2106 Turbo, zerosix, 1983

2106 Turbo, zerosix, 1983

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Mauri
Foorumi kasutaja
Postitusi: 10
Liitunud: 27 Jaan 2013 18:12
Asukoht: Tõrva
Autod: 21063, 200sx s13, 318 e36, XJ6, Golf 2, A4 B5 avant

#21

Postitus Postitas Mauri » 26 Juul 2014 01:23

Originaal tiivakaared jäävad lõikamata? Ei saa ka mainimata jätta, et projektid on sul vinged.

Kasutaja avatar
zerosix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 153
Liitunud: 18 Veebr 2009 13:07
Asukoht: Võrumaa Kõrgepalu
Autod: 2106 Turbo, Audi A6 C5 TDI

#22

Postitus Postitas zerosix » 26 Juul 2014 07:55

Tänud! Kahjuks pidin originaal tiivakaared ära lõikama. Mitte küll palju, kuid veljed on 2cm flantsidega ja tulevad küllaltki palju koopast välja.

Kasutaja avatar
zerosix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 153
Liitunud: 18 Veebr 2009 13:07
Asukoht: Võrumaa Kõrgepalu
Autod: 2106 Turbo, Audi A6 C5 TDI

#23

Postitus Postitas zerosix » 10 Sept 2014 22:49

Vahepeal tegeldud mootoriga.

*Kaas peal, kollektorid küljes.
*Klapid reguleeritud.
*reg nukaratta poldid vahetatud tugevamate vastu.
*Klapikambrikaan uue värvikihi all.
*Paigaldatud õli tagasivoolu stutsiga karter.
*Niva mootoripadjad.
*VW jagajale pikem jalg (kõrgem plokk ju).
*Knock andur küljes.

Pooleliolevad tööd.

*Cooleri sobitamine võre taha.
*Aju juhtmestiku vedamine.
*Everything else

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4897
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#24

Postitus Postitas olaaf » 11 Sept 2014 14:56

 
zerosix kirjutas:
Garaažinurgas vedeleval kahjuks kasutuskõlbmatul 2101 kaanel olid huvitaval kombel just väljalaske pordid seest palju avaramad. Pordi põhjas ei olnud nii suurt nö "lompi" ja vaevalt et seda keegi kunagi modifitseerinud oli. Teised 01 kaaned samasugused nagu alloleval 011-lgi.

Pilt


see on ikka omalooming, kanal avaram ning siledam kui tehasest, juhtpuksi kõrval freesijäljed näha...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."

Kasutaja avatar
zerosix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 153
Liitunud: 18 Veebr 2009 13:07
Asukoht: Võrumaa Kõrgepalu
Autod: 2106 Turbo, Audi A6 C5 TDI

#25

Postitus Postitas zerosix » 12 Sept 2014 08:48

Pildil olev kaas mul jah freesitud portidega ja on hetkel ka peal. Kuid üks 01 kaas oli seest pm sama avar juba tehasest. Välja arvatud siis see et juhtpuks ikka omal kohal. Loo moraal on, et äkki mingid 01 kaaned on juba stockis parema hingamisega. Kui viitsin mõõdan pordid mõlemal versioonil ära.

Kuid üks teistlaadi küsimus. Mõtted liiguvad alumise õõtsa ettepoole toomise poole. Kuid orig alumine žarniir hakkab seda tegevust takistama. Kui palju saab ettepoole tuua orig žarniiriga? 2.5 cm? Aga kui installida ka alla ilma piirajata žarniir nagu üleval.

Kasutaja avatar
Qunts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 367
Liitunud: 11 Sept 2012 19:48
Asukoht: Planeedil MAA; Tallinn.
Autod: Vaz 2105, 2107 ja Zaz 966
Kontakt:

#26

Postitus Postitas Qunts » 12 Sept 2014 09:58

 
zerosix kirjutas:Kuid üks teistlaadi küsimus. Mõtted liiguvad alumise õõtsa ettepoole toomise poole. Kuid orig alumine žarniir hakkab seda tegevust takistama. Kui palju saab ettepoole tuua orig žarniiriga? 2.5 cm? Aga kui installida ka alla ilma piirajata žarniir nagu üleval.


Milleks see 25 mm hea on ?
Mina lasin just ümber töödelda sillatala ja ainult 16 mm ette.
Ei ole nii rikas, et osta odavat ....

