2106, tjux, 1977

2106, tjux, 1977

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Kasutaja avatar
tjux
Foorumi kasutaja
Postitusi: 110
Liitunud: 04 Dets 2010 10:37
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2106

#21

Postitus Postitas tjux » 29 Jaan 2012 20:52

Kuna pikemat aega juba olnud probleemiks genekas,mis kord laeb ja siis jälle ei lae ,siis otsustasin asja maha võtta ja selgusele jõuda,miks ta ei tööta korralikult.Maha võtmine aga osutus raskemaks kui arvasin kuna polt mis hoiab genekat alt poolt kinni ei liikund ei edasi ega tagasi,sai antud valu ja kuuma , aga ei midagi.Lõpuks lõikasin siis relakaga lahti,kuna muud ei jäänd üle ja oli ka külm:D
Vähemasti sain geneka maha aga nüüd vaja uut kinnitust hakkata otsima nii et kui kellegil peaks üle olema siis andku teada

Pilt
Üks pilt siis ka sellest poldist,mille peale ükski võti ei hakanud:(
Pilt

Pilt

lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106 T

#22

Postitus Postitas lada » 29 Jaan 2012 21:05

See poldipea on "uputatud" geneka korpuse sees olevas samasuguse kujuga augus, sinna ei peagi mingi võti peale minema. Keerad mutri otsast ära ja poldi koputad välja mingi pehmemast materjalist asjaga.
Isegi kui seda polti kätte ei saa siis kas mootoriploki küljes olevatele kinnituse poltidele ei saanuks ligi? Pole meeles mis asendis nad seal on aga ehk oleks nendest saanud lahti keerata.
Aga noh relakaga ka üks võimalus jh.

Kasutaja avatar
tjux
Foorumi kasutaja
Postitusi: 110
Liitunud: 04 Dets 2010 10:37
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2106

#23

Postitus Postitas tjux » 29 Jaan 2012 21:11

jah,proovisin mootori ploki küljes oleva kinnituse polte lahti keerata,aga ei andnud,võti keeras lihtsalt üle.

Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

#24

Postitus Postitas -lada- » 29 Jaan 2012 23:23

Küsi seda kinnitust Sarika käest, tal kindlasti mõni vedeleb.

Kasutaja avatar
tjux
Foorumi kasutaja
Postitusi: 110
Liitunud: 04 Dets 2010 10:37
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2106

#25

Postitus Postitas tjux » 30 Jaan 2012 15:42

uurin

Kasutaja avatar
nymmik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 532
Liitunud: 26 Dets 2006 00:04
Asukoht: Hüüru
Autod: 21061 2xZaz965
Kontakt:

#26

Postitus Postitas nymmik » 30 Jaan 2012 15:56

Kellade taustadel oleks indikaatori avad ikka augurauaga lüüa, hetkel ikka jube karvane ja riivab.
Kui augurauda pole, oleks aidanud ka teritatud vastava läbimõõduga toru.

Kasutaja avatar
tjux
Foorumi kasutaja
Postitusi: 110
Liitunud: 04 Dets 2010 10:37
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2106

#27

Postitus Postitas tjux » 30 Jaan 2012 18:25

tagant järele mõeldes oleks võinud jah

Kasutaja avatar
tjux
Foorumi kasutaja
Postitusi: 110
Liitunud: 04 Dets 2010 10:37
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2106

#28

Postitus Postitas tjux » 04 Veebr 2012 21:38

Täna sai siis uksepolstrid lõplikult valmis tehtud
Esimeste uste omad
Pilt
Tagumiste uste omad
Pilt
Ja uste pealmine liist
Pilt

Kasutaja avatar
tjux
Foorumi kasutaja
Postitusi: 110
Liitunud: 04 Dets 2010 10:37
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2106

#29

Postitus Postitas tjux » 24 Veebr 2012 14:48

Nüüd siis aeg seal maal,et auto vaja saata keevitusse.Täna võtsin teda väljaspoolt lahti ja avanes nii mõningaidki probleemseid kohti.
Parempoolse karbi ja tiiva alguse koht mäda.
Pilt
Vasakpoolne tagumine katuse ja tiiva lõikumise äär mäda
Pilt
Pilt
Siis pagassi äär,mida katab tihend
Pilt
Samuti leidsin pagassi põhjas väikse lõhe
Pilt
Stange nurgad,ei ole õnneks kõige hullemad
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
SUURED TÄNUD kasutajale -lada- , kes aitab mul keevitus töid läbi viia.;)

Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

#30

Postitus Postitas -lada- » 24 Veebr 2012 15:08

Igav ei tohiks mul hakata :P. Pühapäev tulen siis vaatame mis teha annab ;)

Kasutaja avatar
tjux
Foorumi kasutaja
Postitusi: 110
Liitunud: 04 Dets 2010 10:37
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2106

#31

Postitus Postitas tjux » 24 Veebr 2012 22:20

lisan ka paar klõpus hetkesest salongi seisust
Pilt
Pilt
Pilt

Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

#32

Postitus Postitas -lada- » 28 Veebr 2012 00:55

Nii, eile jõudis siis tjux oma 06 minu juurde, ega see ilmselt kerge ei olnud suvekummidega :P, sõitsin tal pool teed järel ja liikus ta phm koguaeg külgees, aga see selleks.
Minu juurde jõudes oli auto sellised seisus

