2104 Pick-Up, SexSix, 1988

2104 Pick-Up, SexSix, 1988

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2845
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: saaremaa
Autod: MetsaNiva
Kontakt:

#101

Postitus Postitas motamees » 24 Okt 2006 20:17

Kui olin vinklite vahelt ühenduskohale keevituspunktid peale pannud, lasin lahase lahti.
Nüüd panin prussi vastu põrandat kardaani alla. Hakkasin mõõtma toru viskamist, ajades kardaani rattast ringi. Sealt, kus oli kõht ees, lasin keevituisega prao kinni. Nii tõmbab kardaani ise sirgeks.
Paar sentimeetrit keevitust ja uus mõõtmine. Nii sain lõpuks ringi täis.
Paar viimast keevisõmblust läksid lihtsalt toru sirgeksajamiseks.Pilt

Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2845
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: saaremaa
Autod: MetsaNiva
Kontakt:

#102

Postitus Postitas motamees » 24 Okt 2006 20:22

Lõpuks rellakaga keevituskoht siledaks ja valmis ta ongi.
Niisama lihtne.:D ...
...ainult pool päeva.Pilt

Kasutaja avatar
Suska
Foorumi kasutaja
Postitusi: 340
Liitunud: 25 Juul 2006 10:59
Asukoht: Eesti
Autod: 2103

#103

Postitus Postitas Suska » 24 Okt 2006 21:05

Kuradima hästi oskad tegelikult keevitada ka.

See tuli sellest. Siin oli üks vend kes keevitas käru. Läksime pärast vaatama- no sellised muhud üleval, et kole kohe ülevaatusele minna. Isa ütleb, et kas hoolsamalt ei saa? Ei pidavat saama. Näitab ette, töömees ütleb ah mine pekki siis, tee siis ise kui nii hästi sul see välja tuleb. :D

Muidu, mis veel oleks vaja teha, et autoga sõita saaks?

Indy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 659
Liitunud: 07 Aug 2005 01:54
Asukoht: Põhja-Tallinna linnaosa
Autod: VAZ 21011 -`80 (projekt), Nissan Primera 2,0 TD
Kontakt:

#104

Postitus Postitas Indy » 24 Okt 2006 21:15

Algselt postitas: Suska
Kuradima hästi oskad tegelikult keevitada ka.

Motamees ju proff...Ja profid s***a tööd ei tee...

Raxo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 853
Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
Asukoht: Rakvere
Autod: 2101 '72 | Buick '86 | Mustang '00 | Scania '86
Kontakt:

#105

Postitus Postitas Raxo » 24 Okt 2006 22:05

Algselt postitas: motamees
Põhisumbuti õnnestus saada tutikas (küll paarkümmend aastat seisnud) tehase (roostevaba kestaga) toode.

Kas see on tavalisest tunduvalt raskem? Mul ka üks selline vedeleb, mõtlesin, et mõne muu auto oma siksi alla pandud.

Tore, et projekt jälle hoo sisse sai!

Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2845
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: saaremaa
Autod: MetsaNiva
Kontakt:

#106

Postitus Postitas motamees » 24 Okt 2006 22:15

Algselt postitas: Indy
Algselt postitas: Suska
Kuradima hästi oskad tegelikult keevitada ka.

Motamees ju proff...Ja profid s***a tööd ei tee...

Ega see asi nüüd nii lihtsalt ka kätte ei tule. Keevitustööd olen teinud ainult oma tarbeks. Vahel veab ikka väga sitahunnikuks. Olen detaile uuesti lahti võtnud ja jälle pannud. Rellakas aitab kõvasti. Keevitusõmblused lihvin pärast enamuses maha. Kui ei oska, küsin nõu või uurin raamatust.
Viimane jama oli piduritorude kinnitusaasade keevitamine sillatala külge. No lihtsalt ei saa hakkama. Küll ma uurisin/kruttisin keevitust ja mõtlesin, et miks situb nii. Pärast lõpetades avastasin, et käsipiduritrossid palavad. Olin tähelepanematusest massi raami külge pannud. Mass läks sillani läbi trosside. Hea, et kusagilt laagritest läbi ei läinud. Teisel päeval tegin uuesti.
Aega ja tahtmist PEAB ka olema. Kui tahtmist ei ole, ei tasu üldse tehagi. Teise päeva teed nagunii ümber selle vägisi tehtud asja.
Tagumise otsa juures enam eriti teha polegi. Raam üle kruntida ja värvida. Stange sisemine kate (tulede kaitseks), juhtmed tõmmata. Kardaan balanseerida.
Esiosa juures on uksed, poritiivad, värvimine. Siis läheb komplekteerimiseks. Muidugi on veel hulgaliselt pisiasju, mida praegu ette ei oskagi lugeda.

