Aga nüüd autost ja ajaloost lähemalt: tegemist on 1985 aastal valmistatud 21063-ga,esimene omanik autol oli mu vanaisa, kes ostis selle 1986 aastal.Vanaisa sõitis siguliga umbes 2004. aastani,peale seda jäi masin mõneks aastaks seisma.Kuskil 2008 tekkis huvi lumeraja sõidu vastu, seega sai auto taas sõitma panud ning ühe talve rada nühitud.Kuna auto olukord ei olnud just parim siis oli kaks võimalust - teha korda või saata pressi alla, õnneks otsustasin esimese variandi kasuks.
Tehtud tööd: kõigepealt sai auto kisutud täiesti algosadeks,peale jäi vaid juhtmestik.Kuna kere oli küllaltki pehme said vahetatud mõlemad põlled,kõik 4 ust,kapott,pagasniku luuk ja juhi poolsed tiivakaared ning suur osa põhja.Peale seda sai komplekteeritud erinevate doonor autode alt kokku parimad sillaosad,kõik vidinad said puhastatud,värvitud ning uute pukside/laagriteg kokku pandud.Peale seda algas tüütu lihvimine ja pahteldamine.Kuna tegin sellist tööd esimest korda siis mõned pisivead jäid, kuid üldmulje on minusilmis kena.Eeltööd tegin ise, kuid värvi lasi peale siiski spetsialist.
Peale seda algas kõvem komplekteerimine.Mootoriks tuli 1500ccm 03-me mootor,mis olla mingil hetkel kap.remondi saanud, mina vahetasin mootoril kõik tihendid/simmerlingid,värvisin ning puhastasin ja upitasin enda masinale vahele.Käigukast on 4.käiguline 06-e kast,ning tagadiffer 4,1.Salong on 2107 oma,väljaarvatud armatuur mis kuulub 2105-le.Välimuselt on masin suhteliselt tagasihoidlik.Põllelisa,toonklaas, 15 valuveljed,07 esimesed küljeaknad ja eksport peeglid,katuseluuk ning toonribaga esiklaas.
To-do:Esimesed park-ja suunatulede klaasid vahetada valgete vastu,salongi installida 2107 armatuur,pagaasiniku polstrid katta kangaga ning taha luugile lisada mingi tagasihoidlik antitiib( näiteks VFTS stiilis).


Pildid ehitusekäigust tulevad hiljem,kuna need on mul teises arvutis
