21051, Madmur, 1982
21051, Madmur, 1982
- madmur
- Foorumi haldaja
- Postitusi: 191
- Liitunud: 07 Dets 2010 15:02
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2105
- Kontakt:
Karbil on tõesti mõned ebatasasused. Eeltöö kvaliteet ei ole päris see, mis ta võiks olla ja selliseid vimkasid on kahjuks mujalgi.
Veidi päästab, et karbid ja põlle ääred on kivikaitsmega üle tehtud.
Ei puudunud ma Ladaklubi 10 sünnipäevalt põhjuseta. Pikemas perspektiivis tundus mõistlikum laupäeva garages veeta, et järgmistele üritustel saaks juba enda autoga kohale veereda.
Asjad nüüdseks nii kaugel, et autol hääl sees ja esimesed 2 liitrit bensiinigi ära põletatud. Sätted tahavad veel seadistamist. Mootor ei käi ilma tooreta ja tossab päris korralikult.
[bbvideo=560,315]https://www.youtube.com/watch?v=w-dvxf_ ... e=youtu.be[/bbvideo]
Veidi päästab, et karbid ja põlle ääred on kivikaitsmega üle tehtud.
Ei puudunud ma Ladaklubi 10 sünnipäevalt põhjuseta. Pikemas perspektiivis tundus mõistlikum laupäeva garages veeta, et järgmistele üritustel saaks juba enda autoga kohale veereda.
Asjad nüüdseks nii kaugel, et autol hääl sees ja esimesed 2 liitrit bensiinigi ära põletatud. Sätted tahavad veel seadistamist. Mootor ei käi ilma tooreta ja tossab päris korralikult.
[bbvideo=560,315]https://www.youtube.com/watch?v=w-dvxf_ ... e=youtu.be[/bbvideo]
-
kkriss-sten
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 213
- Liitunud: 15 Aug 2011 14:36
- Asukoht: Keila
- Autod: lada 21063 85a
Tagumine pütt on mu mäletamist mööda Red Back(kirjutati vist nii) toodang. Neid leidub veel siin klubiliste autode all. Põhimõtteliselt sama väljalase nagu mul kopikal, aga resonaator vähe teine.
Video järgi tundub küll väga viisaka ja maheda häälega.
Video järgi tundub küll väga viisaka ja maheda häälega.
Lower your standards and you'll never be disappointed!
- madmur
- Foorumi haldaja
- Postitusi: 191
- Liitunud: 07 Dets 2010 15:02
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2105
- Kontakt:
Nii siis kevad õues ja mina ärateenitud nädalasel puhkusel:)
Auto läks esmaspäeval taas värvimisse ja kerega palju nokitseda ei saa. Samas on see hea võimalus tegeleda muu pudi-padiga.
Vahepeal olen siis 07'st saadud armatuuri ja kesk-konsooli kõlaririidega katnud. Värvi lisamiseks sai ostetud ka veidi ruudulist riiet, millega osad detailid katsin. Värvivalik sai tehtud sellest, et esialgu lähevad sisse 05 pruunid istmed, mis näeksid muidu suures mustuses veidi kohtlased välja.
Täna sain liivapritsist kätte ka veljed, mis said taas valge kuue.
Ostlemise tulemusena on nüüd olemas ka korralik akujuhe aku taha viimiseks, uus aku, kõlarid ja makk.
Kui auto veel kodus oli, sai pagasiruum ära krunditud. Suurema kiire möödumisel tuleks sinna ilmselt mingi polster meisterdada.
Veidi olen jõudnud ka stangedelt vana värvi maha kraapida, et need taas mustaks värvida.
Tahaks nädala lõpuks jõuda nii kaugele, et enamik sisustusest oleks lapi ja pilguga üle käidud, et edasi oleks ainult kokkuladumise vaev.
Auto läks esmaspäeval taas värvimisse ja kerega palju nokitseda ei saa. Samas on see hea võimalus tegeleda muu pudi-padiga.
Vahepeal olen siis 07'st saadud armatuuri ja kesk-konsooli kõlaririidega katnud. Värvi lisamiseks sai ostetud ka veidi ruudulist riiet, millega osad detailid katsin. Värvivalik sai tehtud sellest, et esialgu lähevad sisse 05 pruunid istmed, mis näeksid muidu suures mustuses veidi kohtlased välja.
