Algselt postitas: Indy
Algselt postitas: Suska
Kuradima hästi oskad tegelikult keevitada ka.
Motamees ju proff...Ja profid s***a tööd ei tee...
Ega see asi nüüd nii lihtsalt ka kätte ei tule. Keevitustööd olen teinud ainult oma tarbeks. Vahel veab ikka väga sitahunnikuks. Olen detaile uuesti lahti võtnud ja jälle pannud. Rellakas aitab kõvasti. Keevitusõmblused lihvin pärast enamuses maha. Kui ei oska, küsin nõu või uurin raamatust.
Viimane jama oli piduritorude kinnitusaasade keevitamine sillatala külge. No lihtsalt ei saa hakkama. Küll ma uurisin/kruttisin keevitust ja mõtlesin, et miks situb nii. Pärast lõpetades avastasin, et käsipiduritrossid palavad. Olin tähelepanematusest massi raami külge pannud. Mass läks sillani läbi trosside. Hea, et kusagilt laagritest läbi ei läinud. Teisel päeval tegin uuesti.
Aega ja tahtmist PEAB ka olema. Kui tahtmist ei ole, ei tasu üldse tehagi. Teise päeva teed nagunii ümber selle vägisi tehtud asja.
Tagumise otsa juures enam eriti teha polegi. Raam üle kruntida ja värvida. Stange sisemine kate (tulede kaitseks), juhtmed tõmmata. Kardaan balanseerida.
Esiosa juures on uksed, poritiivad, värvimine. Siis läheb komplekteerimiseks. Muidugi on veel hulgaliselt pisiasju, mida praegu ette ei oskagi lugeda.
Raxole: Jah raske on ta küll. Originaali 7kg järelturu 5kg vastu. Seal on oma kilo jagu asbesti seine vahel juba.
Originaalil on selline markeering peal.
![Pilt](http://www.ladaklubi.ee/failid/2155.jpg)