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4897
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#27

Postitus Postitas olaaf » 12 Sept 2014 10:07

01 kaaned on jah parema valuga ja geomeetriliselt ilusamad, lisaks on kanal ja sisselaske pesa ilusti omal kohal.
sama jutt kehtib 2105 rihmaga mootorite kaante kohta.

hilisemad 011 ja enamus ribidega üritused on sl pesa kanali suhtes nii valesti, et lõigates ta seest 1mm suuremaks ei kao veel aste kanali ja pesa vahel ära :(
kusjuures valesti on tavaliselt 1-2 silindrit...

kui liigutad 25mm edasi pead ka sarniiri tasapinna viltu keerama.
mul omal on talast 15mm+ sarniiri koht15mm ja ülemise õõtsa pealt sarniir veel 10mm tagasi toodud :)

vägapalju sõltub siinkohal sõitjast ja kuidas sild paika pannakse pärast.
mul oli alguses 15mm - siis tegin õõtsad ringi ja tuli 15mm lisaks ja mulle meeldis, siis tõin ülemist õõtsa veel tagasi 10mm ja meeldis veel rohkem.
praegu on 6,9 kraadi järeljooks ja 50 minutit kallet ilma reguleerseibideta...

ülemist sarniiri alla paigaldada ei tohi, alumisel sarniiril on kogu vedru pinge peal - ta töötab tõmbele!
Männiku laiali Garage

"90 percent of carb problems are ignition related.."

VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1209
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2105, 2107 ja VFTS
Kontakt:

#28

Postitus Postitas VäikeMägilane » 12 Sept 2014 11:46

ilma suuremate probleemideta vii poldi ava võrra edasi ehk jah 15-17mm
jääb ammo paikka ja ei jää kusagil pingesse
Festina lente!

Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1034
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

#29

Postitus Postitas ToM » 20 Sept 2014 15:14

Millal turboga käima saad?:)
m'kay

Kasutaja avatar
zerosix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 153
Liitunud: 18 Veebr 2009 13:07
Asukoht: Võrumaa Kõrgepalu
Autod: 2106 Turbo, Audi A6 C5 TDI

#30

Postitus Postitas zerosix » 22 Sept 2014 00:40

Ei julge lubada kuna käima saab. Endale püstitatud tähtaeg on juba niikuinii ammu möödas. Plaanis ikkagi ennem käima saada kui siin esisilla kallale lähen. Muidu hakkab asi väga venima ja motivatsiooni on tarvis. Kui hääled ära kuuleb, siis tuleb seda kindlasti!

Pilt

Lõpuks nägid kolvid välja sellised.

Pilt

Siin näha palju pidi nukaratas olema nihkes selleks, et märgid oleks paigas. Samuti näha ka uut 12.9 tugevusega polti millistega kohe kõik vanad asendati, kuna vanad jäid pingutamisel venima.

Pilt

Cooleri sobitamine

Pilt

Vajalik raam valmis. Hakkab toetama coolerit alt ja muidu ninale toeks kuna pidi veidi plekki ära lõikama.

Pilt

Polt-mutter ühendusega nina külge.

Pilt

Temp andurile sobiv kohake.

Pilt

Kes ise ei viitsi orig benapumba asemele flantsi teha, saab kasutada vag grupi diisli ploki omasid.

Pilt

rasmus99
Foorumi kasutaja
Postitusi: 98
Liitunud: 19 Nov 2013 15:10
Asukoht: Tallinn, Läänemaa
Autod: vaz 21061, bmw e91 330xd, lada niva

#31

Postitus Postitas rasmus99 » 23 Sept 2014 10:02

Kapotialune on küll uhke:D
Igatahes edev projekt,kui küsida tohib siis palju see turbotamine koos kõige vajalikuga maksma on läinud?
Aga igatahes palju edu;)

Kasutaja avatar
zerosix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 153
Liitunud: 18 Veebr 2009 13:07
Asukoht: Võrumaa Kõrgepalu
Autod: 2106 Turbo, Audi A6 C5 TDI

#32

Postitus Postitas zerosix » 24 Sept 2014 22:54

Edu tarvis! 21013 Whistle teemas enamvähem see summa ka mainitud mis kulus turbotamiseks, kuid sealt puudu Wideband LC1 lambda hind ja miskipärast ka sisselaske kolle pihustite lati hind. Nüüdseks tehnika selle kere peal ja lisandunud ka kaane tööd, uus nukk, reg ratas jne. Umbkaudseks hinnaks tuleb 1k €. Siia pole lisatud auto hind. Mõningad hinnanäited:

*Turbo 100.-
*Aju ja juhtmestik 60.-
*Cooler 90.-
*WB lambda 150.-
*SL kolle ja pihustid 100+
*jne

Kasutaja avatar
Qunts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 367
Liitunud: 11 Sept 2012 19:48
Asukoht: Planeedil MAA; Tallinn.
Autod: Vaz 2105, 2107 ja Zaz 966
Kontakt:

#33

Postitus Postitas Qunts » 24 Sept 2014 23:13

Kui mul katus ära sõidab kas turbotad minu projekti ka ära ? :D
Teaks nendest turbo asjadest ka midagi mõtleks ka sellele :D
Ainuke bensiiniga turbo auto on siiani 1984 aasta Mitsubishi Lancher :D Õnneks see auto seisab ja ootab oma karjääri hetkel üksi seistes pimedas garaazis, aga 11 aasta pärast kui saan 50 hakkan sellega tegelema :D
Ei ole nii rikas, et osta odavat ....