Täna sain liivapritsist kätte ka veljed, mis said taas valge kuue.
Ostlemise tulemusena on nüüd olemas ka korralik akujuhe aku taha viimiseks, uus aku, kõlarid ja makk.
Kui auto veel kodus oli, sai pagasiruum ära krunditud. Suurema kiire möödumisel tuleks sinna ilmselt mingi polster meisterdada.
Veidi olen jõudnud ka stangedelt vana värvi maha kraapida, et need taas mustaks värvida.
Tahaks nädala lõpuks jõuda nii kaugele, et enamik sisustusest oleks lapi ja pilguga üle käidud, et edasi oleks ainult kokkuladumise vaev.
- Manused
-
- veljed.jpg (123.64 KiB) Vaadatud 28442 korda
-
- laual.jpg (214.37 KiB) Vaadatud 28442 korda
-
- konsool.jpg (269.44 KiB) Vaadatud 28442 korda
-
- kolmik.jpg (411.18 KiB) Vaadatud 28442 korda
Esimene reaktsioon oli korralik facepalm, aga kui pilte nägin, siis võtsin käe nöost ära.. Mõnus retro hõnguline.madmur kirjutas: Värvi lisamiseks sai ostetud ka veidi ruudulist riiet, millega osad detailid katsin.
Velgedele läks jah väga vale asi peale..
Lower your standards and you'll never be disappointed!
- madmur
- Foorumi haldaja
- Postitusi: 191
- Liitunud: 07 Dets 2010 15:02
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2105
- Kontakt:
You got to learn to love it - Reedikuga naljatamisi mõtlesime, et autoga peaks kaasas käima ka samast materjalist sõitmise lühkarid ja soni.. aga see selleks. Need paneelid lähevad ilmselt mingi hetk ümbertegemisele, kui aega istmetele uued katted õmmelda.reiner kirjutas:Esimene reaktsioon oli korralik facepalm, aga kui pilte nägin, siis võtsin käe nöost ära.. Mõnus retro hõnguline.madmur kirjutas: Värvi lisamiseks sai ostetud ka veidi ruudulist riiet, millega osad detailid katsin.
Velgedele läks jah väga vale asi peale..
Facepalm siis hoopis värvivalikule. Oleks eile pidanud ikka rohkem uurima, mis tehnoloogiaga mõttekam värvida. Hetkel enam uuesti liivapritsi ei kipu.
On ideid millega plastik stanget viimistleda?
Lihvimisest jääb paratamatult osa pinnast nö originaal "apelsiinikooreks" osa pinda aga sile.
Eks näis, kui hästi krunt seda täidab aga ise mõtlesin kivikaitsmega üle teha, mis peaks üsna hea täitvusega olema ja seejärel siis see veel omakorda üle värvida.
- madmur
- Foorumi haldaja
- Postitusi: 191
- Liitunud: 07 Dets 2010 15:02
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2105
- Kontakt:
Kolmapäeval sain auto taas värvimisest kätte ja iga külge pandud jupp pakub juba puhast rõõmu.
Kuigi endiselt on hulgaliselt iluvigu on värv õnneks ühtlane. Kaugelt kõlbab vaadata küll
07 stangede korrastamisest loobusin. Kroomliistud on kohutavas seisus ja plastik tahab ka hulgaliselt töötunde. Otsin veerennist uued 07 stanged - liiste paraku kohapeal polnud ja laos olla kõik defektiga. Kui kellelgi peaks olema sirgeid liiste pakkuda siis võib julgelt teada anda. Kroom võib olla koorunud.
Kas kroomliistudetta stange vajub kiirelt lääpa ?
Kuigi endiselt on hulgaliselt iluvigu on värv õnneks ühtlane. Kaugelt kõlbab vaadata küll
07 stangede korrastamisest loobusin. Kroomliistud on kohutavas seisus ja plastik tahab ka hulgaliselt töötunde. Otsin veerennist uued 07 stanged - liiste paraku kohapeal polnud ja laos olla kõik defektiga. Kui kellelgi peaks olema sirgeid liiste pakkuda siis võib julgelt teada anda. Kroom võib olla koorunud.