Raxole: Jah raske on ta küll. Originaali 7kg järelturu 5kg vastu. Seal on oma kilo jagu asbesti seine vahel juba.
Originaalil on selline markeering peal.Pilt

-grazy-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 396
Liitunud: 15 Veebr 2006 16:54
Asukoht: Raplamaa või Pärnu
Autod: Bmw 525IA,Toyota Celica
Kontakt:

#107

Postitus Postitas -grazy- » 24 Okt 2006 22:32

Njaa,varsti tulevad esimesed sõidud ja esimesed muljed
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984

Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2347
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 6 x Lada

#108

Postitus Postitas reiner » 26 Okt 2006 22:48

Väga head tööd on tehtud. Aga minu arvates oleks tulemus palju ilusam olnud, kui kasti oleks teinud laiema. Tähendab siis, et kast oleks katnud tagumised rattad ja koopad oleks kasti jäänud. No, aga see on kah ainult minu arvamus :)
Ja see standard laius (1,2m) oleks säilinud.
Lower your standards and you'll never be disappointed!

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4898
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#109

Postitus Postitas olaaf » 27 Okt 2006 13:28

kuidas selline kardaanikeevitus mehhaanilisele väändele vastu peab? seal ikka parasjagu jõud taga..

kas lased pärast pingis ära ka tasakaalustada? muidu hakkab ilmselt parajalt vibra tegema - resonansil läheb lõhki ka veel :D
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."

Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3921
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

#110

Postitus Postitas logman » 27 Okt 2006 13:51

Algselt postitas: motamees
...Kardaan balanseerida....


Algselt postitas: olaaf
kuidas selline kardaanikeevitus mehhaanilisele väändele vastu peab? seal ikka parasjagu jõud taga..


Miks ta ei peaks väändele vastu pidama? Flantsid on ju nagunii täpselt samamoodi mööda ringi otsa keevitatud ja pole kuulnud ,et need kellelgi järgi oleksid andnud.
See kastikas pole paarutamiseks.
Kindlasti oleks diagonaalis lõike ja keevitusega tugevam saanud.
Aeg näitab ,kuidas võll kestab ,seda asja saab vajadusel ka parandada.

Kas Mota plaanib juba sel talvel soola sisse sukelduda või veereb masin kevadise kuivaga valminuna legaalselt tänavale?

Tormi
Foorumi kasutaja
Postitusi: 96
Liitunud: 29 Okt 2006 14:23
Asukoht: lõuna-osariik räpina
Autod: 2101 74

#111

Postitus Postitas Tormi » 31 Okt 2006 20:19

tubli vana väga hea auto ja tegutsemine!

k2rbez
Suletud kasutaja
Postitusi: 23
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

#112

Postitus Postitas k2rbez » 01 Nov 2006 11:45

oi kurja pole sõnu suur ettevõtmine :)
edu igaljuhul

Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2845
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: saaremaa
Autod: MetsaNiva
Kontakt:

#113

Postitus Postitas motamees » 01 Nov 2006 14:55

Niih, jälle tagasi. :D
Rainerile:Kasti mõtlesin nii ja naa. See rattakoobaste ümbrus seal kastis eriti kasulikku ruumi juurde ei anna. Kasti ääred oleks aga natuke eest vaadates küljepealt välja jäänud (kabiin on ju kumer). See oleks olnud lisa tuuletakistus. Praeguse ehitusega sai ka porte tugevamini kinni. Ka annab serviti plekk (kasti külg) praeguses versioonis raamile kõvasti tugevust juurde. See on nagu raami üks osa.
Olaafile: Eks tugevust näitab aeg. Ainult pöörlevale liikumisele peab ta vastu küll. Paenutades (kivi otsa ajades) võib ka tavalise kardaani ära rikkuda. Tasakaalustama enne ei hakka, kui testisõidud tehtud. Äkki on hea õnne korral juhuslikult täiesti tasakaalus. Kui ei ole, eks siis vaatab edasi.
Logmanile: Seda soolaga sõitma minekut näitab aeg. Kui ikka soola ajal valmis saab ja vaja ekspertiisi minna, siis ei ole see sool ka mingiks takistuseks.

Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2845
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: saaremaa
Autod: MetsaNiva
Kontakt:

#114

Postitus Postitas motamees » 03 Nov 2006 20:45

Tuleb välja, et raami värvimine on üks igavene jama töö. Pintsliga on tüütu ja pritsiga sama tüütu.
Kõigepealt kruntisin pintsliga kogu raami ära. Õhk ei puhu värvi igasse nurka. Tekivad tagasitulevad õhuvoolud, mis ka värvi tagasi toovad. Seejärel siis püstoliga teist korda krunt peale. Õhk ehk läheb jälle sellistesse kohtadesse, kuhu pintsel hästi ei ulatu.
Ööpäev kuivamiseks ja siis lasin antigraveliga raami üle.
Lõpuks kaks kihti kattevärvi pihustiga peale. Raami pindala kohta läks värvi meeletult üles. Kahe kiloga oleks peaaegu terve auto üle saanud värvida. Eks see ülejäänud värv on seintel/põrandal.Pilt

-grazy-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 396
Liitunud: 15 Veebr 2006 16:54
Asukoht: Raplamaa või Pärnu
Autod: Bmw 525IA,Toyota Celica
Kontakt:

#115

Postitus Postitas -grazy- » 03 Nov 2006 22:21

Algselt postitas: motamees
Raam värvitud. Arvake ära, mis värvi ta tegin.
Kuidas te saaksite, te pole ju autot näinud.:rolleyes



:D .Kaua pärast nägu pesid.Tegelt õige värvimine ongi siis kui ise ka värvine.Loodan et sind ei solvanud,mul nats lõbus tuju.
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984

madgreyrat
Foorumi kasutaja
Postitusi: 38
Liitunud: 03 Dets 2004 15:31
Asukoht: Tallinn
Autod: VW Golf 3 GTi
Kontakt:

#116

Postitus Postitas madgreyrat » 05 Nov 2006 13:53

tagasild kuidagi vasakule poole kaldu või silm petab?

muidu igati vinge ettevõtmine !

põletaja
Foorumi kasutaja
Postitusi: 363
Liitunud: 20 Jaan 2003 12:52
Asukoht: järvamaa
Autod: 2105 vs 21213

#117

Postitus Postitas põletaja » 05 Nov 2006 15:01

Pole ju amorte küljes, mis sillakäiku piiraks ning see on normaalne, et vedrupakid pole täpselt ühtmoodi ära vajund
ostsid siis sõida

Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2845
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: saaremaa
Autod: MetsaNiva
Kontakt:

#118

Postitus Postitas motamees » 05 Nov 2006 23:02

Senikaua, kuni raami värv korralikult kivistub, saab teha teisi tõid.
Hakkasin tegutsema esiosa kallal. Puhastasin kere küljest ära vana porilaua jäänused ja lõikasin uue porilaua küljest ära mittevajaliku ääre.
Siis jõudsin järjega esistange kinnituse augu juurde. 05 kere roostetab sealt mitmekordse pleki tõttu. Lõikasin sealt paraja plekitüki välja. Sama tegin ka teise poolega, kuigi sealt veel roostes polnud. Nagunii läheb.:PPilt

Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2845
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: saaremaa
Autod: MetsaNiva
Kontakt:

#119

Postitus Postitas motamees » 05 Nov 2006 23:08

Peale kattepleki eemaldamist lõikasin välja ka alumise pleki (märgitud kollase joonega). See tekitabki seal pahandust. Uuele katteplekile tuleb sisse puurida auk (punase kontuuriga). Sealt läbi saab hiljem teostada korrosiooni tõrjet, sellesama ohtliku koha jaoks kui ka esimesele poolraamile. Tagantpoolt poolraami esimest osa hästi õlitada ei saa, kuna seal jäävad õlitusvoolikule ette esisilla kinnitused. Punase kontuuri taga olevast august sain puhastada (suruõhu ja metallvardaga) seda raami esiosa.Pilt

Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2845
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: saaremaa
Autod: MetsaNiva
Kontakt:

#120

Postitus Postitas motamees » 13 Nov 2006 00:02

Mõlemad esiporilauad on paika sobitatud. Lõplikuks paigaldamiseks peavad ees olama ka uksed.
Hakkasin siis uksi tegema. Vaja vahetada ära välimised katteplekid ja muud puhastus/korrastustööd.
Paigaldasin ukse paraja kõrgusega alusele, et mugav oleks nokkida. Rellakaga lasin lahti vana katteplekki hoidvad keevituspunktid. Siis hakkasin tangidega valtsi äärt lahti keerama.Pilt


Mine “Külastajate autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline