õnneks asi nii hull ei ole et kuusakoslisse läheb:). Kopp oli vahepeal väga ees aga suur plaan on ikka cämbile jõuda. Sellel aastal täitub 5 aastat auto ehitamisest! Nii et kui uusi suuri üllatusi ei tule siis auto on lõpuks ka cambil kohal!
Eilse seisuga on mootor uuesti kokku laotud. Plokk ja kaas käisid survestamises, pragusid ei olnud ja põhjuseks miks surve veesärkki lõi oli arvatavasti pehmeks muutunud GC Racing 12.9 poltides. Väidetavalt kannatavad need 3 pingutust ja peale seda peab ära vahetama. Kuu aega on Cämbini jäänud - peab jõudma!
Eile oli esimene pikem testsõit. Pisivead on nüüdseks likvideeritud kuid kolmas käik läheb raginal sisse. Kast vaja lahti võtta ja sisse vaadata (peale campi vaatab). Üldiselt tundub, et cämbil näeme
Tehtud! Esimesed 300km on sõidetud ja ilma suuremate vigadeta. List mida veel tegema peab tuli päris pikk, kuid mis peamine ta sõidab ja üsna hästi. Mootorit vaja häälestada ja korralikult lõpuni ehitada.
Suured tänud kõikile kes aitasid selle auto liikuma. Nimesid ei hakka nimetama aga eks igaüks teab oma panust. Aitähh teile!
Auto ikka julmalt kena. :O
Need katusereelingud sobivad ja see ka, et tagastanget pole. Kui esistange ka ära võtta, siis ikka võrratu, aga see on siiski autoomaniku otsustada.
Eks omanikulegi meeldiks sõita ilma stangeta, aga siis tuleks teha mingisuguseid ümberehitusi, et saaks autoga ka legaalselt tänavale liigelda. Eks ootame ja loodame, et leitakse mingi ilus lahendus. Rohkem aga loodan, et ka sisu korralikult kokku pandaks.
Uks lahti jäänud tanklas. Ilma stangedeta oleks jah ilusam aga seaduse silmis oleks siis kurjategija ja teine põhjus miks mingit stanget tahan on väiksed kõksud mis võivad juhtuda (kaasliiklejad). Mis sõitmisesse puutub siis väga hea on sõitta ja mugav .