Kas kroomliistudetta stange vajub kiirelt lääpa ?
- madmur
- Foorumi haldaja
- Postitusi: 191
- Liitunud: 07 Dets 2010 15:02
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2105
- Kontakt:
Mõned päevad enne Campi on autol olemas ülevaatus ja täna tegin esimese pikema testisõidu.
Juuli alguses oli mu töömoraal all-time-low. Ebaõnne kogesin pea iga tööga. Lage liimides jäi mõni koht liimist puutumata ja külge pannes sai avastatud, et riie ripub. Riidega kaetud armatuurile pani kass küüned külge ja klaaside tõstukite kinnitused ei pidanud ka pärast 4. korda liimimist. Põllelisa oli veidi vildakas (pole hetkel külge pandud), rariteetsemate kruvide/mutrite leidmiseks sai tund aega erinevaid karpe läbi lapatud jne...ja peale seda kõike tahad ju ometi asju korralikult teha ja auto asap valmis saada. Sellest ilmselt ka vähene aktiivsus foorumis - polnud lihtsalt suuri edusamme millest pajatada.
Kõvem sprint toimus viimasel kahel nädalal. Eelmine nädal sai põhiliselt mootori ja eletkriga tegeletud. Suur aeg läks just elektrile. Kuna endal kokkupuude sellega puudub täielikult ja isa ka ei mäleta nema vene masinate eripärasid, siis on see ilmselt ka mõistetav.
Märksõnadeks on üks vigane kaitsmeplokk, üleliigne relee kaitsmeplokis, vigane süütelukk, oksüdeerunud kaitsmed ja pistiku vales pesas olev juhe. Õnneks pani abivalmis naabrimees käed külge ja ülevaatuseks sai kõik vead korda. Ma poleks iial ise suutnud tuvastada, et tagurdustuli ja tagaklaasi soojendus ei tööta vigase süüteluku pärast või, et 05'l ei tööta signaal releega.
Teha on veel palju ning pimedate talveõhtute sisustamisega probleeme ei ole. Esmajärjekorras tuleks üle vaadata käigukast, mis undab veidi ning tagumised uksed korralikult ära timmida. Kaugemas tulevikus tuleks salongis veidi asju sättida, mootoriruum uuesti värvida jne. Praegu on aga peamine, et auto on tänavakõlbulik.
Üritan lähiajal mõne pildi üles seada.
Cämbini siis!
Juuli alguses oli mu töömoraal all-time-low. Ebaõnne kogesin pea iga tööga. Lage liimides jäi mõni koht liimist puutumata ja külge pannes sai avastatud, et riie ripub. Riidega kaetud armatuurile pani kass küüned külge ja klaaside tõstukite kinnitused ei pidanud ka pärast 4. korda liimimist. Põllelisa oli veidi vildakas (pole hetkel külge pandud), rariteetsemate kruvide/mutrite leidmiseks sai tund aega erinevaid karpe läbi lapatud jne...ja peale seda kõike tahad ju ometi asju korralikult teha ja auto asap valmis saada. Sellest ilmselt ka vähene aktiivsus foorumis - polnud lihtsalt suuri edusamme millest pajatada.
Kõvem sprint toimus viimasel kahel nädalal. Eelmine nädal sai põhiliselt mootori ja eletkriga tegeletud. Suur aeg läks just elektrile. Kuna endal kokkupuude sellega puudub täielikult ja isa ka ei mäleta nema vene masinate eripärasid, siis on see ilmselt ka mõistetav.
Märksõnadeks on üks vigane kaitsmeplokk, üleliigne relee kaitsmeplokis, vigane süütelukk, oksüdeerunud kaitsmed ja pistiku vales pesas olev juhe. Õnneks pani abivalmis naabrimees käed külge ja ülevaatuseks sai kõik vead korda. Ma poleks iial ise suutnud tuvastada, et tagurdustuli ja tagaklaasi soojendus ei tööta vigase süüteluku pärast või, et 05'l ei tööta signaal releega.
