2106 Turbo, zerosix, 1983
2106 Turbo, zerosix, 1983
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- zerosix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 155
- Liitunud: 18 Veebr 2009 13:07
- Asukoht: Võrumaa Kõrgepalu
- Autod: 2106 Turbo, Audi A6 C5 TDI
Vahepeal tegeldud mootoriga.
*Kaas peal, kollektorid küljes.
*Klapid reguleeritud.
*reg nukaratta poldid vahetatud tugevamate vastu.
*Klapikambrikaan uue värvikihi all.
*Paigaldatud õli tagasivoolu stutsiga karter.
*Niva mootoripadjad.
*VW jagajale pikem jalg (kõrgem plokk ju).
*Knock andur küljes.
Pooleliolevad tööd.
*Cooleri sobitamine võre taha.
*Aju juhtmestiku vedamine.
*Everything else
*Kaas peal, kollektorid küljes.
*Klapid reguleeritud.
*reg nukaratta poldid vahetatud tugevamate vastu.
*Klapikambrikaan uue värvikihi all.
*Paigaldatud õli tagasivoolu stutsiga karter.
*Niva mootoripadjad.
*VW jagajale pikem jalg (kõrgem plokk ju).
*Knock andur küljes.
Pooleliolevad tööd.
*Cooleri sobitamine võre taha.
*Aju juhtmestiku vedamine.
*Everything else
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
see on ikka omalooming, kanal avaram ning siledam kui tehasest, juhtpuksi kõrval freesijäljed näha...zerosix kirjutas:
Garaažinurgas vedeleval kahjuks kasutuskõlbmatul 2101 kaanel olid huvitaval kombel just väljalaske pordid seest palju avaramad. Pordi põhjas ei olnud nii suurt nö "lompi" ja vaevalt et seda keegi kunagi modifitseerinud oli. Teised 01 kaaned samasugused nagu alloleval 011-lgi.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- zerosix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 155
- Liitunud: 18 Veebr 2009 13:07
- Asukoht: Võrumaa Kõrgepalu
- Autod: 2106 Turbo, Audi A6 C5 TDI
Pildil olev kaas mul jah freesitud portidega ja on hetkel ka peal. Kuid üks 01 kaas oli seest pm sama avar juba tehasest. Välja arvatud siis see et juhtpuks ikka omal kohal. Loo moraal on, et äkki mingid 01 kaaned on juba stockis parema hingamisega. Kui viitsin mõõdan pordid mõlemal versioonil ära.
Kuid üks teistlaadi küsimus. Mõtted liiguvad alumise õõtsa ettepoole toomise poole. Kuid orig alumine žarniir hakkab seda tegevust takistama. Kui palju saab ettepoole tuua orig žarniiriga? 2.5 cm? Aga kui installida ka alla ilma piirajata žarniir nagu üleval.
Kuid üks teistlaadi küsimus. Mõtted liiguvad alumise õõtsa ettepoole toomise poole. Kuid orig alumine žarniir hakkab seda tegevust takistama. Kui palju saab ettepoole tuua orig žarniiriga? 2.5 cm? Aga kui installida ka alla ilma piirajata žarniir nagu üleval.
- Qunts
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 367
- Liitunud: 11 Sept 2012 19:48
- Asukoht: Planeedil MAA; Tallinn.
- Autod: Vaz 2105, 2107 ja Zaz 966
- Kontakt:
Milleks see 25 mm hea on ?zerosix kirjutas:Kuid üks teistlaadi küsimus. Mõtted liiguvad alumise õõtsa ettepoole toomise poole. Kuid orig alumine žarniir hakkab seda tegevust takistama. Kui palju saab ettepoole tuua orig žarniiriga? 2.5 cm? Aga kui installida ka alla ilma piirajata žarniir nagu üleval.
Mina lasin just ümber töödelda sillatala ja ainult 16 mm ette.
Ei ole nii rikas, et osta odavat ....