Pilt

Sai siis vaikselt hakatud nokitsema, eile midagi erilist teha ei viitsinud, surkisin natuke roostet jms. Täna aga tegin tõsise tööpäeva. Kuna olen juba suht väsinud siis eriti midagi kirjutada ei viitsi, panen parem pilte.
Tiiva nurk oli suht mäda:

Pilt

Küljekarp oli otsast väga kahtlane, aga kuna ülejäänud ja ka seest oli asi väga korralik siis tervet karpi vahetama ei hakanud vaid panin siia ette uue tüki:

Pilt

Uks ka ilusti korda:

Pilt

Pilt

Tagumisel tiival oli ka väike auk:

Pilt

Vahepeal oli seis selline:

Pilt

Ja õhtuks selline:

Pilt

Pilt

Pilt

Kasutaja avatar
Suska
Foorumi kasutaja
Postitusi: 340
Liitunud: 25 Juul 2006 10:59
Asukoht: Eesti
Autod: 2103

#33

Postitus Postitas Suska » 28 Veebr 2012 08:31

Kuidas neid kroomliiste akna äärest kõige paremini ära saab? Kruvikaga vist tõstes, aga kas on sellel veel mingid nippi, et ära ei riku? Võib-olla oskad ka öelda, kuidas eemaldada neid veerenni liiste nii, et neid ära ei riku. Ühte proovisin, aga see ei hakanud küll tervelt tulema.

Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

#34

Postitus Postitas -lada- » 28 Veebr 2012 10:39

Vaikselt kruvikaga õngitsed, lõpuks tuleb lahti, võid igaksjuhuks mingi kaltsu kruvika ümber panna, et värvi ära ei riku uksel. Veerenni liistu saab kõige paremini veneaegse õllepudeli avajaga küljest ära ;)

Kasutaja avatar
tjux
Foorumi kasutaja
Postitusi: 110
Liitunud: 04 Dets 2010 10:37
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2106

#35

Postitus Postitas tjux » 28 Veebr 2012 12:41

Üks aknaalune liist läks meil ära võtmisel ka kõveraks,nii et tuleb vaikselt ja rahulikult võtta

Kasutaja avatar
Viin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 734
Liitunud: 22 Aug 2008 21:35
Asukoht: Pärnumaa/Tallinn
Autod: BA3 2105 & Riva Junior
Kontakt:

#36

Postitus Postitas Viin » 28 Veebr 2012 14:21

http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/3 ... 38b678.jpg

Tuled on mõistlikum värvimiseks ikka ära võtta :) .

Kasutaja avatar
tjux
Foorumi kasutaja
Postitusi: 110
Liitunud: 04 Dets 2010 10:37
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2106

#37

Postitus Postitas tjux » 28 Veebr 2012 15:07

jah tuled võtab nagunii küljest ära,need jäid külge kuna oli vaja sõita ja siis ei tahtnud neid ära võtta.Aga tuled võtab ikka eest ära jah

antonio
Foorumi kasutaja
Postitusi: 25
Liitunud: 22 Veebr 2012 20:53
Asukoht: Tallinn / Valga
Autod: Opel Meriva 1,7 masuut 2006
Kontakt:

#38

Postitus Postitas antonio » 02 Mär 2012 08:48

Küsimus keretööde kohta: miks kasutad keevitusel vaid täpitamist, mitte ei lase lõpuks kogu joont üle?

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4897
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#39

Postitus Postitas olaaf » 02 Mär 2012 09:13

 
antonio kirjutas:Küsimus keretööde kohta: miks kasutad keevitusel vaid täpitamist, mitte ei lase lõpuks kogu joont üle?


selleks, et varsti pahtli lahti lööks ja rooste seestpoolt kenasti areneda saaks.

üldidee on selles, et ei tõmba nii kõveraks plekki, kuid sellise meetodiga kaasnevad just eelpool toodud nüansid.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."

antonio
Foorumi kasutaja
Postitusi: 25
Liitunud: 22 Veebr 2012 20:53
Asukoht: Tallinn / Valga
Autod: Opel Meriva 1,7 masuut 2006
Kontakt:

#40

Postitus Postitas antonio » 02 Mär 2012 10:11

 
olaaf kirjutas: 
antonio kirjutas:Küsimus keretööde kohta: miks kasutad keevitusel vaid täpitamist, mitte ei lase lõpuks kogu joont üle?


selleks, et varsti pahtli lahti lööks ja rooste seestpoolt kenasti areneda saaks.

üldidee on selles, et ei tõmba nii kõveraks plekki, kuid sellise meetodiga kaasnevad just eelpool toodud nüansid.


Saan aru, et ei tõmbaks kõveraks, kuid pm saab ju siiski lõpuks terve ringi kasvõi ära täpitada ja seestpoolt teha ka viimistlus (kui pääseb ligi).


Mine “Külastajate autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Argo66, Bing [Bot] ja 18 külalist