Torukollektor (ämblik)
Torukollektor (ämblik)
Enda vanal on läbimõõt 34mm, suuremat hästi enam ei anna, kuid pikkuse poolelt on nii, et ,mida lühemad seda paremad...vääna torud nii, et võimalkiult puhtalt ja kiirelt gaasid liikvele pääseksid ja ongi kõik...Originaali postitas tuhajuhe
Seda küll et ühe pikkused ja võrtsed.Aga vastavalt töömahule on ka pikkus ja pikkus on suhtes läbimõõduga. Ja kui pikad?
Summuti vastusurve ja gaaside läbijooks on juba teine teema, seda selle, et see ei olene kollektorist eriti(Võimsus nt.), juhul kui tekib küsimus.
-
tTed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 22
- Liitunud: 21 Juul 2002 01:16
- Asukoht: Tallinn
- Autod: seven replica
Läheb veits teemast välja aga..
Mind on juba tükk aega huvitanud asjalik teooria väljalaskesüsteemi ehitamise kohta. Ma olen näiteks kuulnud et võidusõidukollektoritele tehakse pikad sirged jupid mootorist välja ja siis alles teatud maa peal nad jooksevad kokku, see pidi viima võimsuseharja kõrgematele pööretele ja vastupidi, lühemad toovad selle alla (resonantsid vms ), samuti on summuti valimine kompromiss, mida vähem seal kraami sees on (lähedasem lihtsalt pikale torule), seda kõvem kick ülemises otsas aga madalatel pööretel jõud kaob jne. Kui keegi on selliste asjade arvutamisega kokku puutunud või teab mingit head põhjalikku linki siis ... ma oleks väga tänulik:rolleyes
Mind on juba tükk aega huvitanud asjalik teooria väljalaskesüsteemi ehitamise kohta. Ma olen näiteks kuulnud et võidusõidukollektoritele tehakse pikad sirged jupid mootorist välja ja siis alles teatud maa peal nad jooksevad kokku, see pidi viima võimsuseharja kõrgematele pööretele ja vastupidi, lühemad toovad selle alla (resonantsid vms ), samuti on summuti valimine kompromiss, mida vähem seal kraami sees on (lähedasem lihtsalt pikale torule), seda kõvem kick ülemises otsas aga madalatel pööretel jõud kaob jne. Kui keegi on selliste asjade arvutamisega kokku puutunud või teab mingit head põhjalikku linki siis ... ma oleks väga tänulik:rolleyes
-
mmess
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 847
- Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
- Asukoht: Tartu
- Autod: '95 Audi A6
- Kontakt:
Üks link on selline
http://www.grapeaperacing.com/GrapeApeRacing/tech/exhaustheaders.cfm
Mingi osa sellest seal tõlkisin kunagi tuhajuhe jaoks eesti keelde ka aga olen selle faili vist maha lasknud, võid igaks juhuks tuhajuhe käest küsida äkki tal on alles.
Muidu oli pikemalt summidest ja kollektoritest juttu siin:
http://www.pimix.com/forum/viewthread.php?tid=110&page=1
http://www.grapeaperacing.com/GrapeApeRacing/tech/exhaustheaders.cfm
Mingi osa sellest seal tõlkisin kunagi tuhajuhe jaoks eesti keelde ka aga olen selle faili vist maha lasknud, võid igaks juhuks tuhajuhe käest küsida äkki tal on alles.
Muidu oli pikemalt summidest ja kollektoritest juttu siin:
http://www.pimix.com/forum/viewthread.php?tid=110&page=1
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
-
tTed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 22
- Liitunud: 21 Juul 2002 01:16
- Asukoht: Tallinn
- Autod: seven replica
mm kui suurtest voltidest üldse jutt on? kui silmaga/näpuga volti näha/tunda pole aga nihikuga mõõtes on millimeeter-kaks siia-sinna siis see vist on andestatav? või on ikka ulmetäpsust vaja? tavalise painutuspingiga igatahes saab suht korralikud painutused, võrreldes ntx keevitusõmblusega on need voldid täiesti tühised ju.
Torukollektor (ämblik)
Torud mis plokikaanest väljuvad peaksid olema alates plokikaanest 1m.pikad ja siis ühinema.algul 2 ja siis üheks.Parema tulemuse saab kui kõhu alla veab 2 summutit(kui on ruumi) mahub üle silla küll.Ise proovisi gaz 24 mootoril ära. Saab hakkama koduste kunstidega.Hääli saab summutada edasi igasuguste kunstidega
aga mootor läks erksamaks küll.
Edited by Critical: Nähtavasti tahtsid sa teemale vastata, aga vajutasid kogemata nuppu New topic Teemale vastamiseks on tegelikult nupp Post Reply Jätan esialgu selle postituse alles, aga edaspidi kustutavad moderaatorid valesse kohta tekkinud postitused ära
aga mootor läks erksamaks küll.
Edited by Critical: Nähtavasti tahtsid sa teemale vastata, aga vajutasid kogemata nuppu New topic Teemale vastamiseks on tegelikult nupp Post Reply Jätan esialgu selle postituse alles, aga edaspidi kustutavad moderaatorid valesse kohta tekkinud postitused ära
-
aAnonymous
- Foorumi kasutaja
Kuule jah, veel arengujärgus, sest jama on roostevabast toru mõõduga: firma pakub 34x1mm ja 42x1mm, 38x2mm ja 40x1.5mm Aaaaga vaja oleks ideaalselt 40x1mm toru, ja painutavad kyll aga vajab ka vahe keevitusi, sest pink ei ole just ämbliku jaoks mõeldud...no vaatame aga hind tuleb kokku umbes2700EEkOriginaali postitas nälg
To skahar:Kas oled lasknud endale juba selle ämbliku ära teha või on asjad ikka plaanimise järgus?
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 914
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
assa, see pilt on ilus küll, aga kas ta ka ideaalselt külge klapib. Muide, üksiku kollektori miinimum pikkus on 50 cm, aksel mainis 1m. See on hea kui nii pikalt mahub. Torusid valestipainutades on voldid sörmega katsutavad (nägemisest rääkimata). liiva on raske toru sees hoida painutuse ajal. Lihtsam: VALAGE KAMPOLIT TÄIS. kui ära tardub, ei tule välja ja pärast lihtne kätte ka saada.
Arrogance diminishes wisdom.
-
lLaurix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 133
- Liitunud: 27 Mai 2002 15:09
- Asukoht: Harjumaa
- Autod: M400/1 Omega2.4
- Kontakt:
kui torukollektori jaoks raha napib, aitab ka selline asi: panna trelli otsa terashari ja lasta kollektor seest peegliks(nii siledaks) see annab ka tunduvalt juurde! yks tuttav endine lada racer seletas, et omal ajal nii tehtigi, ja nende ladadel oli ca 140 hp-d! lisaks muidugi ka nukkv6ll, mis lihviti nukid teravaks ja natuke varajasemaks, see olevat andnd ca 20+ hp-d
põlluralli rules