Teha on veel palju ning pimedate talveõhtute sisustamisega probleeme ei ole. Esmajärjekorras tuleks üle vaadata käigukast, mis undab veidi ning tagumised uksed korralikult ära timmida. Kaugemas tulevikus tuleks salongis veidi asju sättida, mootoriruum uuesti värvida jne. Praegu on aga peamine, et auto on tänavakõlbulik.
Üritan lähiajal mõne pildi üles seada.
Cämbini siis!
- Manused
-
- 2 (2).jpg (132.68 KiB) Vaadatud 28441 korda
-
- 2 (1).jpg (142.56 KiB) Vaadatud 28441 korda
- madmur
- Foorumi haldaja
- Postitusi: 191
- Liitunud: 07 Dets 2010 15:02
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2105
- Kontakt:
Autol nüüd nädalapäevad kindlustus taas olemas ja olen sellega igapäevaselt ringi liikunud. Kilometraaži on juurde tulnud kusagil 200 km'i.
Toimib ilusasti ja hetkel suuremaid probleeme pole. Garagest välja võttes jäi suurpuhastus tegemata ja autol siiani talvetolm peal. Puhkuse aeg üritan vea parandada. Samuti vahetan ilmselt ära käigukasti, mis undab juba eelmisest aastast ja tuleb välja mõelda, mida summuti keskmise pütiga teen. On teine nii madalal, et jään põhimõtteliselt kõigi lamavate politseinike peale kinni, kui ettevaatlikult ei sõida.
Esmasel käivitamisel selgus ka, et karburaatorit timmides võiks minekut oluliselt parandada. Tühikäigu sain korda aga üks lõõr liigub väga raskelt.
Mõned eelmine pühapäev tehtud pildid ka:
Toimib ilusasti ja hetkel suuremaid probleeme pole. Garagest välja võttes jäi suurpuhastus tegemata ja autol siiani talvetolm peal. Puhkuse aeg üritan vea parandada. Samuti vahetan ilmselt ära käigukasti, mis undab juba eelmisest aastast ja tuleb välja mõelda, mida summuti keskmise pütiga teen. On teine nii madalal, et jään põhimõtteliselt kõigi lamavate politseinike peale kinni, kui ettevaatlikult ei sõida.
Esmasel käivitamisel selgus ka, et karburaatorit timmides võiks minekut oluliselt parandada. Tühikäigu sain korda aga üks lõõr liigub väga raskelt.
Mõned eelmine pühapäev tehtud pildid ka:
- madmur
- Foorumi haldaja
- Postitusi: 191
- Liitunud: 07 Dets 2010 15:02
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2105
- Kontakt:
Ära sa märgi - ongi minu lada:lol Tänan viitamast.Kytt kirjutas:Tahtsin just teema üles kaevata, uurimaks ega konkreetne auto telesaates "Krimi" pikalt interviu taustal ei figureerinud.
Õnneks siis pargib kenasti tööjuures, mitte ei osale mõnes kuriteoepisoodis.
- Manused
-
- krimi.png (317.46 KiB) Vaadatud 28438 korda
- madmur
- Foorumi haldaja
- Postitusi: 191
- Liitunud: 07 Dets 2010 15:02
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2105
- Kontakt:
Re: 21051, Madmur, 1982
Palju aega viimasest postist möödas, peaks väikse update tegema.
2015. a sai viimati auto kallal midagi tehtud. Sai siis seest veidi nokitsetud (uued istmed, keskkonsool) ja uued veljed alla pandud.
Sellises seisus käis ta ka 15 aasta kämpil. Kuna uued veljed, väga positiivset tagasiset tol korral ei saanud, tuleb vist uued plekid alla otsida.
Sel korral küll vist 14", sest rehv peal korralik.
2016. oli muude toimetamiste aasta ja autot sai vist mõned korrad käima pandud ja ringi liigutatud aga see ka kõik.
Täna auto sellises seisus, et tahaks juba värviparandusi ja enda "maitse" ka niipalju muutunud, et nii mõnigi detail tahaks seest ja väljast muutmist.
Loodetavasti leian 2017 aasta rohkem aega, sest tahtmist ja ideid on küll.
Et päris mõttetu post poleks,
lisan ühe netiavarustest leitud pildi. Tundub, et naabrimees on autost pildi teinud ja wikipeediasse üles laadinud )
[/url]
2015. a sai viimati auto kallal midagi tehtud. Sai siis seest veidi nokitsetud (uued istmed, keskkonsool) ja uued veljed alla pandud.
Sellises seisus käis ta ka 15 aasta kämpil. Kuna uued veljed, väga positiivset tagasiset tol korral ei saanud, tuleb vist uued plekid alla otsida.
Sel korral küll vist 14", sest rehv peal korralik.
2016. oli muude toimetamiste aasta ja autot sai vist mõned korrad käima pandud ja ringi liigutatud aga see ka kõik.
Täna auto sellises seisus, et tahaks juba värviparandusi ja enda "maitse" ka niipalju muutunud, et nii mõnigi detail tahaks seest ja väljast muutmist.
Loodetavasti leian 2017 aasta rohkem aega, sest tahtmist ja ideid on küll.
Et päris mõttetu post poleks,
lisan ühe netiavarustest leitud pildi. Tundub, et naabrimees on autost pildi teinud ja wikipeediasse üles laadinud )
[/url]
- madmur
- Foorumi haldaja
- Postitusi: 191
- Liitunud: 07 Dets 2010 15:02
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2105
- Kontakt:
Re: 21051, Madmur, 1982
Et auto pärs kompostiunnikuks ei kõduneks otsustasin käed taskust välja võtta ja pjatjorka taas tööde nimekirja lisada.
Kõigepealt minujaoks kõige võõram ja esialgu ka kõige mustem töö st. mootor.
Vedasin kuurialla ajajooksul tekkinud kaks 2103 tähisega mootorit tuppa, et nende hingeeludega lähemalt tutvust teha. Idee on selline mootor kokku saada, mis ostukeskuste parklatesse loike maha ei jätaks, liialt õli ei rüüpaks ja pakuks muretuid kilomeetreid.
Suuremaid võimsusnäitajaid teadlikult taga ei hakka ajama. Originaalilähedus nagu selle auto puhul ikka pole oluline. Võiks ju ka puurimise, vändalihvi jm peale mõelda, kui keegi suudab mõne inimese kontakti jagada, kus selle töö eest minu auto mitmekordset turuväärtust ei küsiks.
Kahes üks on pärit kunagi doonoriks toodud 07 pealt (edaspidi M1), on tiba komplektsem ning nö. "sõitvalt autolt"
Teise ajalugu mulle täiesti teadmata (edasipidi M2).
Ohtra WD40 abil käis lammutamine mõlema puhul üpris lihtsalt.
Esimesed tähelepanekud:
M1: Plokil 2103, üksik M ja õlifiltri juures sisselöödud 2103 8604756.
Sees olnud õli oli ploki seinad, ploki kaane jm ühtlase musta pigilaadse kihi alla peitnud (ilmselt eelajaloolise õliga sõitnud?).
Ketipinguti oli metallini läbi kulunud ja ka karteri põhjast võid leida metallitükke. Väntvõlli üks saale oli ussitanud (augud sees), väntvõllil õrnad sooned.
Sees 76mm kolvid märkega 1 B0? Pole kahjuks nii täpset mõõteriista, et mikromeetreid mõõta aga tähis viitab esimesele remontmõõdule?
Silindrid paistsid siledad, kuid kolvid loksusid.
M2: Plokil 2103, üksik A, number 1595 ja õlifiltri juures kirja ei leidnud, ka värvi mahahõõrumisel (puhastamise järgne pilt jäi tegemata)
Sees oli küllalt puhas õli, detailid sai lapiga tõmmates õlist koheselt puhtaks. Väntvõll paistis esimesel vaatlusel kena ja soonteta.
Sees 79mm kolvid märkega sp 0,04, silindritel hoonimisjäljed. Ilmselt puuritud mootor. Pealt oli puudu nukkvõll.
Kaaned erineva tähisega 21011-1003015-10(M1) ja 21011-1003015(M2)
Kui kellegile see midagi rohkem ütleb, siis M1 käis generaatori kronstein kahe, M2 kolme poldiga kinni.
M2 tundub muidugi esmapilgul paremas seisus olevat, kuid kuna ei tea, miks ta seisma on jäänud, siis olen esialgu ettevaatlik.
Järgmine kord lähenen detailidele bensiini, lapi, traatharja, relaka, atsetooni ja teab mis muuga, et puhtaks saada, et olukorrast parem pilt saada.
Täpsem mõõteriist tuleks ka hankida.
Kui keegi tahab kaasa rääkida, et mida ma mootorite puhul kindlasti jälgima valikul, siis kõik soovitused/tähelepanekud oodatud.
Et mootorit osandades tuli ootamatult teatrisse joosta, ei jõudnud detailsemaid pilte teha. Väike valik spoileris:
Kõigepealt minujaoks kõige võõram ja esialgu ka kõige mustem töö st. mootor.
Vedasin kuurialla ajajooksul tekkinud kaks 2103 tähisega mootorit tuppa, et nende hingeeludega lähemalt tutvust teha. Idee on selline mootor kokku saada, mis ostukeskuste parklatesse loike maha ei jätaks, liialt õli ei rüüpaks ja pakuks muretuid kilomeetreid.
Suuremaid võimsusnäitajaid teadlikult taga ei hakka ajama. Originaalilähedus nagu selle auto puhul ikka pole oluline. Võiks ju ka puurimise, vändalihvi jm peale mõelda, kui keegi suudab mõne inimese kontakti jagada, kus selle töö eest minu auto mitmekordset turuväärtust ei küsiks.
Kahes üks on pärit kunagi doonoriks toodud 07 pealt (edaspidi M1), on tiba komplektsem ning nö. "sõitvalt autolt"
Teise ajalugu mulle täiesti teadmata (edasipidi M2).
Ohtra WD40 abil käis lammutamine mõlema puhul üpris lihtsalt.
Esimesed tähelepanekud:
M1: Plokil 2103, üksik M ja õlifiltri juures sisselöödud 2103 8604756.
Sees olnud õli oli ploki seinad, ploki kaane jm ühtlase musta pigilaadse kihi alla peitnud (ilmselt eelajaloolise õliga sõitnud?).
Ketipinguti oli metallini läbi kulunud ja ka karteri põhjast võid leida metallitükke. Väntvõlli üks saale oli ussitanud (augud sees), väntvõllil õrnad sooned.
Sees 76mm kolvid märkega 1 B0? Pole kahjuks nii täpset mõõteriista, et mikromeetreid mõõta aga tähis viitab esimesele remontmõõdule?
Silindrid paistsid siledad, kuid kolvid loksusid.
M2: Plokil 2103, üksik A, number 1595 ja õlifiltri juures kirja ei leidnud, ka värvi mahahõõrumisel (puhastamise järgne pilt jäi tegemata)
Sees oli küllalt puhas õli, detailid sai lapiga tõmmates õlist koheselt puhtaks. Väntvõll paistis esimesel vaatlusel kena ja soonteta.
Sees 79mm kolvid märkega sp 0,04, silindritel hoonimisjäljed. Ilmselt puuritud mootor. Pealt oli puudu nukkvõll.
Kaaned erineva tähisega 21011-1003015-10(M1) ja 21011-1003015(M2)
Kui kellegile see midagi rohkem ütleb, siis M1 käis generaatori kronstein kahe, M2 kolme poldiga kinni.
M2 tundub muidugi esmapilgul paremas seisus olevat, kuid kuna ei tea, miks ta seisma on jäänud, siis olen esialgu ettevaatlik.
Järgmine kord lähenen detailidele bensiini, lapi, traatharja, relaka, atsetooni ja teab mis muuga, et puhtaks saada, et olukorrast parem pilt saada.
Täpsem mõõteriist tuleks ka hankida.
Kui keegi tahab kaasa rääkida, et mida ma mootorite puhul kindlasti jälgima valikul, siis kõik soovitused/tähelepanekud oodatud.
Et mootorit osandades tuli ootamatult teatrisse joosta, ei jõudnud detailsemaid pilte teha. Väike valik spoileris:
► Näita Spoilerit
- Manused
-
- reede.jpg (265.3 KiB) Vaadatud 24887 korda