21011,masuurik, 1980

21011,masuurik, 1980

Eesti Ladaklubi liikmete autod
Vasta
m
Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1026
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Harjumaa, Kose vald
Autod: VIS 23464-10

Postitus Postitas Mikk »

Nagu aru saanud... siis klappivahe oleneb ka nukast teatud määral. Kust tuli idee transiti patju kasutada, mind huvitaks kuidas on nende toime võrreldes niva omadega....
Päris tõsised sisselaskekanalid :D sissalaskekolde jätad originaaliks?
-
-grazy-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 396
Liitunud: 15 Veebr 2006 16:54
Asukoht: Raplamaa või Pärnu
Autod: Bmw 525IA,Toyota Celica
Kontakt:

Postitus Postitas -grazy- »

Anna siis teada kui pauku kuulda saab, ma siis lendan ka kohale :)

[Muudetud: 26-10-2009 -grazy-]
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

Transiti patju soovitas kert mulle.Toime võrreldes niva omaga panen peale kasutamist kirja;).Kas mitte 0.10 klapivahe liiga väike pole? paisumisega äkki jääb klapp lahti ...:puzzled.
Nii sisselase kui väljalase on suht suured.Sisselaske kollet üritan veel niipalju suuremaks saada kui võimalik.Ilmselt väga see ei õnnestu enam ,aga kuna koldeid palju siis praktiseerin.
Täna lõpetasin torukolde ära.Ise hüpersuper rahul.Väga hea tuli välja.Takistavaid Punkte sisse sisuliselt ei jäänud,ning need mis jäidgi õnnestus maha käijata.Mähkisin ta ametlikult sisse ka.Kolde paigaldamiseks tuleb parempoolne mootoripadi lahti lasta ning roolivarras keskelt samuti.Siis mootor vaja vasakukülje peale kallutada(nipp org tungrauaga:P),et kolle vahele läheks.Igatahes väga rahul lõptulemusega,kuid vb teadjamad teeks miskit ringi. Homsest hakkab lõpuni kokkupanek ja siis häälestamine.:bouncingMa loodan,et pauku ei tule vaid korralikult asi käima hakkab:lol
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

[Muudetud: 25-10-2009 masuurik]
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
f
france2
Postitusi: 543
Liitunud: 17 Nov 2006 21:18
Asukoht: Märjamaa
Autod: Lada Vfts

Postitus Postitas france2 »

suka oleks võinud panematta jätta! Pidi takistama midagi ehk natuke jõudu läeb kaduma! Seda rääkis mulle T.Valter kes ehitand mitmeid mootoreid ja on väga lähedalt seotud ralliga!
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

Ise arvan,et ilma oleks see väga laperdama hakand seal all.Väike vibratsiooni vähenemine ikka.
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Algselt postitas: masuurik
Ma loodan,et pauku ei tule vaid korralikult asi käima hakkab
oleneb mida sa sellega mõtled ja ootad.
klapivahe pane ikka 018 tihe - nii, et kaliibri ära tõmbad aga tagasi ei lähe.

ei tasu unustada, et klassikul lähevad soojenedes klapivahed suuremaks!
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

Paugu all mõtlen laiali lendamist:lol ptui ptui ptui.
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Kuidagi jube tuttav väljalaske kolle.Mis mõõtu toruga sa peale kollet edasi lähed?
56506878
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Algselt postitas: olaaf
ei tasu unustada, et klassikul lähevad soojenedes klapivahed suuremaks!
Räägi lähemalt :yllatunud
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

lihtne tõestus minu väitele on see, et paberite järgi on külmalt klapivahe 015 ja kuumalt reguleerides 020 :)

ilmselt on uba selles, et nookur paisub kuumaga pikemaks ning keskel olev kühm liigub nuki tsentri alt veidi edasi :rolleyes
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

Eeee kolle on sinu varamust pärit Tuha.Õigemini 4-2 osa.Peale sukka on 50mm toru lõpuni välja.Vahepeale jääb üks reso ning lõpus siis see 2 toruga pütt.
Väike visuaalne pilt on tekkinud ka kerest,miuke ta kevadeks olla võiks.
Pilt
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

sellise sõidu jaoks pead sa ikka palju kempitraati autokülge riputama, et vastu peaks...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

Ei mõtle sõitu siin vaid pigem auto visuaalset poolt.Pilt lihtsalt sellises konditsioonis ,et rebib asfaldi.
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Alguses oli plaanis ju üks teine kere võtta?
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Miks see kolle nii juppideks on tehtud?Kunagi oli eest taha välja kogu torustik.
56506878
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

Otseselt ei ole nagu seda plaani olnud,et kogu see tehnika teisele kerele tõsta...keretöid tahab see auto just pinnapealt.Kõhualune ja selline piirkond tugev ja korras.Uksed ja mõned plekid kergelt köögad alt.
kahjuks jupitamisest ei oska rääkida.Sain ta sellisel kujul.Nii oli palju lihtsam asja lõpetada kui nullist alustada.

[Muudetud: 25-10-2009 masuurik]
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Salong siis välja ja tuleb 100% rajapill? :rolleyes
f
france2
Postitusi: 543
Liitunud: 17 Nov 2006 21:18
Asukoht: Märjamaa
Autod: Lada Vfts

Postitus Postitas france2 »

Algselt postitas: masuurik
Ise arvan,et ilma oleks see väga laperdama hakand seal all.Väike vibratsiooni vähenemine ikka.
Mida ta seal ikka laperdab orig on kah ju kasti küljes jäigalt kinni!
-
-grazy-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 396
Liitunud: 15 Veebr 2006 16:54
Asukoht: Raplamaa või Pärnu
Autod: Bmw 525IA,Toyota Celica
Kontakt:

Postitus Postitas -grazy- »

Algselt postitas: masuurik
Paugu all mõtlen laiali lendamist:lol ptui ptui ptui.
Nuh mina mõtlesin paugu all, et mil tule torusse saab, a see selleks. Ma siis täna õhtupoolikul tulen kõvatan ka natuke :D
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

Sorry sannu ma täna olin terve päev ametis ja õhtul tahtsin lihtsalt veits inimene olla:lol.
Homseks jäi siis klappide regull ja märkide ja nuka kokku ajamine.süüde korda ,aku peale ja tuli torru.
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
Vasta