Tänud logman sain nats targemaks selle jutuga,kuid selles Budwegi toodangus ma kindel ei olegi,et ta parem on;)Algselt postitas: logman
Kuulmine ei maksa midagi ja hind ei tähenda kah alati kvaliteeti.
Palju loeb õli, mida kasutad ja sellesama õli kvaliteet.
Miks kolvid kinni hakkavad jääma? Harutad kinnikiilunud või halvasti liikuva kolviga silindri lahti ja saad teada. Süsteemi on kuidagi sattunud vesi, kondents. See tekib iseenesest - külma-kuuma-külma-kuuma ja ongi kuramus tasapisi platsis. Aitab piduriõli õigeaegne vahetamine. Tavaliselt arvatakse, et pole tarvis, pähh.... On ikka küll.
Probleemid PIDURITEGA (vahetamine, õhutamine, know how'd jne.)
Probleemid PIDURITEGA (vahetamine, õhutamine, know how'd jne.)
-
aAlfist
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 349
- Liitunud: 03 Okt 2007 20:36
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Vaz 21011,Audi 100 2.3E -89,Alfa Romeo 166 3.0 Twin Spark
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
Seda toru on poest saadagi, kui regulaatorini ei vea, siis jätkub täpselt tagasilla ette vedamiseks.
...Aga ÜV mehed ei arva sellisest ratsimisest midagi head. Muideks, minul pole nende kinnijäämisega probleeme olnud - Neva asemel on leiutatud ka paremaid piduriõlisid, mis niivõrd hüdrofiilsed enam pole.
...Aga ÜV mehed ei arva sellisest ratsimisest midagi head. Muideks, minul pole nende kinnijäämisega probleeme olnud - Neva asemel on leiutatud ka paremaid piduriõlisid, mis niivõrd hüdrofiilsed enam pole.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4001
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Lugesin nats aega tagasi ühest vene foorumist, et külma ilmaga on hommikul piduripedaal kange ja sujuv pidurdamine raskendatud - algul ei võta ja siis tugevamal muljumisel rattad blokeeruvad. Peale mõningast sõitu kõik OK. Neil seal pea kolmekümnesed pakased .
Ka sellisel juhul on tegu liigselt vett imanud piduriõliga. Tasub kõrvataha panna.
Ka sellisel juhul on tegu liigselt vett imanud piduriõliga. Tasub kõrvataha panna.
-
mmarkus_m
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 21
- Liitunud: 08 Okt 2007 19:07
- Asukoht: Tallinn, Laagri
- Autod: VAZ 21063
01 toru, st ilma võimuta, ulatab 06-l sillani täpselt jah?Algselt postitas: GTA
Seda toru on poest saadagi, kui regulaatorini ei vea, siis jätkub täpselt tagasilla ette vedamiseks.
...Aga ÜV mehed ei arva sellisest ratsimisest midagi head. Muideks, minul pole nende kinnijäämisega probleeme olnud - Neva asemel on leiutatud ka paremaid piduriõlisid, mis niivõrd hüdrofiilsed enam pole.
Vedelik on mul dot-4 ja mitmeid kordi juppe vahetades välja vahetatud.
Olen lugenud, et piduritest saab õhu välja kui nippel lahti teha ja ülevalt koguaeg peale valada õli, siis voolab uus õli süsteemi ja lükkab õhu välja.
Küsimus siis selline, et kas nii ka saab kui ülevalt potsik täis panna, alt nippel lahti ja siis potsikusse survet anda? Peaks nagu kiirendam seda protsessi või jääb seal mingi asi takistama?:puzzled
Küsimus siis selline, et kas nii ka saab kui ülevalt potsik täis panna, alt nippel lahti ja siis potsikusse survet anda? Peaks nagu kiirendam seda protsessi või jääb seal mingi asi takistama?:puzzled
-
jjukii
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 368
- Liitunud: 05 Nov 2006 22:39
- Asukoht: viljandi
- Autod: 2101, 2107
ei nii vast ei saa ikka. sest muidu teeksid kõik nii.
nagu ennem eespool via ütles et Pumpad, hoiad, abiline keerab nipli lahti ja keerab kinni kui pedaal vajunud.
endal selline probleem. panin taha golfi kettad ja sadulad. nüüd sõites ja proovides ei võta eriti rattaid loha. esimesed võtavad ja väga hästi ikka. tugevalt vajutades natukene võtab juhipoolset tagumist aga teist üldse mitte. panin käsipiduri süsteemi ka peale. see nagu venib ja ka ei võta korralikult kinni ikka. pingutasin käsipiduri nii umbes ära et võtaks, aga siis võtab kah kui kang täiesti üleval ja kui maas on kässar siis nagu oleks peal, ei vabasta, nagu kangi käik on liiga pikk. kuigi on olemas ka golfi kang.on kellegil mingi hea idee ? rõhuregulaator mõjub siis niipalju ? või võib midagi muud olla?
