2104 Pick-Up, SexSix, 1988
2104 Pick-Up, SexSix, 1988
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2506
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Saaremaa ja hundid.
Hundid on kõik lambad ära söönud. Nüüd peab muru niitma murutraktoriga?
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 914
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
overspeed kirjutas:krossika pikkus oli overspeed'i tellimussoovAlgselt postitas: motamees
Kasti pikkus on arvestatud krossika pikkusega. Põhitööks jääb siiski küttepuude vedamine.
krs01.jpg-thumb.jpg
krs02.jpg-thumb.jpg
krs03.jpg-thumb.jpg
krs04.jpg-thumb.jpg
Arrogance diminishes wisdom.
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2861
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Ülevaatuse aeg jälle käes. Masin vajas mõningast sättimist.
Käsipidur oli praktiliselt olematu. Võtsin suurema trossilõtkuga ratta lahti ja panin käsipiduri hoovale plekisplini vahele. Nüüd sai Käsipiduri tööle.
Tagurpidikäigu tule pirn tuli ära vahetada. Seal oli tegelikult kontakti viga, aga sättides lõhkusin pirni hoopis ära. Enivei, nüüd töötab.
Tagumine pidurivoolik oli natuke paistes. Olin unustanud, mis vooliku sinna panin, originaal oli liialt lühike. Lõpuks selgus, et mosse 2141 esipiduri voolik. Tellimise peale toodi see poodi.
Pidurite õhutamise käigus pressisime tagumise pidurikolvi välja. Selgus, et tagaklotsid olid ikkagi liialt kulunud. Kiire klotside vahetus ja kõik korras.
Ülevaatus ka nüüdseks tehtud. Pole küll veel tähtaeg, aga kolm kuud võib ennem teha. Mure kaelast ära.
Kunagi hoiatati mind, et sõiduauto sidur ei pea kastikal vastu. Sellega aga probleeme pole.
Tagumisi rattalaagreid olen küll mõned vahetanud. Eks need saavad ka suuri koormusi. Teine kuluartikkel on tagapiduriklotsid. Sõiduautol kuluvad umbes kaks komplekti esiklotse samal ajal kui üks komplekt tagaklotse. Kastikal kipub see vastupidi olema.
Tegelikult algas kogu remont siduri töösilindri kinnijäämisega. Kaubanduskeskuse parklas jäi äkki siduripedaal põhja. Sidur oli lahutatud asendis. Uurisin veidi asja, koju vaja ju saada. Leidsin padja tagant 13 võtme ja keerasin siduri töösilindri hoopis küljest ära. Jätsin ta sinna alla vooliku külge rippuma ja sõitsin varuosapoodi. Selline asi oli letikaup. Kodus uus silinder alla ja kõik jälle OK.
Käsipidur oli praktiliselt olematu. Võtsin suurema trossilõtkuga ratta lahti ja panin käsipiduri hoovale plekisplini vahele. Nüüd sai Käsipiduri tööle.
Tagurpidikäigu tule pirn tuli ära vahetada. Seal oli tegelikult kontakti viga, aga sättides lõhkusin pirni hoopis ära. Enivei, nüüd töötab.
Tagumine pidurivoolik oli natuke paistes. Olin unustanud, mis vooliku sinna panin, originaal oli liialt lühike. Lõpuks selgus, et mosse 2141 esipiduri voolik. Tellimise peale toodi see poodi.
Pidurite õhutamise käigus pressisime tagumise pidurikolvi välja. Selgus, et tagaklotsid olid ikkagi liialt kulunud. Kiire klotside vahetus ja kõik korras.
Ülevaatus ka nüüdseks tehtud. Pole küll veel tähtaeg, aga kolm kuud võib ennem teha. Mure kaelast ära.
Kunagi hoiatati mind, et sõiduauto sidur ei pea kastikal vastu. Sellega aga probleeme pole.
Tagumisi rattalaagreid olen küll mõned vahetanud. Eks need saavad ka suuri koormusi. Teine kuluartikkel on tagapiduriklotsid. Sõiduautol kuluvad umbes kaks komplekti esiklotse samal ajal kui üks komplekt tagaklotse. Kastikal kipub see vastupidi olema.
Tegelikult algas kogu remont siduri töösilindri kinnijäämisega. Kaubanduskeskuse parklas jäi äkki siduripedaal põhja. Sidur oli lahutatud asendis. Uurisin veidi asja, koju vaja ju saada. Leidsin padja tagant 13 võtme ja keerasin siduri töösilindri hoopis küljest ära. Jätsin ta sinna alla vooliku külge rippuma ja sõitsin varuosapoodi. Selline asi oli letikaup. Kodus uus silinder alla ja kõik jälle OK.