Kasutaja avatar
zerosix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 153
Liitunud: 18 Veebr 2009 13:07
Asukoht: Võrumaa Kõrgepalu
Autod: 2106 Turbo, Audi A6 C5 TDI

#34

Postitus Postitas zerosix » 26 Sept 2014 09:43

Siis tuleb ennast kurssi viia ja ise turbotada ;) , ma usun, et siit ja Whistle auto teemast saab paljugi kõrva taha panna. Samuti saab keerulisemate küsimustega Tema või minu poole pöörduda. Ära anna nälgijale kala, vaid anna talle õng ;)

Kasutaja avatar
zerosix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 153
Liitunud: 18 Veebr 2009 13:07
Asukoht: Võrumaa Kõrgepalu
Autod: 2106 Turbo, Audi A6 C5 TDI

#35

Postitus Postitas zerosix » 07 Dets 2014 08:30

Tervist!

Autoga asjalood niikaugel, et ootab garage kohta. Jõudsin järeldusele, et summutitorusid ja bena trassi on jube ebameeldiv õues vedada. Eks tuleb üks punane unustusse vajunud auto sealt välja lükata, midagi teha pole. Muidu vahepeal kohale jõudnud pakike 4-ja dragon gauge smoke seeria kellaga. Boost, fuel press, oil temp ja EXT temp. Nende tarbeks tuli orig makil aastast 83? oma truu koht loovutada. Vahepeal aju juhtmestik ka 90% valmis tehtud. Pildid hiljem.

rasmus99
Foorumi kasutaja
Postitusi: 98
Liitunud: 19 Nov 2013 15:10
Asukoht: Tallinn, Läänemaa
Autod: vaz 21061, bmw e91 330xd, lada niva

#36

Postitus Postitas rasmus99 » 07 Dets 2014 19:57

jõudu tööle!:)
kuna endalgi vaikselt plaanid tehtud, et tarvis enda 06-te ka turbotama hakata siis küsiks kohe ,et mille pealt pihustid aju jne pärit on?ning teil on kasutuses garret t25 turbo jah?sisselaske kolle on homemade?

Kasutaja avatar
Amin0
Foorumi kasutaja
Postitusi: 20
Liitunud: 16 Apr 2012 11:33
Asukoht: Järvakandi / Pärnu / Tallinn
Autod: E39 528i M-pakett, 325i E36,

#37

Postitus Postitas Amin0 » 08 Dets 2014 15:26

 
rasmus99 kirjutas:jõudu tööle!:)
kuna endalgi vaikselt plaanid tehtud, et tarvis enda 06-te ka turbotama hakata siis küsiks kohe ,et mille pealt pihustid aju jne pärit on?ning teil on kasutuses garret t25 turbo jah?sisselaske kolle on homemade?
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=32121
Tüüpiline juut

Kasutaja avatar
zerosix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 153
Liitunud: 18 Veebr 2009 13:07
Asukoht: Võrumaa Kõrgepalu
Autod: 2106 Turbo, Audi A6 C5 TDI

#38

Postitus Postitas zerosix » 01 Jaan 2015 19:42

Pilt

Pilt

Pilt
Uus Oil temp kolmik. Läheb kuhugi turbo õlivooliku vahele.

Pilt
Happy new year!

Pilt
Vana cooleriring ei lähe kohe mitte.

Pilt
Custom 180 põlv.

Pilt
Fuel pump.

Kasutaja avatar
zerosix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 153
Liitunud: 18 Veebr 2009 13:07
Asukoht: Võrumaa Kõrgepalu
Autod: 2106 Turbo, Audi A6 C5 TDI

#39

Postitus Postitas zerosix » 11 Jaan 2015 10:01

Almost there. Esimesed hääled juba kuuldud, aga veel päris omal jalal ei liigu. :)

Pilt

Pilt

Pilt

Kasutaja avatar
whistle
Foorumi kasutaja
Postitusi: 37
Liitunud: 31 Jaan 2010 20:13
Asukoht: Võrumaa
Autod: 2106

#40

Postitus Postitas whistle » 11 Jaan 2015 20:55

Suhteliselt ime, et kõik ära mahtus kapotialla mida veel ise installitud pole. Ilus on vaadata ja tundub et mootori tööst on ka palju kasu, vihasemalt käib pöörde küll oleks vaid nuka jaoks pöörded kõrgemal originaalist mis liiga madalal. umb 6200 RPM.


Mine “Külastajate autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 15 külalist