nagu ennem eespool via ütles et Pumpad, hoiad, abiline keerab nipli lahti ja keerab kinni kui pedaal vajunud.
endal selline probleem. panin taha golfi kettad ja sadulad. nüüd sõites ja proovides ei võta eriti rattaid loha. esimesed võtavad ja väga hästi ikka. tugevalt vajutades natukene võtab juhipoolset tagumist aga teist üldse mitte. panin käsipiduri süsteemi ka peale. see nagu venib ja ka ei võta korralikult kinni ikka. pingutasin käsipiduri nii umbes ära et võtaks, aga siis võtab kah kui kang täiesti üleval ja kui maas on kässar siis nagu oleks peal, ei vabasta, nagu kangi käik on liiga pikk. kuigi on olemas ka golfi kang.on kellegil mingi hea idee ? rõhuregulaator mõjub siis niipalju ? või võib midagi muud olla?
Äkki keegi teab kas poes on müüa voolikuid, mis esimise pidurisupordil ühest töösilindrist teise töösilindrisse lähevad ? (Kõigeparem oleks kui saaks netist tellida) Veel oleks soov teada saada, kas tagumist piduriregulaatorit on vaja, et üv-lt läbi saada ? et kasutaks õhutamis nippe, et päris loha tagumised ei võta...
[Muudetud: 29-7-2008 MuKi14]
[Muudetud: 29-7-2008 MuKi14]
-
jjukii
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 368
- Liitunud: 05 Nov 2006 22:39
- Asukoht: viljandi
- Autod: 2101, 2107
rõhuregulaatorit ei ole. voolikut tahad eseste supordite vahel ühendada ? niipikka voolikut ei ole. aga ostad toru ja otsadesse paned vooliku, siis saab esimesi rattaid pöörata ka. ennem mõõdad ära kui pikka enamvähem vaja oleks, võid osta selle toru ka mis peasilindrist taharõhuregulaatorisse läheb, see suht pikk.
Just seda ma mõtlesingi, lihtsalt väljendasin väheke valesti ennast... :p mul endal ka parem poolset vaja...Algselt postitas: ToM
Suppordi pealseid vasktorusid poes ka saada ju;) Parema poole oma maksis 24.- paar nädalat tagasi
Aga nüüd rääkige, kas piduri regulaatorit on vaja, et üvlt läbi saada???
[Muudetud: 30-7-2008 MuKi14]
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4001
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Nii ja naaAlgselt postitas: MuKi14
...kas piduri regulaatorit on vaja, et üvlt läbi saada???
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=16092Algselt postitas: SexSix
Võib tekkida probleeme,kui ülevaatajal on terav silm ja olekult punktuaalne.Tagasilla piduriregulaator peab olema.
[Muudetud: 30-7-2008 logman]
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4001
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Siis nähtavasti võid väheke rõhuregulaatorit peale timmida.Algselt postitas: jukii
sain juba ülevaatuselt läbi
Mul samaraga oli sama lugu.
Pidurite kontrollstendis oli kõik hästi - seal asub auto kenasti balansis, aga sõidul pidurdades tõusis tagaots niipalju ülesse, et tagapiduri efektiivsus langes märgatavalt. Tänu sellele pikenes tunduvalt ka pidurdusteekond. Oleks linnavahel peaaegu ühele vanakesele pihta saanud kui esimesd loha jooksid ja tagapiduritest üldse tolku polnud.
Timmisin regulaatorit kangemaks ning peale seda oli lausa lust sõita.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4001
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Seda pead ise kanalis auto alt jälgima ja uurima mispidi hoovastik töötab.
Põhimõte on selline, et sabaosa tõustes laseb regulaator vähem õli läbi.
Kui tagumik kõvasti alla venitada, siis annab maksimumi ehk siis täpselt sama, mis esiratastesse jookseb.
Ma timmisin sellisesse asendisse nagu oleks masinal kogu aeg koorem peal ja sain tagarattad paremini pidama.
Üle pingutada ei maksa, siis hakkab saba ette loopima ja see pole teps mitte hea.
Põhimõte on selline, et sabaosa tõustes laseb regulaator vähem õli läbi.
Kui tagumik kõvasti alla venitada, siis annab maksimumi ehk siis täpselt sama, mis esiratastesse jookseb.
Ma timmisin sellisesse asendisse nagu oleks masinal kogu aeg koorem peal ja sain tagarattad paremini pidama.
Üle pingutada ei maksa, siis hakkab saba ette loopima ja see pole teps mitte hea.