66 ja 80 klassi jäävad sellised masinad nagu klassikalised ladad tehase poolt tehnilise poole pealt välja tulid. Kõik lahendused, mis teevad autot võimsamaks, kiiremaks ja kurvis paremini läbitavaks on keelatud.
Sportklassi kuuluvad ülejäänud tagaveolised klassikud, mis ei vasta 66 ja 80 reeglitele. Näiteks: Sportrehvid, muudetud esi- ja tagasild, muudetud sisse- ja väljalaskesüsteem (kuni väljalaskekollektrorini) diferentsiaali lukustus, muudetud nukkvõll, turvapuur jne.
Pro klassis on Lada kerel teise margi tehnikaga masin.
Ja tuleks viia sisse ka sõna Protest. Kui kellegil võistlejal on kahtlus mingi masina vastu, siis tal on võimalus anda sisse protest. Tuleb määrata mingi summa eelnevalt. Kui summa on lauale pandud ja protest esitatud plommitakse kasvõi kapott kinni ja kokkulepitud ajal kontrollitakse protesti põhjust. Kaotaja jääb rahast ilma. Sellisel juhul peaks ´´ausajutu mehed´´ kiiresti välja tulema auto raja ääres.

Kindlasti osadele ei meeldi selline klasside laiali peksmine ja et lisaklass on lisakulutus auhinna näol. Ehk elame üle selle.
Ja see kui keegi mõtleb et mul on nt. ´´kemppi´´ lukk ja muud ei midagi, et miks mina pean võistlema nüüd E rühma masinaga võidu, aga ise sa ju ütlesid peale kemppi paigaldust et nüüd on ikka hoopis teine tera minekul. Järelikult ei ole see masin enam originaalmasina vääriline.
Selline mõttevälgatus, jagage arvamusi, poolt ja vastu häält.