »

Nh sai siis siis ka oma autot natuke näpitud.
Kui jaanuaris seisma jäi olid andmed siis sellised, et sild ei tööta. Mootor, käigukast ja sidur on korras. Seega häda tagasillas. Kulus, mis ta kulus aga lõpuks sai siis tagasild alt ära võetud ja uuritud, mis siis lahti on. Reduktoris oli natukene toimunud kulumine.

Sai siis muretsetud uus reduktor, vedrud(01), amordipuksid, tagasillakolmik(2), uus piduritorustik tagasillale, käsipiduri tross ja hiljem tagapiduri töösilinder.

Sai siis tagaisild, tagapiduri tagused puhastatud, krunditud ja musta pärlaga üle värvitud.
Need sai siis kõik vaikselt alla topitud. Ega see kõige kergem olnud. Oleks olnud korralikud vedrutõmmitsad oleks ilmselgelt kiiremini saanud. Aga alla need said jõuga. Kokku suutsume lõhkuda 2 tagasillakolmikut, mis on mingist väga kahtlasest materjalist. Pidureid õhutades otsustas parem piduri töösilinder mitte toimida. Sai siis kogu süsteemile pime ette pandud, et oli ikkagi vaja ju ära proovida kuidas toimib. Eelmise nädala tp sai pandud ka uus töösilinder. Nüüd pidurdab nagu loom, vbla isegi natuke paremini :)

Mõni pilt ka et päris OT ei oleks

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Ära sai ka vahetatud tundmatutel põhjustel Haapsalu lennukal kadunud parem peegel.
Pilt
l
L2llsiim
Foorumi kasutaja
Postitusi: 23
Liitunud: 21 Mär 2009 17:03
Asukoht: Tallinn
Autod: LADA VAZ 21051

Postitus Postitas L2llsiim »

Taaskord tuleb tunnistada, et autoga on toimunud väikesed edasiarendused. Peale seda kui mootor sai maha kistud on endise mootori asenduseks toodud Lada 1.6. Hetkeses seisuga on alles peale ja töötab. Nüüd on siis süüdete täppi ajamine ja muud sellised nipetnäpet tööd. Eile sai ka proovitud. Mingil imelikul kombel isegi liigub edasi. Aga jah üle 4 kuus seisnud auto hkohta liikus suhteliselt hästi isegi edasi.

Lootus on et mingi hetk saab ka pilte ja ka natuke edasi nokitud!
CY!
e
Elvis.Gurjev
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2
Liitunud: 20 Sept 2010 20:25
Asukoht: Viljandi
Autod: Vaz 2101

Postitus Postitas Elvis.Gurjev »

Väga 5 pill. Jõudu ja paksu rahakotti.
l
L2llsiim
Foorumi kasutaja
Postitusi: 23
Liitunud: 21 Mär 2009 17:03
Asukoht: Tallinn
Autod: LADA VAZ 21051

Postitus Postitas L2llsiim »

No nii siis kunagi ammu sai kirjutatud, et uus mootor ja värki ja timmimine karpa ja süüte jne... No see kõik saigi lõpuks tehtud. Ava sõidul sai siis proovitud, et kas ka kiirendab kohapealt minema. Ütleme nii, et ikka ei kiirendanud küll. Korraks tõmbas tuurid ülesse ja siis kooles ära. Sai nokitsetud ja vaadatud ja uuritud ja puuritud jne. Mitte midagi. Kõik nagu töötas.Süüde oli nagu paigas... karpa ka funkas. Siis kui midagi ei aidanud sai ära veetud... kurb oli vaadata. Siis üle paari kuu seisis.. kogus tolmus. jaanuris sai asi uuesti käsile võetud. kuna aega ei olnud siis nokitsesin suht vähese haaval. Sai kapotiall peaaegu et kõik väiksemad asjad ära vahetatud. Bensiini trassid, filtrid, igasugused kinnitused, bensiinipuba tagune plasst, tihendid ja seal sees olev metallpulk. Aga ei midagi. Ikka ei tööta. Aga siis täna sai karpa läbupuhutud uuesti. Ja pole mitte midagi öelda. LADA SÕIDAB, KIIRENDAB, PIDURDAB, ROOSTETAB.

Eriti nostalgiline tunne tuli kohe peale. Viimased kuud sõitnud peamiselt ikkagi uuemat tüüpi autodega. Kohe hea tunne oli. Nüüd on jälle isu edasi nokitseda ja garaa?is ei ole ka nii külm( seal otsest soendust ei ole ja soojustust ka mitte....

Kui joppab siis peaks pilte ka saama töökäigust kunagi.
Tänud!
Vasta