K: Kere keevitus.

K: Kere keevitus.

Välimusega ja salongiga seonduvad teemad
Vasta
Kasutaja avatar
Sander
Foorumi kasutaja
Postitusi: 379
Liitunud: 28 Apr 2011 19:09
Asukoht: Tallinn
Autod: VAZ 2101, VAZ 21011
Kontakt:

K: Kere keevitus.

Postitus Postitas Sander »

Hei
Plaanis siin nüüd talvevaheajal hakata punast keevitama. Keevitust vajavad mõlemad tiivanurgad ja tagakoopas üks auk. Küsin siin targematelt, et mis oleks põhilised sammud mida järgida, just see vana tüki välja lõikamine ja uue peale keevitamine jne. Mis stiilis keevitada(punkt, õmbeline vms) ja mis võimsusele üldse keevitus panna kui täristama hakkan.

Kõik vihjed teretulnud :)

Ette tänades, Sander.
www.autokleebised.ee - Läbi minu saab kleepse soodsamalt ja võite saada ka oma kujundatud kleepse jne.
w
Walter
Ladaklubi Liige
Postitusi: 497
Liitunud: 03 Veebr 2006 18:39
Asukoht: Tallinn, Kohila
Autod: 2x2105,Y60,Paskaak.

Postitus Postitas Walter »

Terava kruvikaga toksi pehmed kohad ära ja leia kuhumaani on rooste levinud. Lõikad roostes koha välja ja puhastad allesjäänud augu ümbert vana värvi ja rooste jäägi. Väänad ja lõikad uue pleki tüki vastavalt kas lapp jääb pärast näha või ei. Kui jääb näha, siis soovitan põkkliidet (ehk valmistad täpset samasuguse lapi nagu sa välja lõikasid ja keevitad külg küljekõrval pleki). Kui lappi näha ei nää ( nt. põhjaplekk), siis soovitan jätta väike ülekatte, ehk uus lapp on nt. 0,5mm suurem kui lõigatud auk. Välis plekki keevita nt. 3 cm punkti vahedega, kui punt on ära jahtunud, siis alustad uuesti jahtunud punkti kõrvalt ja lõpuks kasvatad kõik vahed täis sellisel viisi. Põhjalappimisel mitte kandev detaile võid lasta 1cm punktidega ja jättagi punktid kuna pärast täidad keevitus kohad kerehermeetiguga ja korrosiooni tõrje vahendiga. Põhja kandevdetailid samamoodi punkid vahed täis nagueelnevalt seletasin välisplekiga. Keevis pnkti jahutamist on sellepärast vaja et plekk ei tõmbaks kuumaga pingeid sisse. Mingisugune pinge läheb nagunii sisse kuumaga. Õhukest plekki 0,8 -1,5 soovitan harjutada ikkagi punktida. Kui keevis sulab läbi detaili siis on järelikult voolu liiga palju, kui keevitatava detaili peale jääb hunnik (plämbu:)) siis on voolu liiga vähe või sulatasid liiga vähe, ehk pead päästikud rohkem all hoidma . Keevitus maskiga keevitades ürita tabada õige hetk millal keevis sulatab detaili korralikult läbi. Kui kahtled siis võta proovi detail ja harjuta. Sellised on minu soovitused .
MännikuLaiali.
Vasta