21063, VAZ, 1985
21063, VAZ, 1985
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Motamees kirjutas:
"Vale mõte.
Imipoolel tekib varem ummistunud filtriga probleeme. Teatavasti on vaakumi jõud väiksem, kui survel.
Pumba sees ei ole tänapäeval enam midagi.
See oli vanasti, riigilt varastatud bensiiniga, kui filtreid läks nagu leiba. Siis nõrutati seda bensiini igaltpoolt ja igasuguste vahenditega. Tanklast tankijad võivad reeglina filtri ummistumise ära unustada.
Niipalju, kui mina olen paakidesse vaadanud, on seal enamuses haljas plekk. Kondentsvesi on on suurelt jaolt müüt. Ei tule teda niipalju ühti, et see suur probleem oleks."
"Vale mõte.
Imipoolel tekib varem ummistunud filtriga probleeme. Teatavasti on vaakumi jõud väiksem, kui survel.
Pumba sees ei ole tänapäeval enam midagi.
See oli vanasti, riigilt varastatud bensiiniga, kui filtreid läks nagu leiba. Siis nõrutati seda bensiini igaltpoolt ja igasuguste vahenditega. Tanklast tankijad võivad reeglina filtri ummistumise ära unustada.
Niipalju, kui mina olen paakidesse vaadanud, on seal enamuses haljas plekk. Kondentsvesi on on suurelt jaolt müüt. Ei tule teda niipalju ühti, et see suur probleem oleks."
Tänan kõiki positiivsete sõnade eest.
Bensu filter on juba 4 aastat seal olnud ning pumbaga probleeme esinenud pole. Vahepeal, kui kahtlustasin, et kuuma mootoriga pikalt käivitumist põhjustab vigane pump, sai see uus pandud ja vana lahti võetud. Mustust seal sees põhimõtteliselt polnudki.
Kapotialune sai puhtaks pestud, kui mootor maas oli. See kollakas kiht teatud uuretes ning ühenduskohtades pole mustus vaid korrosioonitõrje.
Bensu filter on juba 4 aastat seal olnud ning pumbaga probleeme esinenud pole. Vahepeal, kui kahtlustasin, et kuuma mootoriga pikalt käivitumist põhjustab vigane pump, sai see uus pandud ja vana lahti võetud. Mustust seal sees põhimõtteliselt polnudki.
Kapotialune sai puhtaks pestud, kui mootor maas oli. See kollakas kiht teatud uuretes ning ühenduskohtades pole mustus vaid korrosioonitõrje.
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
-
lLadaNiva
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 151
- Liitunud: 31 Dets 2007 19:29
- Asukoht: Tallinn, Harjumaa
- Autod: Lada Niva'78 (kap rem. 2001)
Mis nüüd?
http://www.kuldnebors.ee/search/soiduki ... uage_id=et
Hinda on ikka päris kenasti küsitud, peaks ütlema:)
http://www.kuldnebors.ee/search/soiduki ... uage_id=et
Hinda on ikka päris kenasti küsitud, peaks ütlema:)
Niva- see ongi vene ime!
Tere, peaks siia teemasse ka paar rida kirja panema.
Vanake on juba paar nädalat talveunes viibinud.
Oli väga kiire aasta ning sellest tulenevalt sai ka väga vähe Ladaga tegeletud. Mõned pikemad sõidud täiusliku ilmaga maanteel ja paar pesu. Läbisõitu tiksus ca 2200 juurde ning kõik toimis täiuslikult...kuni ülevaatuseni novembris, kus tagumine parem pidurisilinder otsustas, et talle aitab ning hakkas vedelikku lekkima Ülevaatus vormistamata siiski ei jäänud, kuna selle auto tehnilisse passi ei sobi korduv just kõige paremini.
Peale ülevaatust sai tehtud õlivahetus ning muu talvituma minekuks vajalik ja nii need garaažiuksed sulgusidki.
Fotodega on asi natuke halb, kuna uues läpakas 8 fotot ja needki windowsi omad.
Jään suure huviga ootama järgmist tooreklapi tirimist
Vanake on juba paar nädalat talveunes viibinud.
Oli väga kiire aasta ning sellest tulenevalt sai ka väga vähe Ladaga tegeletud. Mõned pikemad sõidud täiusliku ilmaga maanteel ja paar pesu. Läbisõitu tiksus ca 2200 juurde ning kõik toimis täiuslikult...kuni ülevaatuseni novembris, kus tagumine parem pidurisilinder otsustas, et talle aitab ning hakkas vedelikku lekkima Ülevaatus vormistamata siiski ei jäänud, kuna selle auto tehnilisse passi ei sobi korduv just kõige paremini.
Peale ülevaatust sai tehtud õlivahetus ning muu talvituma minekuks vajalik ja nii need garaažiuksed sulgusidki.
Fotodega on asi natuke halb, kuna uues läpakas 8 fotot ja needki windowsi omad.
Jään suure huviga ootama järgmist tooreklapi tirimist
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
Re: 21063, VAZ, 1985
Tere kõigile!
Pole ammu teemat uuendanud ja pildidki kaduma läinud.
Midagi erilist toimunud pole, veljed käisid paar aastat tagasi liivapritsis ja pulbervärvimises ning tavahooldused. Läbisõitu on tiksunud igal aastal umbes 500-1000km juurde
https://www.online.ee/sharefile.php?sha ... 5d269d978c
Pole ammu teemat uuendanud ja pildidki kaduma läinud.
Midagi erilist toimunud pole, veljed käisid paar aastat tagasi liivapritsis ja pulbervärvimises ning tavahooldused. Läbisõitu on tiksunud igal aastal umbes 500-1000km juurde
https://www.online.ee/sharefile.php?sha ... 5d269d978c
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.