C
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2861
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Palju ilustavad oma autosid igatsorti vidinatega. Tahtsin teha kastikale antitiiba. No Lada antitiib tehakse ikke vineerist. Kruvisin detailid kokku ja tahtsin neid kuidagi auto külge kinnitada. Kinnitus peab olema hästi tugev, kuna kiirused on suured ja sellega seoses ka jõud.
Olen näinud tänaval raske alusega liiklusmärke. Mõtlesin siis ka oma ehitise kasti külge betooniga kinni valada. Kuna märgid on tänaval tugeva tuule pärast tihti küljeli, siis otsustasin teha hoidja hästi raske. No 125kg peaks ju hoidma küll.
Valasin siis alumise osa kenasti täis ja vibreerisin korralikult tihedaks. Praegu kivistub. Mingil päeval saab ka proovisõidu ära teha. Ega toimetamine polegi nii tähtis, peaasi, et seff välja näeks.
Tiib.JPG-thumb.jpg
Olen näinud tänaval raske alusega liiklusmärke. Mõtlesin siis ka oma ehitise kasti külge betooniga kinni valada. Kuna märgid on tänaval tugeva tuule pärast tihti küljeli, siis otsustasin teha hoidja hästi raske. No 125kg peaks ju hoidma küll.
Valasin siis alumise osa kenasti täis ja vibreerisin korralikult tihedaks. Praegu kivistub. Mingil päeval saab ka proovisõidu ära teha. Ega toimetamine polegi nii tähtis, peaasi, et seff välja näeks.
Tiib.JPG-thumb.jpg
C
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2861
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Teise külje pealt ka, et pilt kenasti selge oleks.
Talvel on seda antitiiba hädasti vaja ju.
Anti-anti tiib.JPG-thumb.jpg
Talvel on seda antitiiba hädasti vaja ju.
Anti-anti tiib.JPG-thumb.jpg
C
-
--motomees-
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 11
- Liitunud: 19 Juun 2012 11:44
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2861
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Mõlemad vastused on õiged. Tühja kastiga on lumega võimatu sõita. Auto tuleb "käekõrvale" võtta. Maalt ei saanud enam muidu tulema, kui panin töötava mootoriga käigu sisse ja siis läksin autoga koos teele.-motomees- kirjutas:... kas see lisaraskuseks, või mehed ehitavad miskit põnevat jälle ?
Koju tulles viskakin praeguse projektika rattad kasti. Nii oli vähemalt võimalik liigelda.
Eelnevad aastad olen kasutanud igatsorti raskusi. Algul olid liivakotid. Kui need katki läksid, siis jätsin tihti koorma peale. Pool talve sõitsin sama puukoormaga. Pole teda lihtsalt maha võtnud.
Betoonraskuse plaan oli ammu juba. Pole teda viitsinud ainult teostada. Sellise variandiga on 125kg kõige suurem effekt, kuna see asub kõige taga. Pole ka mingit ohtu liikuma hakkamiseks. Tagaluuki on vist natuke raske liigutada, aga küll saan hakkama. Kastika funktsioon jäi sedasi ka alles, saab vajalikke asju vedada.
C
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 914
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
Mota "kuulitökkest".
Eelmine kord kui mul külas käis, tühja kastiga, jäi ärasöites märjale murule jutt maha. No lihtsalt ei läinud masin paigast ilma kaapimata, mota ju lükkas hiljem käekörval et hoo-peale saada. Seekord oli masin märjale murule "naelutatud".
125kg001.jpg-thumb.jpg
Eelmine kord kui mul külas käis, tühja kastiga, jäi ärasöites märjale murule jutt maha. No lihtsalt ei läinud masin paigast ilma kaapimata, mota ju lükkas hiljem käekörval et hoo-peale saada. Seekord oli masin märjale murule "naelutatud".
125kg001.jpg-thumb.jpg
Arrogance diminishes wisdom.
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 914
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
Lisaraskusega luuk täitsa avatav, aint kinnipanemisega tuleb töstja nippe kasutada, et seljale mitte liiga teha:
125kg002.jpg-thumb.jpg
125kg003.jpg-thumb.jpg
125kg002.jpg-thumb.jpg
125kg003.jpg-thumb.jpg
Arrogance diminishes wisdom.