LADA 2103

Mootor oli pika kolvikäiguga 1500 kuubikuline. Insenerid suurendasid mootori töömahtu, suurendades silindriblokki ja kasutades uut väntvõlli. Tulemuseks oli  15 lisahobujõudu ja paranenud pöördemoment. Suurendati ka ohutust. Muudeti tagapidureid ja lisati pidurivõimendi. Autole pandi alla ka radiaalrehvid. Vähendati ka salongimüra kasutades selleks erilisi vaipkatteid. Ainsaks asjaks mis paljudele ei meeldinud oli suurenenud kroomdetailide hulk auto kerel.

Vabriku teine baasmudel väljus tehasest 1972 aatal, samal aastal jõuti neid toota vaid 518 eksemplari. Liinid pandi täiel võimsusel tööle järgmisest aastast.

2103 ehitati Fiati sportlike mudelite skeemi järgi. Sõiduk oli kiirem ja mugavam kui 2101. Mõned loevad autot lausa VAZ-i tehase tippmudeliks. Selle autoga saabus ka juubel - Ladasid oli toodetud juba miljon.

Kuid mis on selle sõiduki saladus? Kliendid armastavad GT, Gti, GSi ja muid erimudeleid. 1500cm3 mootoriga 2103 oli just selline auto mida kliendid soovisid. Sama mudel kingiti valitsuselt ka olümpiavõitjatele.

 

 

Esikmudeli VAZ 2101 võrreldes sai 03 esi- ja tagaosa sootuks teise ilme, uue kujundusega armatuurlauale lisandus tahhomeeter ja kell, salongi uuendati ja muudeti reisijatele mugavamaks.