VAZ-2102 on varustatud 64hj
bensiinimootoriga, suurimaks pöördemomendiks on 88Nm ja
väntvõlli pöörete arv
maksimaalsel pöördemomendil
on 3400p/min.
Auto tagadifri
ülekannet muudeti 1:4,44ni. Selle tõttu vähenes tippkiirus 5
km/h võrra.
1977 sai auto uut tüüpi
generaatori, 1983 uuendati elektrisüsteemi.
1974 sai 02 VAZ-2101
moderniseeritud karburaatori, alates aastatst 1976 pandi autole
nö. kolmanda seeria karburaator seerianumbriga 2101-1107010-03
ja alates aastast 1979 2106 karburaator.
1978 tuli välja uue
69hj ja 1,3l mootoriga VAZ-21021 ning VAZ-21023 71hj ja 1,5l
mootoriga. 21023 oli mõeldud peamiselt ekspordiks.
Eksport “nullkahele” pandi peale tagaklaasipesur ning
klaasipuhasti, 2103 armatuur ja 2106 peatugedega istmed. |