2101, ainar, 1973
2101, ainar, 1973
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
vana soojenduskraan
pilt

tänan nõuande eest. plastiku saingi katki ilma erilise vaevata:) samas oli näha, et see enne ka haiget saanud - SuperAtak aitas.Algselt postitas: Maku2
Mul oli see plastkate seal kõri peal liikuma hakanud ja sellest liikus asi lohvkalt, samas kui soendusradikat pole iidamast-aadamast küljest võetud, tasuks asi ette võtta, saati veel, kui radikakraan kinni paakanud ja vahetust vajab. Mõtekas kogu see kopsik sealt lahti võtta ja ära puhastada, see luftikaan kipub ajapikku kinni roostetama ka. Ettevaatust radika äravõtmisel, et seda plastkarpi katki ei tee, mina kogemata tegin, piisab kui ainult sikutada, ju oli ajapikku rabedaks muutunud.![]()
Kui selle soojendus "ahju" tagasi panid, seal sees on takisti, mis paneb esimise astme vaiksemalt tööle, võimalik et, äkki tuli juhe sealt küljest lahti.Algselt postitas: Ainar
väike probleem.
nimelt salongi ventilaatori I kiirus (aeglane) ei taha enam töötada - milles võib viga olla? II kiirus vuhab võimsalt.
- IceStorm
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 254
- Liitunud: 20 Nov 2004 21:03
- Asukoht: Saaremaa
- Autod: 2103 '74, 21063 '89, 21044 '96, VIS 23461-12 '02 & VIS 23464-10 '04
Kojameeste I kiiruse juures võib 2 viga olla.
1) Läbi on kojameeste mootori relee PC514. See asub armatuuri all kapoti avamise hoova juures. Pistik aga kelladeploki taga.
2) Roolisambal olev (hoob)lüliti rikkis.
Küllap relee viga, kui endal ei juhtu olema, siis oksjonilt võib saada: http://www.osta.ee/11006255
Poes ka palju ei maksa.
1) Läbi on kojameeste mootori relee PC514. See asub armatuuri all kapoti avamise hoova juures. Pistik aga kelladeploki taga.
2) Roolisambal olev (hoob)lüliti rikkis.
Küllap relee viga, kui endal ei juhtu olema, siis oksjonilt võib saada: http://www.osta.ee/11006255
Poes ka palju ei maksa.
Iga ilmaga aktsioonis!
tegelikult oli I aste kadunud juba enne soojaradika näppimist - mingi 2 nädalat tagasi suht lampi lihtsalt enam ei töötanud. aga plastikkopsiku sees olid küll mingid juhtmed, eks pean korra uuesti lahti võtma. tänan igaljuhulAlgselt postitas: MuKi14Kui selle soojendus "ahju" tagasi panid, seal sees on takisti, mis paneb esimise astme vaiksemalt tööle, võimalik et, äkki tuli juhe sealt küljest lahti.Algselt postitas: Ainar
väike probleem.
nimelt salongi ventilaatori I kiirus (aeglane) ei taha enam töötada - milles võib viga olla? II kiirus vuhab võimsalt.
kahtlustan ise ka releed - tänan vastamast!Algselt postitas: IceStorm
Kojameeste I kiiruse juures võib 2 viga olla.
1) Läbi on kojameeste mootori relee PC514. See asub armatuuri all kapoti avamise hoova juures. Pistik aga kelladeploki taga.
2) Roolisambal olev (hoob)lüliti rikkis.
Küllap relee viga, kui endal ei juhtu olema, siis oksjonilt võib saada: http://www.osta.ee/11006255
Poes ka palju ei maksa.
ps. mul on vaz 2101...st et hooba pole ja ainukesed kellad on juhil lahkudes autost kaasas:).