Mure nukkvõlliga.

Mure nukkvõlliga.

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
n
nivalada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1
Liitunud: 01 Sept 2012 13:45

Mure nukkvõlliga.

Postitus Postitas nivalada »

Probleem on selles, et nukkvõll ei saa õlitust. Kui klapikambrikaas maha võtta ja ise näpuga nukkvõll õliseks teha, siis tööle panna , töötab mõnda aega ilusti, kuni hakkab krigisema. Olen ka nukkvõlli maha võtnud ja kõik õlikanalid puhtaks teinud ja veel vaatasin, kas õli nukkvõllini jõuab üldse, ja jõudis ilusti.
NB: Plokikaas on porditud ja nukkvõll on sport.
Kõik arvamused ja soovitused on oodatud. :)
Tänan ette ära ka siis;)
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Kas nukkvõlli raamist ka õli läbi tuleb kanalitesse?
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Kogemus olemas kulunud raami/nukkvõlliga - nukkidele õli ei jätkunud - ajas niisama keskmise kaela vahelt kõik välja..
Kui nukkvõll on keevitatud ja üle lihvitud siis tasuks kontrollida, kas õlikanalid vabalt läbi käivad ja kas nukkvõll kõver ehk pole - vahel oskajad mehed teevad nuki kaelad peenemaks, et nukk raamis ringi käima hakkaks= vilets õlisurve.

Palju seda survet mootoril on üldse? Tühikäigul vilgutab tulukest ka?
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Vasta