Probleemid PIDURITEGA (vahetamine, õhutamine, know how'd jne.)

Probleemid PIDURITEGA (vahetamine, õhutamine, know how'd jne.)

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Alfist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 349
Liitunud: 03 Okt 2007 20:36
Asukoht: Tallinn
Autod: Vaz 21011,Audi 100 2.3E -89,Alfa Romeo 166 3.0 Twin Spark

#461

Postitus Postitas Alfist » 25 Jaan 2008 17:53

Algselt postitas: MuKi14
Algselt postitas: Alfist
Tegu siis mingi spets materjalist silndriga,et kinni ei jää või?:puzzled
Kust sa selle välja lugesid? :yllatunud


Kuskilt olen kuulnud,see pärast ta nii kallis ongi:rolleyes
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia

Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3915
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

#462

Postitus Postitas logman » 25 Jaan 2008 19:13

Kuulmine ei maksa midagi ja hind ei tähenda kah alati kvaliteeti.
Palju loeb õli, mida kasutad ja sellesama õli kvaliteet.
Miks kolvid kinni hakkavad jääma? Harutad kinnikiilunud või halvasti liikuva kolviga silindri lahti ja saad teada. Süsteemi on kuidagi sattunud vesi, kondents. See tekib iseenesest - külma-kuuma-külma-kuuma ja ongi kuramus tasapisi platsis. Aitab piduriõli õigeaegne vahetamine. Tavaliselt arvatakse, et pole tarvis, pähh.... On ikka küll.

Alfist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 349
Liitunud: 03 Okt 2007 20:36
Asukoht: Tallinn
Autod: Vaz 21011,Audi 100 2.3E -89,Alfa Romeo 166 3.0 Twin Spark

#463

Postitus Postitas Alfist » 25 Jaan 2008 19:17

Algselt postitas: logman
Kuulmine ei maksa midagi ja hind ei tähenda kah alati kvaliteeti.
Palju loeb õli, mida kasutad ja sellesama õli kvaliteet.
Miks kolvid kinni hakkavad jääma? Harutad kinnikiilunud või halvasti liikuva kolviga silindri lahti ja saad teada. Süsteemi on kuidagi sattunud vesi, kondents. See tekib iseenesest - külma-kuuma-külma-kuuma ja ongi kuramus tasapisi platsis. Aitab piduriõli õigeaegne vahetamine. Tavaliselt arvatakse, et pole tarvis, pähh.... On ikka küll.


Tänud logman sain nats targemaks selle jutuga,kuid selles Budwegi toodangus ma kindel ei olegi,et ta parem on;)
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".

Insener ja disainer Orazio Satta Puglia

markus_m
Foorumi kasutaja
Postitusi: 21
Liitunud: 08 Okt 2007 19:07
Asukoht: Tallinn, Laagri
Autod: VAZ 21063

#464

Postitus Postitas markus_m » 25 Jaan 2008 20:27

Ma tahan pidurirõhuregulaatori vahelt ära võtta ja eest otse toru taha viia, kuid tahaks teada toru pikkust peasilindrist --> tagasilla külge mineva vooliku otsani, äkki keegi teab / on ise mõõtnud?

Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

#465

Postitus Postitas GTA » 25 Jaan 2008 21:00

Seda toru on poest saadagi, kui regulaatorini ei vea, siis jätkub täpselt tagasilla ette vedamiseks.
...Aga ÜV mehed ei arva sellisest ratsimisest midagi head. Muideks, minul pole nende kinnijäämisega probleeme olnud - Neva asemel on leiutatud ka paremaid piduriõlisid, mis niivõrd hüdrofiilsed enam pole.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme

Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3915
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

#466

Postitus Postitas logman » 25 Jaan 2008 21:55

Lugesin nats aega tagasi ühest vene foorumist, et külma ilmaga on hommikul piduripedaal kange ja sujuv pidurdamine raskendatud - algul ei võta ja siis tugevamal muljumisel rattad blokeeruvad. Peale mõningast sõitu kõik OK. Neil seal pea kolmekümnesed pakased :P.
Ka sellisel juhul on tegu liigselt vett imanud piduriõliga. Tasub kõrvataha panna.

markus_m
Foorumi kasutaja
Postitusi: 21
Liitunud: 08 Okt 2007 19:07
Asukoht: Tallinn, Laagri
Autod: VAZ 21063

#467

Postitus Postitas markus_m » 27 Jaan 2008 04:14

Algselt postitas: GTA
Seda toru on poest saadagi, kui regulaatorini ei vea, siis jätkub täpselt tagasilla ette vedamiseks.
...Aga ÜV mehed ei arva sellisest ratsimisest midagi head. Muideks, minul pole nende kinnijäämisega probleeme olnud - Neva asemel on leiutatud ka paremaid piduriõlisid, mis niivõrd hüdrofiilsed enam pole.

