

Mootor oli pika kolvikäiguga 1500 kuubikuline. Insenerid
suurendasid mootori töömahtu, suurendades silindriblokki ja
kasutades uut väntvõlli. Tulemuseks oli 15 lisahobujõudu ja
paranenud pöördemoment. Suurendati ka ohutust. Muudeti
tagapidureid ja lisati pidurivõimendi. Autole pandi alla ka
radiaalrehvid. Vähendati ka salongimüra kasutades selleks
erilisi vaipkatteid. Ainsaks asjaks mis paljudele ei meeldinud
oli suurenenud kroomdetailide hulk auto kerel.
 |
Vabriku teine baasmudel väljus
tehasest 1972 aatal, samal aastal jõuti neid toota vaid 518
eksemplari. Liinid pandi täiel võimsusel tööle järgmisest
aastast.
2103 ehitati Fiati sportlike
mudelite skeemi järgi. Sõiduk oli kiirem ja mugavam kui 2101.
Mõned loevad autot lausa VAZ-i tehase tippmudeliks. Selle autoga
saabus ka juubel - Ladasid oli toodetud juba miljon.
Kuid mis on selle sõiduki
saladus? Kliendid armastavad GT, Gti, GSi ja muid erimudeleid.
1500cm3 mootoriga 2103 oli just selline auto mida kliendid
soovisid. Sama mudel kingiti valitsuselt ka olümpiavõitjatele.


Esikmudeli VAZ 2101 võrreldes
sai 03 esi- ja tagaosa sootuks teise ilme, uue kujundusega
armatuurlauale lisandus tahhomeeter ja kell, salongi uuendati ja
muudeti reisijatele mugavamaks. |