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
01 kaaned on jah parema valuga ja geomeetriliselt ilusamad, lisaks on kanal ja sisselaske pesa ilusti omal kohal.
sama jutt kehtib 2105 rihmaga mootorite kaante kohta.
hilisemad 011 ja enamus ribidega üritused on sl pesa kanali suhtes nii valesti, et lõigates ta seest 1mm suuremaks ei kao veel aste kanali ja pesa vahel ära
kusjuures valesti on tavaliselt 1-2 silindrit...
kui liigutad 25mm edasi pead ka sarniiri tasapinna viltu keerama.
mul omal on talast 15mm+ sarniiri koht15mm ja ülemise õõtsa pealt sarniir veel 10mm tagasi toodud
vägapalju sõltub siinkohal sõitjast ja kuidas sild paika pannakse pärast.
mul oli alguses 15mm - siis tegin õõtsad ringi ja tuli 15mm lisaks ja mulle meeldis, siis tõin ülemist õõtsa veel tagasi 10mm ja meeldis veel rohkem.
praegu on 6,9 kraadi järeljooks ja 50 minutit kallet ilma reguleerseibideta...
ülemist sarniiri alla paigaldada ei tohi, alumisel sarniiril on kogu vedru pinge peal - ta töötab tõmbele!
sama jutt kehtib 2105 rihmaga mootorite kaante kohta.
hilisemad 011 ja enamus ribidega üritused on sl pesa kanali suhtes nii valesti, et lõigates ta seest 1mm suuremaks ei kao veel aste kanali ja pesa vahel ära
kusjuures valesti on tavaliselt 1-2 silindrit...
kui liigutad 25mm edasi pead ka sarniiri tasapinna viltu keerama.
mul omal on talast 15mm+ sarniiri koht15mm ja ülemise õõtsa pealt sarniir veel 10mm tagasi toodud
vägapalju sõltub siinkohal sõitjast ja kuidas sild paika pannakse pärast.
mul oli alguses 15mm - siis tegin õõtsad ringi ja tuli 15mm lisaks ja mulle meeldis, siis tõin ülemist õõtsa veel tagasi 10mm ja meeldis veel rohkem.
praegu on 6,9 kraadi järeljooks ja 50 minutit kallet ilma reguleerseibideta...
ülemist sarniiri alla paigaldada ei tohi, alumisel sarniiril on kogu vedru pinge peal - ta töötab tõmbele!
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1490
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
- zerosix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 155
- Liitunud: 18 Veebr 2009 13:07
- Asukoht: Võrumaa Kõrgepalu
- Autod: 2106 Turbo, Audi A6 C5 TDI
Ei julge lubada kuna käima saab. Endale püstitatud tähtaeg on juba niikuinii ammu möödas. Plaanis ikkagi ennem käima saada kui siin esisilla kallale lähen. Muidu hakkab asi väga venima ja motivatsiooni on tarvis. Kui hääled ära kuuleb, siis tuleb seda kindlasti!
Lõpuks nägid kolvid välja sellised.
Siin näha palju pidi nukaratas olema nihkes selleks, et märgid oleks paigas. Samuti näha ka uut 12.9 tugevusega polti millistega kohe kõik vanad asendati, kuna vanad jäid pingutamisel venima.
Cooleri sobitamine
Vajalik raam valmis. Hakkab toetama coolerit alt ja muidu ninale toeks kuna pidi veidi plekki ära lõikama.
Polt-mutter ühendusega nina külge.
Temp andurile sobiv kohake.
Kes ise ei viitsi orig benapumba asemele flantsi teha, saab kasutada vag grupi diisli ploki omasid.
Lõpuks nägid kolvid välja sellised.
Siin näha palju pidi nukaratas olema nihkes selleks, et märgid oleks paigas. Samuti näha ka uut 12.9 tugevusega polti millistega kohe kõik vanad asendati, kuna vanad jäid pingutamisel venima.
Cooleri sobitamine
Vajalik raam valmis. Hakkab toetama coolerit alt ja muidu ninale toeks kuna pidi veidi plekki ära lõikama.
Polt-mutter ühendusega nina külge.
Temp andurile sobiv kohake.
Kes ise ei viitsi orig benapumba asemele flantsi teha, saab kasutada vag grupi diisli ploki omasid.
- zerosix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 155
- Liitunud: 18 Veebr 2009 13:07
- Asukoht: Võrumaa Kõrgepalu
- Autod: 2106 Turbo, Audi A6 C5 TDI
Edu tarvis! 21013 Whistle teemas enamvähem see summa ka mainitud mis kulus turbotamiseks, kuid sealt puudu Wideband LC1 lambda hind ja miskipärast ka sisselaske kolle pihustite lati hind. Nüüdseks tehnika selle kere peal ja lisandunud ka kaane tööd, uus nukk, reg ratas jne. Umbkaudseks hinnaks tuleb 1k €. Siia pole lisatud auto hind. Mõningad hinnanäited:
*Turbo 100.-
*Aju ja juhtmestik 60.-
*Cooler 90.-
*WB lambda 150.-
*SL kolle ja pihustid 100+
*jne
*Turbo 100.-
*Aju ja juhtmestik 60.-
*Cooler 90.-
*WB lambda 150.-
*SL kolle ja pihustid 100+
*jne
- Qunts
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 367
- Liitunud: 11 Sept 2012 19:48
- Asukoht: Planeedil MAA; Tallinn.
- Autod: Vaz 2105, 2107 ja Zaz 966
- Kontakt:
Kui mul katus ära sõidab kas turbotad minu projekti ka ära ?
Teaks nendest turbo asjadest ka midagi mõtleks ka sellele
Ainuke bensiiniga turbo auto on siiani 1984 aasta Mitsubishi Lancher Õnneks see auto seisab ja ootab oma karjääri hetkel üksi seistes pimedas garaazis, aga 11 aasta pärast kui saan 50 hakkan sellega tegelema
Teaks nendest turbo asjadest ka midagi mõtleks ka sellele
Ainuke bensiiniga turbo auto on siiani 1984 aasta Mitsubishi Lancher Õnneks see auto seisab ja ootab oma karjääri hetkel üksi seistes pimedas garaazis, aga 11 aasta pärast kui saan 50 hakkan sellega tegelema
Ei ole nii rikas, et osta odavat ....
- zerosix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 155
- Liitunud: 18 Veebr 2009 13:07
- Asukoht: Võrumaa Kõrgepalu
- Autod: 2106 Turbo, Audi A6 C5 TDI
Tervist!
Autoga asjalood niikaugel, et ootab garage kohta. Jõudsin järeldusele, et summutitorusid ja bena trassi on jube ebameeldiv õues vedada. Eks tuleb üks punane unustusse vajunud auto sealt välja lükata, midagi teha pole. Muidu vahepeal kohale jõudnud pakike 4-ja dragon gauge smoke seeria kellaga. Boost, fuel press, oil temp ja EXT temp. Nende tarbeks tuli orig makil aastast 83? oma truu koht loovutada. Vahepeal aju juhtmestik ka 90% valmis tehtud. Pildid hiljem.
Autoga asjalood niikaugel, et ootab garage kohta. Jõudsin järeldusele, et summutitorusid ja bena trassi on jube ebameeldiv õues vedada. Eks tuleb üks punane unustusse vajunud auto sealt välja lükata, midagi teha pole. Muidu vahepeal kohale jõudnud pakike 4-ja dragon gauge smoke seeria kellaga. Boost, fuel press, oil temp ja EXT temp. Nende tarbeks tuli orig makil aastast 83? oma truu koht loovutada. Vahepeal aju juhtmestik ka 90% valmis tehtud. Pildid hiljem.
- Amin0
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 20
- Liitunud: 16 Apr 2012 11:33
- Asukoht: Järvakandi / Pärnu / Tallinn
- Autod: E39 528i M-pakett, 325i E36,
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=32121rasmus99 kirjutas:jõudu tööle!:)
kuna endalgi vaikselt plaanid tehtud, et tarvis enda 06-te ka turbotama hakata siis küsiks kohe ,et mille pealt pihustid aju jne pärit on?ning teil on kasutuses garret t25 turbo jah?sisselaske kolle on homemade?
Tüüpiline juut