01 toru, st ilma võimuta, ulatab 06-l sillani täpselt jah?
Vedelik on mul dot-4 ja mitmeid kordi juppe vahetades välja vahetatud.

nonoh
Suletud kasutaja
Postitusi: 1
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

#468

Postitus Postitas nonoh » 05 Veebr 2008 20:48

mul mure, et ei saa 01 vasakpoolset trummlit poolteljelt maha. roostesurma olen palju lasknud ja seista ka lasknud. kuidagi ei taha tulla.

Võta sellesama teema lehekülg 2 lahti ja loe sealt!

[Muudetud: 5-2-2008 logman]

Kasutaja avatar
teitur
Aasta Projekt
Postitusi: 259
Liitunud: 09 Mär 2008 00:10
Asukoht: Kärdla
Autod: 2105,2107

#469

Postitus Postitas teitur » 15 Juul 2008 19:35

Olen lugenud, et piduritest saab õhu välja kui nippel lahti teha ja ülevalt koguaeg peale valada õli, siis voolab uus õli süsteemi ja lükkab õhu välja.

Küsimus siis selline, et kas nii ka saab kui ülevalt potsik täis panna, alt nippel lahti ja siis potsikusse survet anda? Peaks nagu kiirendam seda protsessi või jääb seal mingi asi takistama?:puzzled

jukii
Foorumi kasutaja
Postitusi: 367
Liitunud: 05 Nov 2006 22:39
Asukoht: viljandi
Autod: 2101, 2107

#470

Postitus Postitas jukii » 15 Juul 2008 23:06

ei nii vast ei saa ikka. sest muidu teeksid kõik nii. :D

nagu ennem eespool via ütles et Pumpad, hoiad, abiline keerab nipli lahti ja keerab kinni kui pedaal vajunud.

endal selline probleem. panin taha golfi kettad ja sadulad. nüüd sõites ja proovides ei võta eriti rattaid loha. esimesed võtavad ja väga hästi ikka. tugevalt vajutades natukene võtab juhipoolset tagumist aga teist üldse mitte. panin käsipiduri süsteemi ka peale. see nagu venib ja ka ei võta korralikult kinni ikka. pingutasin käsipiduri nii umbes ära et võtaks, aga siis võtab kah kui kang täiesti üleval ja kui maas on kässar siis nagu oleks peal, ei vabasta, nagu kangi käik on liiga pikk. kuigi on olemas ka golfi kang.on kellegil mingi hea idee ? rõhuregulaator mõjub siis niipalju ? või võib midagi muud olla?

Kasutaja avatar
MuKi14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1149
Liitunud: 01 Veebr 2007 21:41
Asukoht: Järvakandi, Pärnu
Autod: [b]2106 1.6 SL[/b], BMW 525d

#471

Postitus Postitas MuKi14 » 30 Juul 2008 01:56

Äkki keegi teab kas poes on müüa voolikuid, mis esimise pidurisupordil ühest töösilindrist teise töösilindrisse lähevad ? (Kõigeparem oleks kui saaks netist tellida) Veel oleks soov teada saada, kas tagumist piduriregulaatorit on vaja, et üv-lt läbi saada ? et kasutaks õhutamis nippe, et päris loha tagumised ei võta...

[Muudetud: 29-7-2008 MuKi14]

jukii
Foorumi kasutaja
Postitusi: 367
Liitunud: 05 Nov 2006 22:39
Asukoht: viljandi
Autod: 2101, 2107

#472

Postitus Postitas jukii » 30 Juul 2008 09:28

rõhuregulaatorit ei ole. voolikut tahad eseste supordite vahel ühendada ? niipikka voolikut ei ole. aga ostad toru ja otsadesse paned vooliku, siis saab esimesi rattaid pöörata ka. ennem mõõdad ära kui pikka enamvähem vaja oleks, võid osta selle toru ka mis peasilindrist taharõhuregulaatorisse läheb, see suht pikk.

