2107i kütusepump

2107i kütusepump

Välimusega ja salongiga seonduvad teemad
Vasta
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

2107i kütusepump

Postitus Postitas hautz »

Kuna uut kütusepumpa vaja, siis tekkis mõte paagisisene kütusepump paigaldada. Äkki oleks kellelgi pilti, kuidas 07-l on kütusepump kinnitatud paaki?

Sobib see teema ikka siia, või pigem elekter?:puzzled
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
r
Raldo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 53
Liitunud: 04 Jaan 2008 14:22
Asukoht: Tallinn
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas Raldo »

Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Siin live's, monopritse 1300S mootoril. Viimasel kehval pildil on siiski peale- ja tagasivooluotsad aimatavad, lisaks pistikud pumbale ja tasemeandurile:

Pilt
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Lihtsam oleks vist ikka paagiväline uus osta. Paagist küljepealt väljavõte teha ja pumba ja paagi vahele lisaks filter paigaldada.

See paagilt küljepealt väljavõtt jällegi kahtlane. Kui peaks leke tekkima, siis jookseks paak nii tühjaks, kui kõrgel väljavõte on.
Kui paagi pealt jämedam toru vedada, siis jääb sama jama, et tükk tegu pumpa kütet saada, kui pump tühjaks saab. Hetkel orig kütuse väljavõtt käigus, mis tunduvalt peenem, kui pumpa läheb.

Paagisisesel pumbal mitmeid eelised. Odavam, pole vaja muretseda pumba kuivale jäämisega ja pole vaja lisa väljavõtteid paagile teha. Kuid on ka miinuseid: juhtmete välja toomine paagist(äkki kaks polti ja plastik seibid?) ja pumba kinnitamine paaki. Väga lihtne oleks voolikuga toru külge ühendada, kuid see toru isegi nõrk ja voolikuga jääks pump liikuma. Saaks mingid kronsteinid teha, kuid pump peab pärast paaki ka kuidagi mahtuma.

Pumbavalik ka hetkel kahtlane.
Paagiväline oleks uus kõigelihtsam paigaldada, sest selline hetkel küljes:
http://acar.ee/index.php?p=6&mod=tooted ... 3=&t4=&t5=
Nagu näha, siis toidab päris palju hobuseid ära. Minul läheb 3,0 bar-isega tunduvalt viletsamalt edasi, kui 3,5 bar-sega. Ei tea, kas viga minu pumbas(mis mitu korda kinni jooksnud), või jääbki 3,0bar väheks IS-le.

Võiks juba natuke suurema survega pumba paigaldada, regulaator laseb ju ülearuse kütte paaki tagasi. Lisaks saaks reguleeritava surveregulaatoriga rajapäevadeks natuke survet tõsta.
Üks varjant, 4,0bar :
http://www.acar.ee/index.php?p=6&mod=to ... 3=&t4=&t5=
Üks miinus jälle sobiva pistiku otsimine. Pistik paistab tegelt sama, mis paljudel jaapanlastel ntx.
Teine varjant on paagiväline, 4bar pump:
http://www.acar.ee/index.php?p=6&mod=to ... 3=&t4=&t5=

Või selle mootori pump, mis peal on originaal:
http://www.acar.ee/index.php?p=6&mod=to ... 3=&t4=&t5=

Kes on siksi ja pritsega tegelenud, siis oleks arvamused oodatud. Äkki toimib ja lihtne lahendus kellelgi välja mõeldud. Peab jälle igaksjuhuks googeldama.
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
a
Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1110
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn, Saue
Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131

Postitus Postitas Arvos »

Pane väline põhja alla, nagu ntx mersul on. Survest tean niipalju, et Mitsubishil peab olema 6,5. Enne pumba vahetust oli vähem ja sõita kah ei tahtnud. Pumba saad lammutusest.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Lammutuse pump on kahtlane, vaevalt et suurt hinnavahet uuega on.

Aga mina leidsin sellise pildi:
Pilt
Kui selline plekitükk peab vastu, siis ju asi lihtne.
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
m
maalo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 195
Liitunud: 01 Aug 2008 22:39
Asukoht: Tartu / Särevere
Autod: mälestus BA3 21063
Kontakt:

Postitus Postitas maalo »

iS'i kütuserõhk tehase poolt on 2.94-3.06, 3bari ei tohiks lahjaks jääda.. pigem on siis ikka mujal see kala..

Huvitav lugemine igatahes jälle. :)
Lujaa laatua Lada :)
a
Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1110
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn, Saue
Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131

Postitus Postitas Arvos »

 
hautz kirjutas:Lammutuse pump on kahtlane, vaevalt et suurt hinnavahet uuega on.
Ma ei tea palju lammutus küsib, kuid mersu oma maksis 2200 eek ja Mitsule 6500 eek. Uued asjad. Läks Hyundai oma M.-le, surved samad. Originaal oleks olnud 8500.-
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

 
maalo kirjutas:iS'i kütuserõhk tehase poolt on 2.94-3.06, 3bari ei tohiks lahjaks jääda.. pigem on siis ikka mujal see kala..

Huvitav lugemine igatahes jälle. :)
E36-l igaljuhul ju 3,5 bar kütusepump. Äkki pump ja 10,0(e30) vs. 10,2(e36) surveaste annavadki need 3kw juurde.:puzzled

Need kütusepumbad, mis mul on on mõlemad poolpidused. Üks undab(e36 pump) ja on käigus paagivälisena, teine(e30 pre facelift)pump on ei tea mitu korda juba kinni kiilunud ja jälle kuidagi liikuma meelitatud. Uue kütusepumba mõtted on talvest alates juba, kuid mingi imeläbi on see e30 pump veel siiamaani ära kestnud.

See Lexuse 4,0 bar kütusepump hetkel tundub kõige meelepärasem. Hind soodne ja surve peaks soblik olema. Paagisisene pump kuidagi meelepärasem ikkagi.
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
h
humparts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 123
Liitunud: 29 Jaan 2010 14:43
Asukoht: Tartu/Viljandi
Autod: 21053 ja a4 b6
Kontakt:

Postitus Postitas humparts »

Tere uus e36 3,5 barine pump 59 eur



Pilt
Vasta