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4897
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#473

Postitus Postitas olaaf » 30 Juul 2008 09:35

jukii-le soovituseks ainult peapumba vahetus tootlikuma vastu..
ühe töökäiguga ei jõua see pump sul piisavalt vedelikku taha lükata...


peapump peab pärinema kindlasti selliselt autolt millel taga juba ketaspidur!
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."

Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1034
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

#474

Postitus Postitas ToM » 30 Juul 2008 09:53

Algselt postitas: MuKi14
Äkki keegi teab kas poes on müüa voolikuid, mis esimise pidurisupordil ühest töösilindrist teise töösilindrisse lähevad ? (Kõigeparem oleks kui saaks netist tellida)

Milleks sellist asja vaja? Mõtled asendada selle toru supordi peal voolikuga?
m'kay

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4897
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#475

Postitus Postitas olaaf » 30 Juul 2008 10:45

seda juppi ei asendaks voolikuga juba ainuüksi temperatuuri pärast - support läheb ohtral pidurdamisel ikka suhteliselt soojaks.

saab ju teha custom vasktoru sinna...
Männiku laiali Garage

"90 percent of carb problems are ignition related.."

Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1034
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

#476

Postitus Postitas ToM » 30 Juul 2008 10:56

Suppordi pealseid vasktorusid poes ka saada ju;) Parema poole oma maksis 24.- paar nädalat tagasi
m'kay

Kasutaja avatar
MuKi14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1149
Liitunud: 01 Veebr 2007 21:41
Asukoht: Järvakandi, Pärnu
Autod: [b]2106 1.6 SL[/b], BMW 525d

#477

Postitus Postitas MuKi14 » 30 Juul 2008 12:36

Algselt postitas: ToM
Suppordi pealseid vasktorusid poes ka saada ju;) Parema poole oma maksis 24.- paar nädalat tagasi
Just seda ma mõtlesingi, lihtsalt väljendasin väheke valesti ennast... :p mul endal ka parem poolset vaja...



Aga nüüd rääkige, kas piduri regulaatorit on vaja, et üvlt läbi saada???

[Muudetud: 30-7-2008 MuKi14]

Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3915
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

#478

Postitus Postitas logman » 30 Juul 2008 12:50

Algselt postitas: MuKi14
...kas piduri regulaatorit on vaja, et üvlt läbi saada???


Nii ja naa :puzzled

Algselt postitas: SexSix
Võib tekkida probleeme,kui ülevaatajal on terav silm ja olekult punktuaalne.Tagasilla piduriregulaator peab olema.


http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=16092

[Muudetud: 30-7-2008 logman]

jukii
Foorumi kasutaja
Postitusi: 367
Liitunud: 05 Nov 2006 22:39
Asukoht: viljandi
Autod: 2101, 2107

#479

Postitus Postitas jukii » 30 Juul 2008 14:11

Algselt postitas: olaaf
jukii-le soovituseks ainult peapumba vahetus tootlikuma vastu..
ühe töökäiguga ei jõua see pump sul piisavalt vedelikku taha lükata...


peapump peab pärinema kindlasti selliselt autolt millel taga juba ketaspidur!


sain juba ülevaatuselt läbi :)

Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3915
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

#480

Postitus Postitas logman » 30 Juul 2008 18:16

Algselt postitas: jukii
sain juba ülevaatuselt läbi :)


Siis nähtavasti võid väheke rõhuregulaatorit peale timmida.
Mul samaraga oli sama lugu.
Pidurite kontrollstendis oli kõik hästi - seal asub auto kenasti balansis, aga sõidul pidurdades tõusis tagaots niipalju ülesse, et tagapiduri efektiivsus langes märgatavalt. Tänu sellele pikenes tunduvalt ka pidurdusteekond. Oleks linnavahel peaaegu ühele vanakesele pihta saanud kui esimesd loha jooksid ja tagapiduritest üldse tolku polnud.
Timmisin regulaatorit kangemaks ning peale seda oli lausa lust sõita.


Mine “Käigukast ja alusvanker”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] ja 5 külalist